En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik maak vanavond simpele wraps met uitgebakken chorizo, ui, champignons, tomaat, en dan met wat kaas nog even de oven in.
Zalmmoot met gebakken aardappeltjes met peterselie en gefrituurde courgettereepjes.

Toe: ananas met verse slagroom
groente, aardappelen en een boomstammetje --> in geen tijden meer gegeten en hij was lekker!
Door het grillpan verhaal, kreeg ik zin om -tadaa- te grillen. En toen was ook de zalm nog in de bonus, dus ik ga zo een zalmpje roosteren, met nog pompoen/courgette schotel van gisteren. Ik ga zo beginnen.
Vanavond pasta met verse tomaten/vlees saus.
restje ovenschotel van gisteren,en voor het weekend staat een pan erwtensoep te pruttelen.straks nog stoofpeertjes opzetten.
Door omstandigheden nog weinig kookgelegenheid/eetzin. Had wel zin in bezorg (pizza/shoarma oid). Maar dan moet je cash in huis hebben en dat was ik vergeten. Dus zou ik er nog uit moeten om te pinnen alvorens te bestellen. Daar was (en is!!) het weer niet naar.

Bakje van 'moeder's snert' uit de vriezer gehaald en brood erbij gebakken. Was lekker!

Voor vanavond weet ik het nog niet....
Ik heb lamskoteletjes gehaald en verse koreander en ik heb nog broccoli voor erbij.

Denk dat ik de koreander door de mayonaise doe met citroensap, knoflook en olie, als sausje erbij.
Ik eet pizza baquette achtige dingen uit de diepvries van de Aldi. Nog nooit gegeten, maar ziet er lekker uit. Het is de "bolognese" variant. Ben benieuwd!
Gebakken aardappeltjes, doperwtjes en een peperburger :-)
Ga zo aan de chili con carne (eigen vriezervoorraad)!
Thee,

als je junkfood bestelt op justeat.nl, dan kan je met ideal online betalen, hartstikke makkelijk!! Afhankelijk van waar je woont, zijn de plaatselijke snackbar, italiaan, thai en shoarmaboer gemiddeld wel aangesloten. Website is goed, en het is bij mij nog nooit misgegaan!

Ontopic:

Parmezaanse kip, salade met mozzarella/ zontomaatjes/ basilicum, italiaanse tomatensoep
quote:Cherise1981 schreef op 21 november 2008 @ 14:55:

Ik eet pizza baquette achtige dingen uit de diepvries van de Aldi. Nog nooit gegeten, maar ziet er lekker uit. Het is de "bolognese" variant. Ben benieuwd!Was wel aardig, maar beetje moeilijk in te schatten hoeveel ik er moest eten.... had er 2 gemaakt, maar was achteraf net ff te weinig. Wel lekker en eens wat anders dan de standaard pizza.
Sunlight, bedankt voor de link. Nooit van gehoord maar zal er eens een kijkje nemen. Daarbij, renovatie bijna voorbij dus snel weer mn keuken beschikbaar. Maar zo'n lijntje is altijd handig!!
smiddags een iraans gerecht, mmmm

oh en savonds kreeg ik trek en heb iets raars gegeten= gezond bruin broodje met geitenkaas erop en kersenconfituur en een zoet theetje erbij. rare combinatie maar was zoooo verrassend lekker samen !!

mja ik hou van kersenconfituur...
Rode curry met kipfilet, broccoli, paksoi en rode paprika.

Basmatirijst en naanbrood erbij.

Toe: Warme appelbeignet met bolletje slagroomijs.
hutspot met kipworstje en stoofpeertjes met vanillevla gaat ut worden.....mmmmm
Gisteren lekker pasta bij de italiaan gehaald vanwege tijdegebrek met tonijn, champignons, pepertjes en ui.

Vandaag wordt het keeltjestampot met griekse worstjes en morgen gaat als vroeg de pan op het vloer om stoofvlees te maken. Lekker met rode kool en aardappeltjes.

Oh en ga iets met warme dessertrijst, kaneel en kersen toe in elkaar flansen.
Juniper, wat is keeltjesstamppot????

Ik eet straks OF boerenkool-compleet-zelfgemaakt-uit-de-vriezer OF bezorgshoarma-met extra sausjes en lekkere patat
Chicken Tonight Ajam Pangang ofzo?
Keeltjesstamppot ??

Ik heb boerenkool gehaald met aardappels en worst.

Maar of ik zo nog zin heb om het te maken......

Was drukke werkdag.........
Net op: bami met saté van varkenshaas en satésaus.
Shit happens
Keeltjes is geloof ik dialect voor raapstelen ofzo. Je kunt het qua looks (als het gestampt is dan) vergelijken met boerenkool, maar smaakt veel zachter. Weet niet zo goed hoe te omschrijven. Ze hebben het hier alleen bij de groenteboer. In ieder geval nog nooit bij de AH ofzo gezien.
jawel, in bepaald seizoen hebben zse t bij ons ook bij de ah.

gegeten tartaartje, aardappelen en bloemkool
Vandaag een luie dag, dus hebben we pizza's laten komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven