Webshops kindermerkkleding?
zondag 23 november 2008 om 11:01
zondag 23 november 2008 om 12:35
quote:Odesa schreef op 23 november 2008 @ 12:05:
Als jeje kids in zulke dure kleding stopt, waar ze per direct weer uitgroeien, dan spoor je niet mijns inziens....je cre:eert al een elite op jonge leeftijd..heel erg fout.
Dat moet iedereen toch zelf weten? Wat een totale onzin om iemand die een gewone vraag stelt ongevraagd een tik uit te delen.
Riekt een beetje naar jaloersheid.
Als jeje kids in zulke dure kleding stopt, waar ze per direct weer uitgroeien, dan spoor je niet mijns inziens....je cre:eert al een elite op jonge leeftijd..heel erg fout.
Dat moet iedereen toch zelf weten? Wat een totale onzin om iemand die een gewone vraag stelt ongevraagd een tik uit te delen.
zondag 23 november 2008 om 18:50
quote:libertas schreef op 23 november 2008 @ 12:35:
[...]
Jaloers op wat?
Ik heb godgedankt geen kinderen...en als ik ze al had, dan krijgen ze zeker geen Armani aan..het idee alleen al. Is toch van de zotte.....een jasje van tig euro wat ze 1 seizoen aan kunnen.....
Jij mag het onzin vinden..ik vind het onzin een kind al tot elite te maken als het amper uit de luiers is.
[...]
Jaloers op wat?
Ik heb godgedankt geen kinderen...en als ik ze al had, dan krijgen ze zeker geen Armani aan..het idee alleen al. Is toch van de zotte.....een jasje van tig euro wat ze 1 seizoen aan kunnen.....
Jij mag het onzin vinden..ik vind het onzin een kind al tot elite te maken als het amper uit de luiers is.
vrijdag 28 november 2008 om 20:47
Hallo allemaal,
Ik vind Flavourites ook super inderdaad ! Ik heb laatst leuke gympies gekocht op www.sneakertjes.nl, ook een leuk site
Groetjes !
Ik vind Flavourites ook super inderdaad ! Ik heb laatst leuke gympies gekocht op www.sneakertjes.nl, ook een leuk site
Groetjes !
vrijdag 28 november 2008 om 21:15
www.kleertjes.com ; slaag ik voor dochter prima; zit niet zo in de jongensmerken, maar je kunt allicht even kijken.
zaterdag 29 november 2008 om 11:26
Ik koop m'n kinderkleren online bij:
amazing-kids
kleertjes.com
olliewood.nl
puck's kinderkleding
ot en sien
En esprit en h&m. De rest krijg ik van m'n moeder.
(en mijn elitekindertjes mogen in hun peperdure Burberryoutfitjes en onbetaalbare Jottumkleertjes gewooooooooon de zandbak in en buiten spelen )
amazing-kids
kleertjes.com
olliewood.nl
puck's kinderkleding
ot en sien
En esprit en h&m. De rest krijg ik van m'n moeder.
(en mijn elitekindertjes mogen in hun peperdure Burberryoutfitjes en onbetaalbare Jottumkleertjes gewooooooooon de zandbak in en buiten spelen )