Tips voor bh's?

17-06-2016 12:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik zwanger ben (en heel misselijk) heb ik last van mijn bh's. Doordat mijn bh op mijn maag drukt, word ik nog misselijker dan ik al was. Iemand tips voor een ander soort bh waar dit probleem mee verdwijnt? Zonder bh naar kantoor is helaas geen optie
Eentje zonder beugels? Die hebben dat ook maar een heel stuk minder. De Anita comfort zonder beugels zit heerlijk. Maar er blijft een rand aan zitten.
Ik herken het probleem niet, maar ik vraag me af of je bh's wel groot genoeg zijn.

Ik zou een paar verschillende proberen in een goede speciaalzaak. Ik vond Anita bh's ook heel fijn zitten tijdens de zwangerschap.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Moet je niet gewoon een grotere omvang maat hebben? xx
Dat was mijn idee ook, of ze wel groot genoeg zijn. De bh's dan

Heb je al eens sport bh's gehad, of die strakke bh topjes?

Ik had trouwens bh's van de Hema, duoverpakking voor iets van 12euro.. Mijn borsten groeiden zo hard tijdens de zwangerschap
Ik had het ook, ook met een andere grotere maat BH, heeft met de vorm van je buik te maken.

Maar zonder beugels hielp al een heel end.

Die rand heb je ook bij van die rekbare topjes. Maar dan zitten je borsten zelf zonder goede steun en vond geen porem.
Ik had het het eerste trimester ook zodra ik iets straks om mijn buik had. Oplossing is hier al meer genoemd: bh met grotere omvang kopen.
Bedankt voor de tips! Morgen even shoppen voor een beugelloze bh.
En anders probeer je eerst een tussenstukje? BH verlengers, kan je bij de Livera en Wehkamp kopen/ bestellen of bij een fourniturenwinkel, daar hebben ze meerder maten en met verschillen hoeveelheid haakjes.

En werkt dat niet zou ik zeker voor een beugeloze BH gaan.
Ik had deze:

http://www.hema.nl/winkel ... &fh_secondid=pnl_99000016

Speciale meegroeibeha, had er 2 en heb ze veel gedragen. Kon echt geen beugel meer verdragen.
Hier inderdaad ook grotere omvang nodig. Anders werd ik ook misselijk.

Vond de voedings bh''s van de h&'m erg fijn zitten in de zwangerschap. En die mochten ook nog gezien worden en waren goed betaalbaar.

Om de omvang extra te vergroten had ik ook zo een verlenger. (Hangen bij de flying Tiger voor 1 of 2 euro)
Ik had er twee van Anita, niet al te goedkoop, maar lang plezier van gehad.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik draag de voorgevormde voedingsbh's van Noppies (30 euro), met flexibele beugels. Bh zonder beugel gaat hangen en schuren mijn tepels in (auuww)!

Ik draag nu 85F, voor de zwangerschap 75E, dus deze is 10 cm breder. Ik zou technisch gezien 80 moeten hebben, maar ik word gek van de druk, zo benauwd! F is nog een beeje ruim, maar liever dat dan dat het te strak zit (groeide in 5 weken uit mijn vorige..).

Mijn bh staat nu op het 3e haakje van buiten (van de 5), en dat is nu comfortabel. Mocht ik nog wat aankomen, heb ik nog ruimte.

Ga ze ook vooral passen en laat je helpen! Noppies verkopen ze op veel plekken.

Oh, en mocht je voor een voedingsbh gaan, mij doet het heel pijn als die binnenrand op mijn tepel komt of er net onder. Bij prental eigen merk heb ik dat bijvoorbeeld. Bij deze kan ik dat "flapje" onder mn borst doen.

Succes met zoeken!
Ik heb laatst een paar sport BHs bij de H&M gehaald.. supercomfortabel met goede ondersteuning met het voordeel dat het nog wel "normale" dunne bandjes zijn. Dus geen supersporty sport BH als je snapt wat ik bedoel!

Volgens mij heb ik net geen 15 euro per stuk betaald - ik denk later in de zwangerschap wel iets meer te besteden aan een paar BHs maar verwacht dat er eerst nog groei komt dus vandaar eerst even on the cheap gewinkeld.
Bedankt voor alle reacties, ik heb gisteren een beugelloze BH van Chantelle gekocht. Duur geintje, maar oh wat zit het fijn! Als dit goed blijft bevallen ga ik op zoek naar de BH's die jullie hierboven noemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven