Help badkamervloer verpest

19-06-2016 10:42 151 berichten
Ik heb een witte waas op mijn badkamervloer. Hoe krijg ik dat weg?

Mijn badkamer vloer is antraciet.
Alle reacties Link kopieren
Waar is de witte waas van?
quote:stripverhaal schreef op 19 juni 2016 @ 10:43:

Waar is de witte waas van?Ik weet niet ik had vanmorgen mijn badkamer schoongemaakt. En ik ging nu naar de badkamer om de handdoeken in de kast te leggen. Zag ik een witte waas over de vloer.
Waarmee heb je schoongemaakt dan?
Mijn god, dan is je vloer toch niet gelijk verpest?
quote:apiejapie schreef op 19 juni 2016 @ 10:45:

Waarmee heb je schoongemaakt dan?Dat lijkt me inderdaad wel handig om te weten.
Schoonmaakazijn?

Ik had ook een witte waas na de voegen schoongemaakt te hebben met soda.

Heb heel veel gedweild en een x met schoonmaakazijn. Nu is het weg
quote:apiejapie schreef op 19 juni 2016 @ 10:45:

Waarmee heb je schoongemaakt dan?Met cilit bang. Ik gebruik het altijd voor de badkamer. Maar nu is het heel heftig ofso?
Gewoon eerst eens met water en geen schoonmaakmiddelen proberen denk ik...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Van welk materiaal is je vloer?
Heb je niet teveel schoonmaakmiddel gebruikt? Krijg je ook een waas van.
Niemand is onmisbaar
Ik heb van alles gebruikt. Het helpt niet azijn geprobeerd groene zeep. Het blijft.
quote:Ttass28 schreef op 19 juni 2016 @ 10:47:

[...]

Met cilit bang. Ik gebruik het altijd voor de badkamer. Maar nu is het heel heftig ofso?Welke cilit bang? Want daar zijn ook verschillende van.
quote:Ttass28 schreef op 19 juni 2016 @ 10:47:

[...]

Met cilit bang. Ik gebruik het altijd voor de badkamer. Maar nu is het heel heftig ofso?Agressiever spul bestaat haast niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oei, dat spul bijt als een gek. Natuursteen? Hopelijk heb je een hard gebakken tegel en kun je het er met paar keer dweilen vanaf krijgen.
Alleen water dan, wat Marover zegt.
Niemand is onmisbaar
Welk materiaal is je vloer? Cillit bang is erg agressief spul voor de meeste stenen vloeren.
https://kassa.vara.nl/vra ... ang-vlekken-op-tegelvloer
quote:stripverhaal schreef op 19 juni 2016 @ 10:50:

[...]

Welke cilit bang? Want daar zijn ook verschillende van.
Stenen vloer.
http://www.klacht.nl/cillit-bang/
Mijn vloer is van granito. (Gesort cement met glassplinters en kleine steentjes en dan afgeslepen) als de vloer wit gaat uit slaan moet hij in de blanke boenwas.

Sommig natuursteen kun je zo ook opknappen maar ander kun je voor eeuwig verpesten dus ik zou advies inwinnen bij de leverancier.
quote:Ttass28 schreef op 19 juni 2016 @ 10:53:

Stenen vloer.

Water heel veel water, lauw/warm en dan op je knieën boenen met een zachte spons in de hoop dat de aanslag oplost.

Door er groene zeep of azijn tegen aan te gooien was niet de slimste zet. Stel dat je vloer echt beschadigd is, bijten die middelen er steeds dieper in. Volgende keer niet meer doen dus.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
quote:Marover2801 schreef op 19 juni 2016 @ 10:55:

[...]

Water heel veel water, lauw/warm en dan op je knieën boenen met een zachte spons in de hoop dat de aanslag oplost.

Door er groene zeep of azijn tegen aan te gooien was niet de slimste zet. Stel dat je vloer echt beschadigd is, bijten die middelen er steeds dieper in. Volgende keer niet meer doen dus.Ik gebruik het al jaren. Het is niet nieuw ofso.
quote:[massage=23186853,noline]Ttass28 schreef op 19 juni 2016 @ 10:53[/message]:

Stenen vloer.

Wat voor steen? Natuursteen, baksteen?

Ik wil serieus advies geven maar dan is het wel handig als je precies kunt aangeven van wel soort steen je vloer is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven