In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo!
quote:In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo! Laat me raden, het kindje woont in een wijk als de Bijlmer?
Op de middelbare school zat een jongen die Jansen heette met de achternaam en met de voornaam Jan.. Vreselijk! Je doet het er gewoon om, je kunt toch me niet wijsmaken dat Jan nu echt de mooiste naam is die je kunt bedenken?! :?
In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo! Laat me raden, het kindje woont in een wijk als de Bijlmer?
Nee, niet eens. Ze wonen in een dorp naast Tilburg. Ergste vind ik nog dat het een hoogblond, blauwogig, spierwit meisje is. :?
quote:Ik vind het vreselijk als mensen hun kinderen naar hun favoriete parfum gaan noemen. Ben al een paar keer Chanel en Loulou tegen gekomen.Dan heet onze vierde aanwinst One (van Calvin Klein) en dat is best vreemd als je de vierde bent.
Heb op mijn werk al een paar keer de naam 'Jos Thie' (= voornaam & achternaam) voorbij horen komen. Hij heeft dit jaar de artistieke leiding van Oerol gedaan.