Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Moest je ver rijden Vish? Ben gewoon echt heel trots op je!
Loretta is De Mol. Punt.
Tis duidelijk te zien dat Kess gedronken heeft
Peas on earth!
Djiezzzzz zeg, wat zijn die Gooise Meisjes toch vreselijk zeg!
Peas on earth!
*is ook trots op Vish*
Peas on earth!
Haha ik ben ook echt heel trots op mezelf, had ik van tevoren geweten wat een rit het zou worden dan was ik niet gegaan. Ik heb er 45 minuten over gedaan denk ik. Laatste 10 minuten waren wel goed te doen. Starretje zit nu ook met samengeknepen billekes in de auto.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kdenkdakdrankmoet.
Waar zijn jullie dan geweest Visheke?

* schenkt ruimschoots drank is *

* en smeert een boeterham met gestampe muisjes om maag enigszins te vullen *
Loretta is De Mol. Punt.
Trots op Vishie, door sneeuw rijden is niet niks (hoewel ik er zelf geen problemen mee heb).

Kess, valt helegaar niet op hoor, dajje gesopeh hept
Boeterham? Ik denk dat wij frituur aan moeten gaan zetten

Mijn kind slaapt vannacht nog bij oma; sneeuw ligt hier in omgeving erg hoog en m`n moeder stelde zelf voor om `m dan vannacht nog daar te laten. En daar zeg ik geen nee tegen dus!
Wij hebben geen firtuur. Pure zelfbescherming, Maar daar heb ik nu wl even spijt van.
Loretta is De Mol. Punt.
Pannekoeken gegeten, ze waren het wel waard al zit ik nog steeds proppie.

Hier ook geen frituur, komt er ook niet in.
Hier ook geen frituur, en ook geen drank. Ik ga Eowman's badspulletjes jatten (tja, hoe omgekeerd kunnen de werelden zijn, hij heeft 1 of ander hammam setje, heul erg lekker ) en lekker uitgebreid douchen en dán aan de drank en naar bed.
Frituur is inbreng van de man maar is uiteindelijk niet gebruikt vanaaf. Stokbroodje kruidenboter uit de oven voor meneer en rauwe worteltjes voor mij
Ik laat de drank ook voor wat het is en ga lekker naar bed zo. Gelukkig paar dagen geleden mijn winterdekkie erop gedaan want het is nu 7 graden boven.
7 graden? Brrrrrr! Hoop dat je toch lekker slaapt, Vish.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb je al een elektrische deken Vish?
Heb maar 1 kacheltje voor het hele huis
Als ik eenmaal lig vind ik het prima hoor, alleen het omkleden kan ik nu heeeel snel.
Ohhh hamamsetje van Rituals... lekkerrrr

Truste!
Peas on earth!
Ow getver, hier boven ook heeeel koud dus omkleden sucks big time inderdaad.

Truste maisjes
Score:

23.00-24.00 : hoesten

24.00-02.00 : slapen

02.00-05.30 : hoesten

05-.30-07.00 : slapen

En vanaf toen weer gezellig hoesten.

Ik blijf dus een dagje thuis

Probeer me nu al een halfuur ziek te melden, maar krijg irritant bandje dat Erwtenorganisatie nog niet bereikbaar is...
Peas on earth!
Bah Erwt, vandaag dan wel rustig aan doen he en niet als Razende Roeland nog klusjes gaan doen

Zo bloedje irritant inderdaad als je je wilt ziekmelden en dan weer slapen en dat je dan niemand kunt bereiken

Ik heb gelukkig heerlijk geslapen van 23 tot 8 dus voel me weer redelijk fit na de non-nacht van gisteren Nu even bammetje eten en dan Wuppofluppo ophalen
Waarom mail je je werk niet Erwt?

Heb ik wel gedaan. Want ook ziek thuis. Score hier heel anders. Pas du hoest, pas du frut ala Pep, mais beaucoup du merde. Kraan open pinda soep, te veel informatie?

Gisteravond hele avond met deken op de bank gelegen en voel me helemaal leeg en slap. Blegh.

Hier was t gisteren ook wit trouwens, qua sneeuw.

Moet iemand met auto naar werk? Hoop het maar niet..vanwege hevige sneeuwval en filealarm enzo.

Fijn dat je bijgeslapen bent, Pep
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 23 november 2008 @ 20:07:

Pffffffffffffffff ben net door de sneeuwstorm gereden. Hoe stoer! Zat helemaal verkrampt achter stuur als een oud wijf. Was doodeng. Ook nog een schuiver gemaakt maar dat was nog in de wijk dus geen andere auto's. Nu Nemo naar bed en evebn bijkomen.Pffffff wij ook, naar familie in Groningen geweest en vond het op de terugweg Niet Leuk. Wel balen toen ik weer thuis was en hier eigenlijk amper sneeuw lag
Kess, daar zou ik ook slecht van slapen. Ik wil mijn kind eigenlijk nog helemaal niet bij iemand anders dan onszelf of mijn ouders in de auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven