Vakantietips gezocht

21-06-2016 14:30 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek tips, leuke tips..

We willen met ons drie op vakantie. Dochter is 16 maanden nu en het liefst gaan we halverwege augustus. We zoeken een land met strand op loopafstand, restaurantjes op loop afstand en veel leuke plekken om te bekijken. Geen overvol toeristen verblijf maar eerder iets prive.

We willen geen toeristische kant op, die fout maakten we al vorig jaar in Portugal Albufeira. Toenhet reis bureau ons verzekerde van bourgondisch en lokaal en we terecht kwamen in fish and chips met 20 kitcherige souvenierszaken.

We willen niet hoeven autorijden. Liefst ook niet te lang in het vliegtuig ivm dochter. Frankrijk bijvoorbeeld...maar dan wel een leuk kleinschalig en rustig plekje met zwembad.

Dus.... veel eisen, niet een enorm budget. Wie zoekt mee of kent sites met dit soort vakanties?
Cassis, net ten Oosten van Marseille. Klein, maar heerlijk water en mooi strand.
Ik zou eens op Elizawashere kijken. Maar ik denk dat je rijkelijk laat bent met boeken voor half augustus, dan zit heel veel al vol!
Met de trein naar het zuiden van Frankrijk? De regio rond Agde en Sete is heel mooi, en niet extreem toeristisch.
San Sebastiaan: http://www.tui.nl/vakanti ... san-sebastian/resultaten/

Leuke plaats, culinair, dicht bij strand, genoeg te doen. http://www.top10bezienswa ... l/spanje/sansebastian.htm
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien is deze wat duur er zijn wel goedkopere te vinden via google etc. Hoog seizoen is sowieso niet goedkoop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 21 juni 2016 @ 14:45:

Misschien is deze wat duur er zijn wel goedkopere te vinden via google etc. Hoog seizoen is sowieso niet goedkoop.

Nee, inderdaad. En ik heb laatst nog zitten kijken voor onszelf voor half augustus en de goedkopere dingen zijn allemaal al volgeboekt.

Is het niet mogelijk om een maandje later te gaan? Jullie hebben in ieder geval geen schoolgaande kinderen.
Hoogseizoen... dus met een niet zo enorm budget en toch leuk willen kun je het wel vergeten.
" We zoeken een land met strand op loopafstand, restaurantjes op loop afstand en veel leuke plekken om te bekijken We willen niet hoeven autorijden. Liefst ook niet te lang in het vliegtuig "

Wat dacht je van Zeeland?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=vakantie+in+Zeeland
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maand later is een optie. Hebben zon 7 a 800 euro budget excl uiteten enz. Maar als t minder kan dan graag. Eigen keuken en zelf koken geen bezwaar. Ik ga de tips eens bekijken dank!
quote:Antroposoofje schreef op 21 juni 2016 @ 15:00:

Maand later is een optie. Hebben zon 7 a 800 euro budget excl uiteten enz. Maar als t minder kan dan graag. Eigen keuken en zelf koken geen bezwaar. Ik ga de tips eens bekijken dank!Is dat pp of totaal?
Wij gaan met dochter van 16 maanden kamperen in de Vendee (Frankrijk), mooie & rustige zandstranden, leuke badplaatsen maar niet te toeristisch (vooral Fransen / Parijzenaars en dat dan voornamelijk in augustus). Voor dat budget lukt ons dat makkelijk 2 weken maar dan moet je natuurlijk de tent en toebehoren al hebben
La Rochelle in Frankrijk is echt een heerlijke plek, maar toch rustig... Mooie stranden & een aantal gezellige restaurantjes en winkels
quote:Antroposoofje schreef op 21 juni 2016 @ 15:00:

Maand later is een optie. Hebben zon 7 a 800 euro budget excl uiteten enz. Maar als t minder kan dan graag. Eigen keuken en zelf koken geen bezwaar. Ik ga de tips eens bekijken dank!Dat is toch wel per persoon?
Dat is voor een verblijf voor een week. Ik ga uit van kale huisjes oid dus zonder reis, eten. Evt wel ontbijt.
quote:Antroposoofje schreef op 21 juni 2016 @ 16:08:

Dat is voor een verblijf voor een week. Ik ga uit van kale huisjes oid dus zonder reis, eten. Evt wel ontbijt.800e is krap... 100e per nacht in het hoog seizoen is niet bar veel. Een maand later in september moet je wel wat vinden, zeker in Spanje bijvoorbeeld.
Kom op een aantal plekken toch wel wat tegen maar is toch redelijk toeristisch. September is ook prima als we er maar even uit zijn.
quote:Antroposoofje schreef op 21 juni 2016 @ 16:13:

Kom op een aantal plekken toch wel wat tegen maar is toch redelijk toeristisch. September is ook prima als we er maar even uit zijn.Kijk eens maar Mallorca ofzo...
Kijk eens op de site van Morvan Rustique... erg rustig en leuk met kids...
My way or the highway!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven