Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Beterschap Erwtje! Denk dat ik je gisteren wel gezien heb in Pieterburen

Beaucoup de merde Sorry Inad

Ook beterschap!
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 10:57:

Kess, daar zou ik ook slecht van slapen. Ik wil mijn kind eigenlijk nog helemaal niet bij iemand anders dan onszelf of mijn ouders in de auto.Rijden vanmorgen ging helemaal goed hoor. Is ook maar heel klein stukje. En kind niet bij een ander in de auto... gevoelsmatig snap ik dat wel, maar ik denk dat je er niets mee opschier als je jezelf dat soort beperkingen op gaat leggen. Ook al ben je zelf nog zo voorzichtig in de auto, een ander kan jou ook aanrijden. Tegen sommige dingen kun je jezelf en je kinderen nou eenmaal niet beschermen. Die risico's horen bij het leven. Maar ik heb ook wel even gedacht "hij zit NU in de auto" toen ik om half 12 op de klok keek. Ik snap het dus wel, maar probeer daar niet naar te handelen.
Loretta is De Mol. Punt.
Beterschap, Erwt en Inad! Het is een hardnekkig virusje dat heerst, of niet? Duurt lang voor je er weer vanaf bent, heb ik het idee. Veel kopjes thee met honing en chocola, dat is altijd goed.

Groningen en dan terugrijden! Bikkels zijn jullie! Zou het ook echt niet fijn vinden! Bij jullie nauwelijks sneeuw? Hier wel hoor, maar de jongens vonden er geen bal aan. Ze lijken op hun moeder.
Loretta is De Mol. Punt.
Kraan open, pindasoep. Vind ik heeeeeeel ranzig klinken Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
Misschien komt het omdat Cee sowieso nog nooit ergens heeft gespeeld zonder mij erbij

Ik ben er tot nu toe altijd bij geweest, kinderen spelen, moeders kletsen en een bakkie doen. Vind haar eerlijk gezegd nog te klein om uit handen te doen.

Hoe is het trouwens met je schoonvader Kess?

Hier nu zon, sneeuw echt weg, jammer. Ik vind sneeuw leuk om te zien, maar niet als het zo modderig wordt. Cee riep bij de eerste sneeuwvlok: 'Ik ga schaatsen mama!'.
Cee is natuurlijk ook nog wel een stukje jonger dan Tony. En voor Tony is het nu pas de tweede keer. Maar hij vindt het erg leuk bij zijn boezemvriendje.

Met schoonvader gaat het hartstikke goed. Bijna alsof er nooit iets gebeurd is! Echt wonderlijk, hoe dat allemaal zo goed afgelopen is.

Lief, schaatsende Cee. Zij speelt dus wel graag in de sneeuw?
Loretta is De Mol. Punt.
Zo, uiteindelijk ziekgemeld, nog even met lieve collega gebeld om wat dingetjes over te dragen en toen zowaar zomaar anderhalf uur geslapen. Záááálig! Net gedoucht en nog vreselijk belabberd. Ribben doen zeer van't hoesten. Heb me aangekleed, want zo dadelijk even een hoestdrankje kopen. Wat is de beste hoestdrank tegen vastzittende hoest?>

Inad, kraan open pindasoep klinkt ranzig

Bah, niet leuk, dus lekker uitzieken

Rijden vanuit Groningen is stoer! Star, ik zwaaide nog vanuit Pieterburen, heb je Leny en mij niet gezien?

Ik heb geeneens een kind, maar heb Xan toch nog even gesmst of ie wel veilig op werk was aangekomen vanochtend , dat wordt wat later

Verder baal ik nu, want wilde morgen Per Se naar werk i.v.m. WerkGedoe, maar vrees dat ik morgen eigenlijk nog helemaal niet kan werken...
Peas on earth!
Fijn, van Schone Vader
Peas on earth!
Voor zover ze sneeuw kent vindt ze het leuk ja. Volgend jaar maar weer wintersporten

Wat super van schoonvader, erg bizar!

Ik was in Pieterburen Erwt, je lag er heerlijk bij met een visje in je mond

Wat kijk ik tevreden he, daar in't midden?

Ik ben trouwens heeellll lang geleden in Pieterburen geweest, vond het toen heel leuk. Hoe was't?
Peas on earth!
Schone vader, Erwt?

Fijn, Kess

Chica zit vaak bij mijn moeder in de auto. En ook wel bij mijn broer (die best eng rijdt..). Moet wel gewoon kunnen vind ik, anders wel erg lastig. Zeker toen ik zelf nog geen (ier met) auto had, toen moest het wel. Vind het geen probleem maar snap gevoel wel, zeker als het om een relatief onbekende gaat.

Hier wel spelen zonder dat ik erbij ben. Maar Ceetje ook nog wel erg jong. Hier ook maar 1 of 2x hoor. En een keer was partijtje van Mini van Mille. Dus dat was helemaal oke. Vond ze erg stoer trouwens, dat wij weer weg moesten

Je kijkt heel tevreden Erwt Goed dat je nu toch ziekgemeld hebt, ondanks eerdere niet doen aktie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hier nog steeds heel beroerd trouwens. Ga zo toch maar proberen iets te eten. Heb alleen maar beetje yoghurt op vanmorgen en een banaan.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bah, naar dat je je nog zo beroerd voelt Inad .

Ik zag je daar achteraan ook al liggen hoor, zo uitgestrekt en belabberd

yoghurt en banaan wel heel okee, vooral neutrale dingen eten denk ik. Beschuitje, cracker, nog beetje yoghurt, etc.

Ik leef op waterijsje, zooo lekker voor m'n keel! Bij de Lidl hebben ze lekkkkkere waterijsjes voor bijna nix (20 voor 2,20 ofzo)

Ik ben me al een halfuur mentaal aan't voorbereiden op bezoekje aan drogist
Peas on earth!
Ja heel schattig ben je Erwt

Pieterburen was leuk, je bent er zo klaar, maar is wel even leuk om te zien allemaal wat ze doen daar.

Bij mijn moeder/vader/broer gaat ze ook gewoon in de auto hoor, maar een moeder van het kdv die ik niet zo goed ken, vind ik echt nog niet lekker voelen.

Jaaaa Mille, dat is een ander verhaal, tel ik niet eens mee

Ceetjes beste vriendinnetje wilde een keer naar Artis. Dus dan zou moeder met twee meiden gaan en ik was dan alleen thuis. Mwa, niet nodig.

Eet lekker toast Inad!
Beterschap voor alle zieken!! Wat een gespetter en geproest hier, blehhh!

Ik ben hier al weer even niet geweest en ik geloof dat ik heul veel gemist heb. Misschien moet ik me maar 'afmelden' voor het Theehuis, kweetutnie.

Vanmiddag mag ik weer naar het Radboud, bergen met vragenlijsten invullen en dan krijg ik een actometer mee. Da's een apparaatje dat ik 2 weken om mijn enkel moet dragen en dat vanalles registreert. Mag Olijf ook eens voelen hoe het is om als TBS-er met proefverlof te zijn.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, als ik me goed herinner, was Pieterburen inderdaad niet heel erg groot he. Ik ben anderhalf jaar geleden ook eens bij Ecomare geweest, op Texel. Vond ik ook leuk om te zien, ook met zielige zeehondjes enzo
Peas on earth!
Erwt, je hebt van A. Vogel nu één of andere spray voor je keel, en die schijnt echt goed te werken tegen keelpijn (verdooft een beetje ofzo). Anders trachitol tegen keelpijn. Qua hoestoplosser heb ik altijd het liefst ...gvd...nu kan ik niet op de naam komen. Zit in gele doos en je hebt er ook een 'forte' van. En tegen kriebelhoest Noscapect maar dat moet je ff bij de apo halen. Dan slaap je 's nachts wat beter door.
Weer vragenlijsten? Schiet lekker op!

Ja leuk hè, zielige zeehondjes? *gniffelt sadistisch in haar vuistje*
Heej Olijf!

Ben benieuwd wat tbs-enkelband allemaal oplevert. In ieder geval is't nu in gang gezet he!

Gele doos is vast Bisolvon elixer forte ofzoiets.
Peas on earth!
Ja, kennelijk zijn ze dol op papierwerk daar want tijdens de TBS-weken moet ik ooook weer vanalles bijhouden. Je zou er bijna moe van worden...
Bisolvon ja, klopt!! Ik had al zitten googlen op gele doos maar dat leverde nix op (ja andere dingen)
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 12:56:

Ja leuk hè, zielige zeehondjes? *gniffelt sadistisch in haar vuistje*Die sniekie zielige baby-zeehondjes in Ecomare, met hun zielige Huilie-oogjes, zaten wél in een hok met een heel groot bord 'Pas Op, kunnen bijten' ... valse zeehondjes dus
Peas on earth!
Ja moest ook wel lachen, hing een bordje 'niet op de ramen tikken'. Moest meteen aan het levensgevaarlijke reptielenhuis in Artis denken. Misschien waren het wel wurgzeehondjes.
Bijtende (zee)hondjes blaffen niet ofzo toch? Of was het nou andersom
Bokito-zeehondjes...ook leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven