Centraal Moderatortopic
vrijdag 6 mei 2016 om 16:08
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
woensdag 22 juni 2016 om 18:51
quote:feow schreef op 22 juni 2016 @ 18:12:
[...]
*kucht voorzichtig iets over een openingspost waarin gesproken wordt over strenger modereren.*
En schiet in een onbedaarlijke lachbui.
Niet zo héél lang geleden werd het enige vluchtelingentopic geopend door de CM, omdat ( haar woorden op het forum) ze begreep dat veel mensen zich stoorden aan de sfeer.
Nu is er de laatste tijd weinig gedoe en geruzie daar. Niet omdat het forum werkt, maar omdat de mods hun belofte hebben nagelaten, en dezelfde kleine groep weer opnieuw hetzelfde doet, er niet gemodderd wordt edn de rest afhaakt.
En nu blijkt dat de mods hun eigen toezeggingen en regels vergeten zijn.Amen.
[...]
*kucht voorzichtig iets over een openingspost waarin gesproken wordt over strenger modereren.*
En schiet in een onbedaarlijke lachbui.
Niet zo héél lang geleden werd het enige vluchtelingentopic geopend door de CM, omdat ( haar woorden op het forum) ze begreep dat veel mensen zich stoorden aan de sfeer.
Nu is er de laatste tijd weinig gedoe en geruzie daar. Niet omdat het forum werkt, maar omdat de mods hun belofte hebben nagelaten, en dezelfde kleine groep weer opnieuw hetzelfde doet, er niet gemodderd wordt edn de rest afhaakt.
En nu blijkt dat de mods hun eigen toezeggingen en regels vergeten zijn.Amen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 22 juni 2016 om 18:52
quote:hatsetats schreef op 22 juni 2016 @ 18:47:
Ene eatclean maakt reclame voor herbalife op de lijf pijler. Die nick in combi met Herbalife, de gotspe.
Bedankt voor het melden. We hebben actie ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ene eatclean maakt reclame voor herbalife op de lijf pijler. Die nick in combi met Herbalife, de gotspe.
Bedankt voor het melden. We hebben actie ondernomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
woensdag 22 juni 2016 om 20:51
woensdag 22 juni 2016 om 21:14
woensdag 22 juni 2016 om 22:03
quote:iceteapeach schreef op 22 juni 2016 @ 21:57:
Mods, ik heb een topic geopend op digi over headsets. Kunnen jullie aub de titel aanpassen naar Goede headset gezocht voor gebruik bij organiseren webinar?
Dank jullie wel alvast!
Aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods, ik heb een topic geopend op digi over headsets. Kunnen jullie aub de titel aanpassen naar Goede headset gezocht voor gebruik bij organiseren webinar?
Dank jullie wel alvast!
Aangepast!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 22 juni 2016 om 22:36
quote:ModeratorViva schreef op 22 juni 2016 @ 20:51:
[...]
Nee, dat is niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumIk heb de betreffende post vanmiddag al gestaft maar daar is niets aan gewijzigd. Jammer hoor, het zoveelste voorbeeld van regels/afspraken die jullie zelf naar forummers benoemen en ze, als forummers vragen om die regels dan ook toe te passen, negeren/niet toepassen/niet meer weten.
[...]
Nee, dat is niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumIk heb de betreffende post vanmiddag al gestaft maar daar is niets aan gewijzigd. Jammer hoor, het zoveelste voorbeeld van regels/afspraken die jullie zelf naar forummers benoemen en ze, als forummers vragen om die regels dan ook toe te passen, negeren/niet toepassen/niet meer weten.
woensdag 22 juni 2016 om 22:42
quote:Bij_Zonder schreef op 22 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Ik heb de betreffende post vanmiddag al gestaft maar daar is niets aan gewijzigd. Jammer hoor, het zoveelste voorbeeld van regels/afspraken die jullie zelf naar forummers benoemen en ze, als forummers vragen om die regels dan ook toe te passen, negeren/niet toepassen/niet meer weten.
Precies, ik heb het nog maar een keer gestaft...
Mods, ik heb gevraagd of zo iets mocht, jullie zeggen dat het niet mag. Vervolgens staf ik de berichten en jullie ondernemen helemaal niks.
Ik snap het niet.
[...]
Ik heb de betreffende post vanmiddag al gestaft maar daar is niets aan gewijzigd. Jammer hoor, het zoveelste voorbeeld van regels/afspraken die jullie zelf naar forummers benoemen en ze, als forummers vragen om die regels dan ook toe te passen, negeren/niet toepassen/niet meer weten.
Precies, ik heb het nog maar een keer gestaft...
Mods, ik heb gevraagd of zo iets mocht, jullie zeggen dat het niet mag. Vervolgens staf ik de berichten en jullie ondernemen helemaal niks.
Ik snap het niet.
woensdag 22 juni 2016 om 23:13
quote:Bij_Zonder schreef op 22 juni 2016 @ 22:36:
[...]
Beste Bij_Zonder,
We hebben de desbetreffende posting aangepast en een aantal postings verwijderd. Excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Beste Bij_Zonder,
We hebben de desbetreffende posting aangepast en een aantal postings verwijderd. Excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva