Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 09:33:

Oh ja, goedemorgen! Bij ons geen noodweer. Straat was vanochtend zo goed als droog. Nu regent het wel, maar niet extreem.Wonen we allemaal in hetzelfde kleine rotlandje en dan nog zulke verschillen. Hier was het net gelukkig droog toen ik naar school en door naar werk fietste, maar nu wel weer gedrup. 'Gelukkig' is man werkloos thuis en kan hij de erker in de gaten houden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 09:35:

[...]

Wonen we allemaal in hetzelfde kleine rotlandje en dan nog zulke verschillen. Hier was het net gelukkig droog toen ik naar school en door naar werk fietste, maar nu wel weer gedrup. 'Gelukkig' is man werkloos thuis en kan hij de erker in de gaten houden...Mijn weer komt wel redelijk overeen met jouw weer. Lekker makkelijk, zeg ik gewoon +1.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 09:27:

Leo

Hebbie het druk?

Ook.

Even te veel zorgen.
Goedemorgen allemaal.

Kittens succes vandaag ik hoop dat het rustig blijft.

Leo
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juni 2016 @ 09:44:

[...]

Ook.

Even te veel zorgen.

Niet leuk!

(waskebeurt, als je erover wil praten?)

Voor Leo:

Star, jouw vriendje gaat misschien James Bond spelen! Artikel met een foto waar hij alleraardigst op staat

http://www.independent.co ... t-dangerous-a7093061.html
Hè bah Leo

Volgens mij is het hier vannacht droog gebleven. Het is zonnig en warm.
De wolken waren vast al voldoende lek en leeg geregend voordat ze hier konden komen.

Ik heb met het regenwater van eergisteren de planten af gespoten. Die pompen gebruiken kinderen om ballonnen op te pompen.

Heerlijk ding.

In BG is het erg slecht weer. Schermen tegen de regen. Wat is er mis met het meervoud van paraplu?

Ik moet toch iets aan de spellingscontrole doen. Hoewel het ook een training van taal is.

Ik heb nu zo vaak opgezocht wat de regels zijn. Dan blijft het in je hoofd zitten.

Goedemorgen. En misschien tot ziens. Prettige dag verder.

Om het feestje te vieren dat de Belgen gewonnen hebben is er wat friet afgeleverd op de napraat.

Ik hoorde de afscheidnemende voetballer zeggen dat niets zo lekker is tegen een nederlaag dan een heerlijk vette hap.

Vooral veel en vet.

Maar ik ga weer zoeken naar een vervanging van een shopper. Misschien wordt het dus nog shoppen vandaag.

Suggesties elders zijn welkom. En dit moet eigenlijk op napraat. Ik laat het maar staan.

Dag lieve Pumps!
Leo
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 09:58:

Voor Leo:

[afbeelding]Ineens begrijp ik waarom iedereen altijd met mij wil knuffelen.
quote:Solomio schreef op 23 juni 2016 @ 10:20:

[...]

Ineens begrijp ik waarom iedereen altijd met mij wil knuffelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ben jij zo lang dan? Was me niet opgevallen
Maar komop, ook voor jou Solo:

quote:Eleonora-1 schreef op 23 juni 2016 @ 09:44:

[...]

Ook.

Even te veel zorgen.
Leo:

Hier een hoop regen en vriend mag er zo door. Zei nog, kijk je vriendin lief aan. Dan kan ik je, nu het nog kan, nog brengen. Maar hij wil perse op de scooter.
Hier is het nog droog. Moet zo op pad maar ik geloof dat ik tot plaats van bestemming droog blijf. Daar regent het dan wel hard. Ben zo blij met mijn regenjas.
Hier lijkt het boven zee steeds licht te worden. Maar puntje bij paaltje blijkt het toch vooral grijs en nat. Zit ik hier met mijn modische open muiltjes!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 11:44:

Hier lijkt het boven zee steeds licht te worden (werkkamer op de vijfde, uitzicht op - in de verte - Bloemendaal/Zandvoort). Maar puntje bij paaltje blijkt het toch vooral grijs en nat. Zit ik hier met mijn modische open muiltjes!

En ik lees net op De Telegraaf dat we een horrorbui krijgen.

En je weet, De Telegraaf, dan is het waar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 09:59:

Star, jouw vriendje gaat misschien James Bond spelen! Artikel met een foto waar hij alleraardigst op staat

http://www.independent.co ... t-dangerous-a7093061.htmlSinds hij Taylor Swift doet hoef ik hem niet meer
quote:Solomio schreef op 23 juni 2016 @ 11:45:

[...]

En ik lees net op De Telegraaf dat we een horrorbui krijgen.

En je weet, De Telegraaf, dan is het waar.O volgens mij ging de horrorbui juist net langs ons heen. Make up your mind Telegraaf
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:47:

[...]

Sinds hij Taylor Swift doet hoef ik hem niet meer Ow, gatsie nee, dat begrijp ik.
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:48:

[...]

O volgens mij ging de horrorbui juist net langs ons heen. Make up your mind Telegraaf

Een groot deel van het land ontsnapt aan de horrorbui, die over de kust trekt.

Zoiets was het.
Nou als dit 27 graden is, doe dan maar 40.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven