Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 12:33:

Haha, hier vliegen ze ook geregeld door de stad, prachtig en beetje triest tegelijk. Staat altijd zo misplaatst...

O en Yet, ik ben de draad ook kwijt hoor, in dat topic of het ophalen van die vriend

Ik ga door dat soort later toegevoegde informatie altijd twijfelen. En door die sneer trouwens ook. Ik geloof niet dat ze op mijn input zit te wachten - moet er in elk geval wel heel erg op m'n woorden letten. Kan maar beter iets nuttigs gaan doen.

Ik had hier nog nooit parkieten gezien (denk ik ) Hoop eigenlijk niet dat ze blijven. Ze overstemmen de gezellig kwetterende inheemse vogeltjes zo.
Klopt niks van dat verhaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dit Napraat ofzo Noes?
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 13:08:

Is dit Napraat ofzo Noes? Zij begonnen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 11:50:

Nou als dit 27 graden is, doe dan maar 40.Ik heb het gewoon koud.
Koud? Zweet staat in mijn bilnaad en het is 26 graden buiten en binnen. Of ben je naakt in de regen aan het dansen? Met de ventilator op je gericht?
Mortuarium hier op kantoor.
Ja, was even Napraterig uitstapje.... Net even naar Appie gelopen en 't is vochtig maar warm hier. Nu zonnescherm omlaag en raam open. Geen airco hier.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:22:

Ja, was even Napraterig uitstapje.... Net even naar Appie gelopen en 't is vochtig maar warm hier. Nu zonnescherm omlaag en raam open. Geen airco hier.Ja, als jij alsmaar meldt wat voor weer het hier is heb ik helemaal niks meer te melden hè.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 23 juni 2016 @ 13:30:

[...]

Ja, als jij alsmaar meldt wat voor weer het hier is heb ik helemaal niks meer te melden hè.

Sollie..... Hoor net van collega dat het vanaf vijf uur droog en warm wordt. Gelukkig maar, want het is nog steeds A4D-week!

Verder zeg ik niks meer Solo, you take over!
Ik ben ook even naar AH gelopen ik zat niet rustig, hier nu ook wat regen en nu klef weer. Hier binnen is het nog best aangenaam.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:32:

[...]

Sollie..... Hoor net van collega dat het vanaf vijf uur droog en warm wordt. Gelukkig maar, want het is nog steeds A4D-week!

Verder zeg ik niks meer Solo, you take over!Het is nu al droog en warm.
quote:Solomio schreef op 23 juni 2016 @ 13:35:

[...]

Het is nu al droog en warm.*kijkt even naar links*.... check!
Wat een weer, ik word er gek van.
Vijf druppels.
Nee, vier.
Laat maar, niet noemenswaardig
Ik zie hier beneden op het plein mensen met jas, zonder jas, met plu en zonder plu. Verwarrend!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:37:

[...]

*kijkt even naar links*.... check!*kijkt ook even naar links...... zwaait*
Leuk dat weer. Ik zit onder de parasol. Dertig graden. Die druppels droogden op voor ik ze kon tellen.
quote:yette schreef op 23 juni 2016 @ 13:44:

Leuk dat weer. Ik zit onder de parasol. Dertig graden. Die druppels droogden op voor ik ze kon tellen.Jij hebt gewoon een rotleven.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:42:

[afbeelding]

Ik zal zó gelukkig zijn als ik mezelf weer een scooter kan veroorloven.
Crowdfunding? Help Solo de zomer door/de scooter op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven