Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En ik las wat jullie schreven over je problemen toevertrouwen aan iemand met de verkeerde intenties. Heel verdrietig.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:15:

Misschien overdrijf ik, maar ik vertelde haar veeel meer dan aan mijn ouders/toenmalige behandelaar.

It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.Ik zou een nieuwe nick nemen als ik jou was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op PB stuurt ze ook wel eens minder verkapte dreigementen.

Ik moest er echt helemaal niks van weten dus ik was meteen een .... na de 1e PB.
quote:barbaracartland schreef op 23 juni 2016 @ 09:18:

En ik las wat jullie schreven over je problemen toevertrouwen aan iemand met de verkeerde intenties. Heel verdrietig.

Ow maar het kan ook zijn dat ze jouw hulp wil en dan zo gaat doen daarna. Dan stook je iedereen op ofzo. Of je wil er niks van weten. Is ook niet goed.

Eigenlijk maakt het niks uit, zodra ze je in het vizier hebt ben je de klos.
Ow en stafze Sap.
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 09:20:

Op PB stuurt ze ook wel eens minder verkapte dreigementen.

Ik moest er echt helemaal niks van weten dus ik was meteen een .... na de 1e PB.Wauw. Ja dan moet je uitkijken idd....
quote:barbaracartland schreef op 23 juni 2016 @ 09:18:

Je bedoelt een tijd geleden toch?

Toen had ik ook een andere nick.
Bedreigingen? En dan zet je niet het politie-stafje in?
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:15:

Misschien overdrijf ik, maar ik vertelde haar veeel meer dan aan mijn ouders/toenmalige behandelaar.

It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.

Je hebt je vergist en dat is jammer. Je was kennelijk, op dat moment, wat minder sterke en dan is 't fijn als iemand er voor je is ( of althans doet of ze er voor je is).

Ik zou me niet prettig voelen bij 't idee dat ze zoveel van je weet.

Eens met Nouschi, ik zou op anoniem gaan en terugkomen onder een andere naam.

Dit gaat gewoon veel te ver.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 09:19:

[...]

Ik zou een nieuwe nick nemen als ik jou was.Lijkt me heel verstandig in dit geval .
Sapperdeflap zeg die is doorgedraaid
I like being a mess. It's who I am.
Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:50:

Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.

Ik wilde net hetzelfde zeggen........

Gewoon negeren. Niet voeren.
Oh dear, how sad, never mind.

Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.Anders wacht je sowieso even of de Mods er nog wat aan gaan doen.
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 09:52:

[...]

Anders wacht je sowieso even of de Mods er nog wat aan gaan doen.Nou dit maar tot nu toe weinig actie en er is toch best geklaagd dacht ik.
I like being a mess. It's who I am.
Ja, ik vraag me af wanneer de mods beginnen met werken? Want de signalen zouden toch luid en duidelijk door moeten komen lijkt me.
Dat denk ik al een tijdje maar misschien is het nu wat duidelijker voor ze. Of ik heb straks een ban voor zeiken in het mod topic.
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 09:25:

Bedreigingen? En dan zet je niet het politie-stafje in?PB's kan je niet staffen. En het is al veelvuldig gemeld bij de mods.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 09:56:

Ja, ik vraag me af wanneer de mods beginnen met werken? Want de signalen zouden toch luid en duidelijk door moeten komen lijkt me.Ze zijn de mails nog aan het lezen, duurt even
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.Heb je dat gemeld bij de mods?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 10:01:

[...]

PB's kan je niet staffen. En het is al veelvuldig gemeld bij de mods.Je kan een pb toch wel doorsturen?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 10:01:

[...]

PB's kan je niet staffen. En het is al veelvuldig gemeld bij de mods.

Rijkswacht-stafjes. Aangifte doen dus. Policiers. Die met de zwaailichten.

Bedreigen mag niet he.

Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.Maar ze mag niet je oude nick noemen.
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 10:01:

[...]

Ze zijn de mails nog aan het lezen, duurt even Vooral die ene. Die zal wel meters lang zijn.
quote:Gatti schreef op 23 juni 2016 @ 10:02:

[...]

Je kan een pb toch wel doorsturen?Of de CM toegang geven in je inbox. Maar ja dat zegt verder niets over de acties die ze dan nemen of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven