Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Weet Amand wat een goed condoom is?

Amand in "Welke condoom is het veiligst"
quote:Amand schreef op 23 juni 2016 @ 18:07:

Was ze echt stout geweest? Iets met privé-info delen? Gaat ze daarom in één stap van een 24-uurs ban naar een permaban?

Je kunt het beste, vind het het bericht van @mayamay zelf lezen. Zij zegt niet echt iets schokkend, maar de toon waarop.

Heb een een zgn ' in cache bericht' gekregen, waarin een forummer reageert op die al dan niet privé info .Die info waarop geduid werd betrof info die uit @mayamay's berichten af te leiden is/te lezen is. Maar het originele bericht heb ik niet gezien, dus daar kan meer in gestaan hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 18:10:

Ze is er weer hoor. Alleen wel spontaan een tiener nu. Dit is triest man.

Zal voor sommige wel entertainment zijn ofzo, maar ik vind het verre van leuk meer.Over wie heb jij het?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2016 @ 17:56:

Vandaag om 16.58 lid geworden....komt het jullie ook bekend voor?

J" Huh? Geen touw aan vast te knopen.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 18:10:

Ze is er weer hoor. Alleen wel spontaan een tiener nu. Dit is triest man.

Zal voor sommige wel entertainment zijn ofzo, maar ik vind het verre van leuk meer.May ik las dat je goed advies hebt gekregen, dat is heel fijn. En ook ik vind dat je het heeeel goed aangepakt hebt in je topic. Mijn hoedje af voor jou. Maar in jouw schoenen denk ik toch dat ik even op anoniem zou gaan en terug zou komen met een nieuwe nick. Kwestie van even bij haar uit beeld te zijn zodat ze niet 'gevoed' wordt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 18:16:

[...]

Huh? Geen touw aan vast te knopen.Wollie haal je de tekst uit de quoot even weg ajb? Mag denk ik niet en we willen Yas niet missen toch!
Wie bedoel je Maya?
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 18:15:

Over wie heb jij het?Als ze dat zou zijn is het toch maar van korte duur. 15-jarigen zijn hier niet toegestaan.
quote:Amand schreef op 23 juni 2016 @ 18:11:

Weet Amand wat een goed condoom is?

Amand in "Welke condoom is het veiligst"Je zou - om zelf ervaring op te doen - voor kunnen stellen om ze 'voor te proberen'.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:18:

[...]

Wollie haal je de tekst uit de quoot even weg ajb? Mag denk ik niet en we willen Yas niet missen toch!Done.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 18:15:

[...]

Je kunt het beste, vind het het bericht van @mayamay zelf lezen. Zij zegt niet echt iets schokkend, maar de toon waarop.

Heb een een zgn ' in cache bericht' gekregen, waarin een forummer reageert op die al dan niet privé info .Die info waarop geduid werd betrof info die uit @mayamay's berichten af te leiden is/te lezen is. Maar het originele bericht heb ik niet gezien, dus daar kan meer in gestaan hebben.Eh.... jij vindt het het beste dat Amand terug gaat lezen terwijl je zelf.... toen stond er nog evenveel info hoor. Dus alleen jij hebt hier personeel dat je op je wenken dient te bedienen?
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:17:

[...]

May ik las dat je goed advies hebt gekregen, dat is heel fijn. En ook ik vind dat je het heeeel goed aangepakt hebt in je topic. Mijn hoedje af voor jou. Maar in jouw schoenen denk ik toch dat ik even op anoniem zou gaan en terug zou komen met een nieuwe nick. Kwestie van even bij haar uit beeld te zijn zodat ze niet 'gevoed' wordt.

Dankje!

Idd toch wel goed idee denk ik. Ga iig lekker sporten nu en mijn hoofd leegmaken. Ben hier zowat de hele dag mee bezig geweest. Echt belachelijk, maargoed.

Thanks iedereen!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 18:19:

[...]

Done. en ook een Gewoon omdat je het verdient.
Haha, mag ik dan ook pizza bestellen ipv iets gezonders te eten? Omdat ik het verdien?
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:18:

[...]

Je zou - om zelf ervaring op te doen - voor kunnen stellen om ze 'voor te proberen'.

Nah

Fuck that
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 18:22:

[...]

Dankje!

Idd toch wel goed idee denk ik. Ga iig lekker sporten nu en mijn hoofd leegmaken. Ben hier zowat de hele dag mee bezig geweest. Echt belachelijk, maargoed.

Thanks iedereen! Sporten, hoofd leegmaken, achter je laten en met nieuwe nick weer fijn mee-forumen
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 18:24:

Haha, mag ik dan ook pizza bestellen ipv iets gezonders te eten? Omdat ik het verdien? Als je daarna nog tevreden over jezelf bent natuurlijk wel!
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 18:15:

[...]

Heb een een zgn ' in cache bericht' gekregen, waarin een forummer reageert op die al dan niet privé info .Die info waarop geduid werd betrof info die uit @mayamay's berichten af te leiden is/te lezen is. Maar het originele bericht heb ik niet gezien, dus daar kan meer in gestaan hebben.Maar het gaat niet alleen om dat topic hè. Dit was de druppel, denk ik. Er had veel eerder ingegrepen moeten worden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 18:24:

Haha, mag ik dan ook pizza bestellen ipv iets gezonders te eten? Omdat ik het verdien? Nope, je moet jezelf belonen met andere dingen dan eten.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:22:

[...]

Eh.... jij vindt het het beste dat Amand terug gaat lezen terwijl je zelf.... toen stond er nog evenveel info hoor. Dus alleen jij hebt hier personeel dat je op je wenken dient te bedienen?

[...]

Eh.... jij vindt het het beste dat Amand terug gaat lezen terwijl je zelf.... toen stond er nog evenveel info hoor. Dus alleen jij hebt hier personeel dat je op je wenken dient te bedienen?

?

23-06-2016 16:03 dit is nog niet zo heel ver terug toch? En daarin geeft ze (@mayamay) zelf duidelijk uitéén hoe of wat.

Hoezo personeel? Ik heb geen orders uitgevaardigd, kreeg gewoon een pb van iemand, thats all.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 18:27:

[...]

Maar het gaat niet alleen om dat topic hè. Dit was de druppel, denk ik. Er had veel eerder ingegrepen moeten worden.Maar vandaag ging het toch alleen om vandaag?

quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 18:30:

[...]

Maar vandaag ging het toch alleen om vandaag?Die perma ging niet alleen over vandaag. Maar vandaag ging idd alleen om vandaag.

[...]

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 18:29:

[...]

?

23-06-2016 16:03 dit is nog niet zo heel ver terug toch? En daarin geeft ze (@mayamay) zelf duidelijk uitéén hoe of wat.

Hoezo personeel? Ik heb geen orders uitgevaardigd, kreeg gewoon een pb van iemand, thats all.Oh, er hebben niet een aantal forummers geschreven dat je terug kon lezen? En je hebt dus niet door zitten zuigen om uitleg met reden dat er posts gegumd waren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven