Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 25 juni 2016 om 02:49
zaterdag 25 juni 2016 om 02:54
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 02:51:
[...]
Oo wacht woorden verdraaien dat kan jij ook zo goed toch lv? Waar heb ik dat eerder gelezen let me think.....
Biertje?
Wil je ook mee naar Jo? We komen vlak langs jou dus kan je zo oppikken. Kan een busje lenen dus plek zat .
[...]
Oo wacht woorden verdraaien dat kan jij ook zo goed toch lv? Waar heb ik dat eerder gelezen let me think.....
Biertje?
Wil je ook mee naar Jo? We komen vlak langs jou dus kan je zo oppikken. Kan een busje lenen dus plek zat .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 25 juni 2016 om 02:54
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 02:50:
Ik zing zelf niet mee. Kan ik jullie echt niet aandoen.
Schenk we veel wijn en bier.Oh, maar dan komt het met mijn gezang wel goed. Hoe meer drank hoe meer ik ga zingen, wat dat betreft ben ik net mijn oma. Ik hoor haar nog tekeer gaan: moet er nog bami weeeeezen, moet er nog bami zijijijijn! Waarop ze twee porties gebakken banaan opat, in de veronderstelling dat het bami was. En maar zingen. Gelukkig had ze geen rijbewijs
Ik zing zelf niet mee. Kan ik jullie echt niet aandoen.
Schenk we veel wijn en bier.Oh, maar dan komt het met mijn gezang wel goed. Hoe meer drank hoe meer ik ga zingen, wat dat betreft ben ik net mijn oma. Ik hoor haar nog tekeer gaan: moet er nog bami weeeeezen, moet er nog bami zijijijijn! Waarop ze twee porties gebakken banaan opat, in de veronderstelling dat het bami was. En maar zingen. Gelukkig had ze geen rijbewijs
zaterdag 25 juni 2016 om 02:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 25
juni 2016 @ 02:54:
[...]
Oh, maar dan komt het met mijn gezang wel goed. Hoe meer drank hoe meer ik ga zingen, wat dat betreft ben ik net mijn oma. Ik hoor haar nog tekeer gaan: moet er nog bami weeeeezen, moet er nog bami zijijijijn! Waarop ze twee porties gebakken banaan opat, in de veronderstelling dat het bami was. En maar zingen. Gelukkig had ze geen rijbewijs
[...]
Oh, maar dan komt het met mijn gezang wel goed. Hoe meer drank hoe meer ik ga zingen, wat dat betreft ben ik net mijn oma. Ik hoor haar nog tekeer gaan: moet er nog bami weeeeezen, moet er nog bami zijijijijn! Waarop ze twee porties gebakken banaan opat, in de veronderstelling dat het bami was. En maar zingen. Gelukkig had ze geen rijbewijs