Mode & Beauty alle pijlers

Balayage

26-06-2016 19:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bruin geverfd haar en ik wil graag een subtiele balayage laten zetten. Kan iemand mij vertellen hoe duur dit ongeveer is en of iemand ervaring heeft met ami kappers? en kan dit op bruin geverfd haar worden gedaan (heb van mezelf ook bruin haar)?

Thanks!
Ik ben blond en was geloof ik rond de 50 kwijt inclusief knippen. Maar ligt echt aan je kapper hoe duur het natuurlijk is.
Ik denk niet dat hier mensen zitten die de prijslijst van Ami kappers uit het hoofd weten.

Je zou eens kunnen bellen, ik zeg maar wat.
google?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ik heb bij behoorlijk lang haar in mijn eigen kleur dit met blond gedaan een tijd terug. Was €120 bij Team kappers.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Hier kost het bij de kapper 85 euro
@Dragisa ik vroeg om een ONGEVEER prijs. En over ERVARINGEN met ami kappers.... En sinds ik doof ben geboren gaat bellen lastig ;) maar he, bedankt voor t meedenken meid!
Hoe moeten wij nou ruiken dat jij doof bent? En je kunt toch een vriendin laten bellen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik denk dat ze toch geen prijzen aan de telefoon geven maar dat je beter langs kunt gaan. Een beetje kapper moet je haren toch zien als het geen standaard knipbeurtje is.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
@Monatala jezus man ik vraag alleen maar om ervaringen daarom voel ik me

Niet genoodzaakt om het te melden ;) Ik snap dat ik naar de kapper moet om het precies te weten voor mijzelf maar een beetje info en tips vragen kan toch geen kwaad?
Er staat bij AMI kappers een prijslijst op de site. Per vestiging te bekijken, maar bij die in Houten is kleuren bijvoorbeeld vanaf €23.25 en voor lang haar een meerprijs van €22.25.
Gister weer laten doen, niet bij Ami, voor 80 euro (halflang haar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven