Is Turijn leuk?
vrijdag 15 januari 2016 om 19:08
Vorig jaar zijn mijn vriend en ik drie weken in Genua geweest. Dat was geweldig! We wilden naar een Italiaanse stad die niet zo toeristisch is en nog van de mensen zelf. We hebben ons geen moment verveeld, er was zo veel te doen. Nu zijn we ons aan het orienteren op een nieuwe vakantie dit jaar en denken aan Turijn. Zijn hier mensen die Turijn kennen en kunnen zeggen of het een leuke stad is? Is er veel te doen? In Genua wel, ontzettend levendige stad en kleiner dan Turijn, dus ik verwacht eigenlijk dat we ons in Turijn ook niet hoeven vervelen. We willen dan iets huren via Airbnb, hebben we vorig jaar ook gedaan. Ben benieuwd naar de reacties!
't Is al met al een heel gedoe
maandag 27 juni 2016 om 10:47
Haha Napels en Turijn zijn echt wel twee uitersten zeg maar
Napels is druk, chaotisch, enorm verschil tussen de verschillende wijken (soms chique en elegant, een straat verder vies en vervallen). Vriendelijke en overenthousiaste mensen die je van alles willen laten zien, maar het stikt er ook van de zakkenrollers. Je moet het eens gezien hebben, maar het is niets voor mij. Je kunt er wel heerlijk en goedkoop eten, dat wel.