Lage rug

28-06-2016 15:08 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden. Ik ben immers 21 weken zwanger en heb eiglijk al constant pijn ondervonden aan mijn onderrug. Nu maak ik mij wat zorgen over mijn slechte gewoonte. Ik zet regelmatig mijn beide handen op mijn lange rug en Leun dan naar achter waardoor mijn rug zich even stabiliseert wat ook niet gezond kan zijn ma nu maak ik me meer zorgen over ons kleintje. Komt deze niet in het nauw gedreven als je extreem naar achteren leunt en je buikspieren ook onderdruk komen te staan. Weet iemand of dit schadelijk is voor je baby. Alvast dankje
Ga je de OP van dit topic ook weer verwijderen?
?
quote:Verwachting schreef op 28 juni 2016 @ 15:14:

?Je weet niet waar ik het over heb? Ik bedoel zoals van je andere topic (Twijfelend). Want dan heb ik weinig zin om een serieuze reactie te geven.
O, en niet alleen je OP zie ik, ál je berichten.
Doe dit dan niet. Ik hoop op serieuze antwoorden. Ma je lijkt daar idd nie toe instaat
quote:prik schreef op 28 juni 2016 @ 15:12:

Ga je de OP van dit topic ook weer verwijderen?
quote:Verwachting schreef op 28 juni 2016 @ 15:18:

Doe dit dan niet. Ik hoop op serieuze antwoorden. Ma je lijkt daar idd nie toe instaat

O jawel hoor, ik kan heel serieus antwoorden. Maar niet als iemand dat toch niet lijkt te waarderen, dan heb ik weinig zin om moeite te steken in een serieuze reactie (al zijn al mijn reacties in dit topic tot nu toe toch behoorlijk serieus trouwens).

Enne... 'ma'? Ik ben je moeder niet hoor.
quote:Verwachting schreef op 28 juni 2016 @ 15:18:

Doe dit dan niet. Ik hoop op serieuze antwoorden. Ma je lijkt daar idd nie toe instaatDus je dacht, moah ipv de verloskundige te bellen, ga ik dom doen op et viva forum?
Weer dat "ge-ma". Is dit een andere TO of doen meerdere mensen dat?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:Budhababe schreef op 28 juni 2016 @ 15:21:

Weer dat "ge-ma". Is dit een andere TO of doen meerdere mensen dat?Vreselijk. Net als 'na' ipv 'naar'. Brrr.
quote:eekhoorn12 schreef op 28 juni 2016 @ 15:27:

[...]

Vreselijk. Net als 'na' ipv 'naar'. Brrr.Maar hangt da kind zichzelf nu op als to der rug naar achteren gooit of nie, dat is de vraag.
quote:mariekevezels schreef op 28 juni 2016 @ 15:33:

Maar hangt da kind zichzelf nu op als to der rug naar achteren gooit of nie, dat is de vraag.Ik zou wel willen antwoorden, maar ik blijf steeds steken bij de eerste zin. "Hey meiden. Ik ben immers 21 weken zwanger". Hoezo, immers, hoe moeten wij dat nou weten dat ze 21 weken zwanger is? Ik kom er maar niet uit wat ze daarmee bedoelt.
quote:prik schreef op 28 juni 2016 @ 15:35:

[...]

Ik zou wel willen antwoorden, maar ik blijf steeds steken bij de eerste zin. "Hey meiden. Ik ben immers 21 weken zwanger". Hoezo, immers, hoe moeten wij dat nou weten dat ze 21 weken zwanger is? Ik kom er maar niet uit wat ze daarmee bedoelt.'Inmiddels' denk ik...
quote:prik schreef op 28 juni 2016 @ 15:35:

[...]

Ik zou wel willen antwoorden, maar ik blijf steeds steken bij de eerste zin. "Hey meiden. Ik ben immers 21 weken zwanger". Hoezo, immers, hoe moeten wij dat nou weten dat ze 21 weken zwanger is? Ik kom er maar niet uit wat ze daarmee bedoelt.Misschien bedoeld ze dat de baby met 21 weken krap zit en dus zijn nek kan breken als zij acrobaatje gaat spelen.
Die immers is messchien verkeerd geplaatst. Maar wil inderdaad zeggen dat ik per slot van rekening al 21 weken zwanger ben en er dus mee inzit en niets wil doen dat zou schadelijk zijn voor hem.
Waarop ik wel weet dat deze totaal nog niet krap zit en al zeker zijn nek niet kan breken. Maar sorry ben gewoon bezorgd telkens ik deze beweging doe. Maar het helpt me anderzijds wel voor even.
Dan maak die beweging gewoon niet?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Er zit een soort stootkussen om je kind in de vorm van je baarmoeder en vruchtwater, dus lijkt mij veilig. Als je veel klachten hebt zou ik een fysiotherapeut oid zoeken die ervaring heeft met zwangerschapsbegeleiding. Dan kun je je vragen stellen en krijg je advies voor je rugproblemen.
Als je twijfelt bel je de verloskundige even. Die vindt het helemaal niet erg om dit soort vragen te beantwoorden en dan heb je gelijk zekerheid.
Hallo?!
Ik ga ze inderdaad proberen niet meer te maken. Hoop gewoon niet dat dit tot het laatste blijft hinderen. Heb namelijk ook constant staand beroep. Zou deze graag blijven uitoefenen. Ik ga me eens nader informeren.
quote:Verwachting schreef op 28 juni 2016 @ 15:56:

Ik ga ze inderdaad proberen niet meer te maken. Hoop gewoon niet dat dit tot het laatste blijft hinderen. Heb namelijk ook constant staand beroep. Zou deze graag blijven uitoefenen. Ik ga me eens nader informeren.Sowieso bij je volgende controle even melden, als je last hebt van bv je bekken en daardoor van je rug, kun je een doorverwijzing naar de fysio krijgen.
Hallo?!
Zo TO , jouw berichten lezen lekker weg, lekker kort en zo.

Eén leesteken, de kortste zin ever.

/
Dankje
quote:Verwachting schreef op 28 juni 2016 @ 15:44:

Waarop ik wel weet dat deze totaal nog niet krap zit en al zeker zijn nek niet kan breken. Maar sorry ben gewoon bezorgd telkens ik deze beweging doe. Maar het helpt me anderzijds wel voor even.Ik zou me echt eerder zorgen maken om je ontzettend slechte taalgebruik. En nee niet de dyslexie kaart want ik ken twee mensen die dat echt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven