Mode & Beauty alle pijlers

korte broek/waar?

29-06-2016 09:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar een broek die net over de knie valt,al verschillende winkels gehad maar die hebben hele korte broeken liggen dat snap ik want dat is mode.Maar daar hoef ik op het werk niet mee aan te komen.

Vandaar mijn vraag,iemand iets gezien elders?
Tvpppppp
ik lees even mee. ik zoek ook een korte broek en vind alleen hotpants. die hoef ik niet.

wandelshorts vind ik overal en die heb ik ook, maar een iets nettere is lastig te vinden
En doooooor!
Bonprix?

Bv deze

http://www.bonprix.nl/pro ... 50/?bundle=10310348#image
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb vorig jaar bij Wehkamp 2 broeken besteld die op de knie/net onder de knie vallen.

Dit jaar bij Vogele 1 broek die net boven de knie valt.

Bermuda Vogele

Deze heb ik gekocht. Precies waar ze haar hand heeft, is de broek 'stuk'

Hmm... Ik kan geen plaatjes meer plakken, effe tjekken bij de Mods
Net over de knie...

Meerdere kleuren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Over de knie of net boven de knie?

http://www.msmode.nl/sale ... oek-met-print-738106.html

Vind je deze niet lollig? (Ik wel!)

Deze vind ik minder....

http://www.msmode.nl/dame ... geweven-short-728016.html
Zalando heeft ook veel keus
Ik zie ze soms op Fashion TV langskomen en dan vallen ze wijd en net boven de enkels tot halverwege de kuiten. Het staat bij die modellen wel goed en nonchalant-elegant.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dergelijke droomkleding is speciaal voor topmodellen gemaakt of erg excentrieke en rijke figuren en ik denk dat de meesten er de blitz niet mee zullen maken áls je het al zou kunnen betalen.
quote:quatsch schreef op 29 juni 2016 @ 09:31:

Bonprix?

Bv deze

http://www.bonprix.nl/pro ... 50/?bundle=10310348#imageHier kom ik alweer een stap dichterbij
Didi.
Ik kan niet in korte broek naar het werk. Rokje kan dan weer wel.

Ik heb langere korte broeken gezien bij Didi, en alle plaatselijke damesmodezaken.

Didi heeft twee soorten, los en strak, iets onder de knie.
Elke kleding komt overigens binnen je bereik als je het zelf leert maken. Je doet ideeën op, koopt een paspop met jouw maten, doet een basic cursusje patroontekenen je kan los.

De roze van Bonprix is iets totaal anders en schijnt overigens door wat ik een ramp vind voor een broek.
quote:kanelover schreef op 29 juni 2016 @ 10:13:

[...]

Hier kom ik alweer een stap dichterbij

Dit is toch gewoon een capri-broek?

Die zie je overal wel. Zelfs de Action heeft ze.
quote:retrostar schreef op 29 juni 2016 @ 10:22:

Elke kleding komt overigens binnen je bereik als je het zelf leert maken. Je slaat de beelden op, koopt een paspop met jouw maten, doet een basic cursusje patroontekenen je kan los.

De roze van Bonprix is iets totaal anders en schijnt overigens door wat ik een ramp vind voor een broek. Ja als je handig bent kun je veel maken,helaas is dat niet m'n ding...
Bij Witt International of Your look for less hebben ze ook wat langere bermuda's.
Didi heb ik broeken vandaan tot net over de knie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven