Mode & Beauty alle pijlers

Oorgaatjes

29-06-2016 21:25 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag in allebei mijn oren tweede gaatjes laten schieten.

Nu is mijn vraag; Hoe lang duurt het voor dit geneest?

In de eerste week van augustus ga ik namelijk 2 weken naar Tenerife. En vroeg me af of het misschien verstandiger is om ze dan na deze vakantie te laten schieten vanwege eventuele infecties.
Het is nu 29 juni ... dat is echt wel binnen een paar dagen genezen.
Bij het schieten van een gaatje in de oorlel moet worden opgelet dat zowel het sieraad als het piercingpistool steriel zijn. Het ingeschoten oorsieraad dient 4 tot 6 weken gedragen te worden zonder deze eruit te halen of te verwisselen. Let erop dat de oorbel nooit te strak in het oor zit, er moet altijd een klein beetje ruimte tussen je oor en het sieraad zitten zodat je deze makkelijk kunt bewegen en eruit kunt halen. Ook moet je erop letten dat de handen gewassen zijn bij het schoonmaken van de oorlel. Het schoonmaken van de oorlel kun je het beste doen met een zeezoutoplossing om de gepiercete huid sneller te laten genezen.

http://piercingworks.mobi/oorpiercings/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gaatjes.
Ik zou het ook nu doen, geneest vrij snel.
quote:minnimouse schreef op 29 juni 2016 @ 21:28:

Het is nu 29 juni ... dat is echt wel binnen een paar dagen genezen.Kan me herinneren dat het bij de eerste keer toch zeker wel een maand duurde dacht ik. Is wel al zeker 15 jaar geleden.
Heb in december mijn 2e paar gaatjes laten schieten en ze zijn nog steeds niet genezen..
quote:Tickel schreef op 29 juni 2016 @ 21:33:

Bij het schieten van een gaatje in de oorlel moet worden opgelet dat zowel het sieraad als het piercingpistool steriel zijn. Het ingeschoten oorsieraad dient 4 tot 6 weken gedragen te worden zonder deze eruit te halen of te verwisselen. Let erop dat de oorbel nooit te strak in het oor zit, er moet altijd een klein beetje ruimte tussen je oor en het sieraad zitten zodat je deze makkelijk kunt bewegen en eruit kunt halen. Ook moet je erop letten dat de handen gewassen zijn bij het schoonmaken van de oorlel. Het schoonmaken van de oorlel kun je het beste doen met een zeezoutoplossing om de gepiercete huid sneller te laten genezen.

http://piercingworks.mobi/oorpiercings/Hmm dus eigenlijk is het juist goed om er de zee mee in te gaan
Zou ze niet laten schieten, maar piercen.

Was bij mij heel snel genezen. Paar dagen. Totaal geen last gehad.
quote:Erizon schreef op 29 juni 2016 @ 21:34:

Gaatjes.Daar staat dat ik 3-6 maanden moet wachten met zwemmen dat lijkt me dan wel weer overdreven....
Als je er geen sterilon opsmeert maar wast met de groene unicura zeep, geneest het allemaal vrij vlot. Ik heb nog nooit iets gelaten met mijn oorbellen en oorpiercings (en met de rest ook niet), wel na zwembad en zee nagespoeld met schoon water.
Mijn tweede gaatjes waren geen succes, ondanks alle goede verzorging. Het bleef lang pijnlijk en het ging regelmatig ontsteken.
Wat is er chic aan meerdere gaatje in de oren? Eén paar stijlvolle oorbellen is toch veel chiquer dan een oor vol trash?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ben je wel een week of 6 zoet mee. Ik zou het na de vakantie doen. Is zo voorbij joh.
quote:pejeka schreef op 29 juni 2016 @ 22:22:

Wat is er chic aan meerdere gaatje in de oren? Eén paar stijlvolle oorbellen is toch veel chiquer dan een oor vol trash?
quote:pejeka schreef op 29 juni 2016 @ 22:22:

Wat is er chic aan meerdere gaatje in de oren? Eén paar stijlvolle oorbellen is toch veel chiquer dan een oor vol trash?Denk dat ik dan al helemaal infecties ga krijgen... als ik er afval in ga hangen!
Ik zou geen 2 gaatjes in 1 oor tegelijk laten schieten.
quote:Dubbz schreef op 29 juni 2016 @ 22:33:

Ik zou geen 2 gaatjes in 1 oor tegelijk laten schieten.Dat is ook niet de bedoeling. Een tweede in ieder oor er bij
Ik heb nu een kleine 3 weken geleden extra gaatjes laten schieten in mijn oorlel bij de juwelier. Nu sinds twee dagen doen ze niet zoveel zeer meer als je er op ligt Maar ze hebben een dikke twee weken erg veel zeer gedaan bij liggen/aanraken/stoten e.d. Kon niet goed op links of rechts liggen
Oh en zeewater is niet hetzelfde als een zoutoplossing, zeewater is natuurlijk niet heel erg schoon :-)
quote:Lumos schreef op 29 juni 2016 @ 22:36:

Oh en zeewater is niet hetzelfde als een zoutoplossing, zeewater is natuurlijk niet heel erg schoon :-)Haha nee dat lijkt me ook niet
quote:FuchsiaRose schreef op 29 juni 2016 @ 22:31:

[...]

Denk dat ik dan al helemaal infecties ga krijgen... als ik er afval in ga hangen!
En echt laten piercen, schieten schijnt super slecht te zijn.
quote:wild-r0se schreef op 29 juni 2016 @ 23:08:

En echt laten piercen, schieten schijnt super slecht te zijn.Schieten is alleen slecht als je het in het kraakbeen doet. Ik laat ze onder het kraakbeen schieten.
En daarnaast durf ik het absoluut niet te laten piercen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven