Mode & Beauty alle pijlers

Dé mascara

30-06-2016 21:10 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hooikoorts én iets overhangende oogleden.

Door de hooikoorts knipper ik vrij vaak met mijn ogen en regelmatig knijp ik ze stevig dicht (tegen de jeuk). Helaas heb ik nog geen mascara kunnen vinden die daartegen bestand is, binnen een half uur zie ik eruit als een pandabeer die ruzie heeft gehad. Ik heb al goedkope merken geprobeerd (huismerk etos) en dure (l´ancome). Wel en niet waterproof, wel en niet met primer.

Gelukkig heb ik een puberella in huis die gek is op mascara, dus ik hoef ze niet weg te gooien, maar na 14 verschillende getest te hebben wil ik wel eens weten of iemand misschien dé mascara heeft gevonden.

Prijs maakt niet zoveel uit, al moet ik eerlijk bekennen dat testen voor vijftig euro niet hoog op mijn prioriteitenlijstje staat. En ja, ik verf mijn wimpers nu, maar mascara verdoezelt wat van die hangende oogleden en stiekem ben ik ijdel genoeg om dat toch wel graag te willen .

Ik houd me overigens ook aanbevolen voor een eyeliner, want daarmee heb ik hetzelfde probleem.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik zweer bij de waterproof mascara van maxfactor, heb je die al is geprobeerd?

Misschien is wimperlifting een idee voor je?
Wimperverlening of Myscara een optie voor je?
quote:Zebra123 schreef op 30 juni 2016 @ 21:13:

Misschien is wimperlifting een idee voor je?Die staat hier al. Dochter is fan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Nog niet met de wimperkruller aan de slag geweest?
quote:Zebra123 schreef op 30 juni 2016 @ 21:13:

Misschien is wimperlifting een idee voor je?

Die staat hier al. Dochter is fan.

Myscara net gegoocheld. Ziet er goed uit.

Wimperkruller ook al in gebruik.
Hema mascara geprobeerd? Ze hebben verschillende types en deze zijn niet zo duur.
Chanel mascara elke euro waard
Clarins heeft een fijne! Verder vind ik Max Factor altijd wel prettig en niet zo duur als Lancome of Chanel.
Ik ben erg fan van die van l'Oreal. De Telescopic Waterproof. Ik heb nl ook overhangende oogleden en idd met veel mascara's zie ik er al snel uit als een treurige panda
Lancome Hypnose Drama waterproef
quote:janneke44 schreef op 30 juni 2016 @ 21:24:

Lancome Hypnose Drama waterproef

Die heb ik dus al gehad. Helaas.

Die telescoopversie ga ik morgen eens voor kijken.
Ik gebruik van Essence de oranje. Even de naam kwijt. Ik krijg het er onder de douche amper van af.

En voor die 3 euro kun je het best eens proberen.
She needed a hero. So that's what she became.
Essence is hier vast nog goedkoper . L´oreal is ook heel betaalbaar, ik woon niet in NL, dat scheelt nogal. Alleen heb ik hier bijvoorbeeld een eyeliner die inderdaad heel waterproof is, maar toch niet hangende-oogleden-proof.

Ik had er ooit eentje. Superspul. Maar zoals dat vaak gaat met superspul, het is uit de handel.

Zo ook de oogroller van de diadermine. Tegen wallen. Dat spul werkte echt. Nergens meer te krijgen.
Ik heb mascara van clinique, de high impact curling mascara. De waterproof is bij mij niet waterproof, de curling versie kan je alleen met warm water afwassen. Deze vlekt bij mij niet, heb zelfde probleem en deze is de enige die wel blijft zitten!
Ik lees mee, laat je het ons weten als je iets gevonden hebt?
Inderdaad de met water verwijderbare mascara van Clinique! Ik heb de hele dag vochtige ogen door de hooikoorts en met elke mascara zie ik eruit als een panda, maar niet met die van Clinique.
Ja, irritant is dat die producten die ineens niet meer te krijgen zijn. Ik ben nog steeds in de rouw van het verlies van de Glamshine 24h v l'Oreal
Ik wil niet anders meer dan blinc. Was altijd een panda s'avonds, maar sinds blinc niet meer. Verwijderbaarheid met warm water en geeft niet af.
http://www.beautylab.nl/b ... dstar-mascara-waterproof/

Na het lezen van dit artikel heb ik deze mascara gekocht en ik ben echt supertevreden! En voor die prijs is het wel een leuke om uit te proberen.

Succes!
Chanel. Waterproof is zo goed dat je ermee kan zwemmen
Een panda ´s avonds, Stromboli... ik háál de avond niet eens. En de panda-look met waterproof mascara is dus ook nog eens een probleem om ´even´ weg te werken.

Blinc, waar is dat te koop?

Clinique ga ik testen en die Telescopic ook. Eerst die van l´oreal, ik gok erop dat die hier bij de DM wel te krijgen is. Dus dat is makkelijk, want ik ga toch morgen boodschappen doen. Werkt ie niet, dan ben ik over twee weken weer in Nederland en ga ik eens voor de Clinique. Dat soort merken heeft gelukkig vaak wel een tester, of misschien hebben ze een testmascara liggen bij douglas of ici paris.

En chanel... Wélke??
Rimmel London waterproof mascara! Bevalt me uitstekend en m'n wimpers blijven zacht aanvoelen, ook met twee laagjes mascara erop. En waterproof is ie: ik heb de afgelopen weken verschillende keren door de regen moeten fietsen, maar de mascara bleef keurig zitten!
Het gaat er niet om of ie wel of niet waterproof is. Is niet nodig, ik hoef niet te fietsen en met zwemmen vind ik make-up niet echt nodig, ik kan me gelukkig nog wel zonder vertonen .
Clinique high impact curling.

Wordt niet verkocht als waterproof maar is meer waterproof dan de officiele waterproof mascara's! De eerste mascara die geen vlekken geeft en als een huis blijft zitten bij mij.

Oh zie nu dat die al een paar keer getipt is! Echt een aanrader dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven