Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 22:13:

[...]

Yep. En haar zus Elke, maar die had meer talent en minder doorzettingsvermogen.Woonde jij in Limburg dan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 22:16:

[...]

Kittens wij vliegen altijd op Pisa. Is echt goedkoop. De laatste keer boekte ik flink vroeg en waren we voor 80 euro pp klaar met vliegen. En dan is er een rechtstreekse treinverbinding (ongeveer 80 km) naar Florence.

Als ik naar Florence ga, pb ik eerst jou voor de beste tips.

Ik wil het liefst meteen boeken. Ik wil het liefst met iemand die ook van kust(geschiedenis) houdt. (dat wordt wel een dingetje als ik tegen man zeg dat hij niet mee mag...)

Ik zou ooit met mijn moeder gaan. Zij zou ook met haar moeder, maar ze waren te laat...
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:23:

[...]

Bijzonder, die had dus de zusjes Williams van de #1 positie kunnen houden.........Had gekund, maar Elke onderhandelde al op haar 10de met Kim dat zij toch ook wel wat van Kim's prijzengeld verdiende Ze is nu getrouwd met een Belgisch international voetballer. En Kim is nog steeds Kim: hard werken, zwanger van haar derde kindje en nog steeds haar lieve zelf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 30 juni 2016 @ 22:25:

[...]

Woonde jij in Limburg dan?Toen wel. later in BXL
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:25:

[...]

Als ik naar Florence ga, pb ik eerst jou voor de beste tips.

Ik wil het liefst meteen boeken. Ik wil het liefst met iemand die ook van kust(geschiedenis) houdt. (dat wordt wel een dingetje als ik tegen man zeg dat hij niet mee mag...)

Ik zou ooit met mijn moeder gaan. Zij zou ook met haar moeder, maar ze waren te laat...Als wij nou samen gaan, stuur ik mijn vrouw met jouw man mee.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 22:22:

Ik ga ook slapen, trusten iedereen.Trusten lieve Woll.
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:27:

[...]

Als wij nou samen gaan, stuur ik mijn vrouw met jouw man mee......... Goed! Is jouw vrouw in voor een strandvakantie en houdt ze van shoppen?
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:29:

[...]

Goed! Is jouw vrouw in voor een strandvakantie en houdt ze van shoppen?Ehm....nee. Ik geloof dat die twee een compromis zullen moeten bedenken.
Hooooi heb ik wat ik gemist hier vandaag?

Ik ben na het werk even een biertje gaan drinken met collega's en nu drink ik een biertje met man want die heeft ook aandacht nodig.
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:30:

[...]

Ehm....nee. Ik geloof dat die twee een compromis zullen moeten bedenken. Dat lukt wel hoor, hij houdt van meer dingen.
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:32:

[...]

Dat lukt wel hoor, hij houdt van meer dingen.

Dat zoeken ze samen maar uit. Oh en ze moeten ook op onze hondjes passen.

Maar Florence is belangrijker. We gaan overigens ook naar Siena en San Gimignano. Dat je het even weet.......
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Maar Florence is belangrijker. We gaan overigens ook naar Siena en San Gimignano. Dat je het even weet.......Natuurlijk!
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Maar Florence is belangrijker. We gaan overigens ook naar Siena en San Gimignano. Dat je het even weet.......Siena is zoooo mooi!
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:38:

[...]

Natuurlijk!

Ok, cool.

Gaan we twee weken?
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 22:26:

[...]

Toen wel. later in BXLAh, dan moet je vlakbij gewoond hebben!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:40:

[...]

Ok, cool.

Gaan we twee weken?Minstens.
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 22:39:

[...]

Siena is zoooo mooi!Florence is natuurlijk mooier. Maar Siena heeft iets waardoor je er wel verliefd op moet worden......
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:41:

[...]

Minstens.Ja, ik dacht er eigenlijk over om er een weekje Rome achteraan te plakken...........
Maar eerst ga ik slapen. Tot morgen allemaal
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 22:42:

[...]

Ja, ik dacht er eigenlijk over om er een weekje Rome achteraan te plakken...........

O ja, graaaag! Ben ik ook nog nooit geweest (ik woon met een cultuurbarbaar in huis ).

Venetië ben ik wel 2x geweest (o.a. voor de Biënnale, met school)
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 22:44:

[...]

O ja, graaaag! Ben ik ook nog nooit geweest (ik woon met een cultuurbarbaar in huis ).

Venetië ben ik wel 2x geweest (o.a. voor de Biënnale, met school)

Venetië ben ik dan weer nooit geweest. Gaat dus vier weken worden..........

Truste, poes!
quote:doornroosje9 schreef op 30 juni 2016 @ 22:41:

[...]

Ah, dan moet je vlakbij gewoond hebben!Ik kom er nu nog heel vaak: Schoonvader woont in het stadje op 4 km van het dorpje waar Kim nog steeds woont.Toendertijd waren wij buren van haar vader/grootouders, tekende mijn architect vader haar ouderlijke huis in dezelfde straat. En wij hadden het altijd liefdevol over de 'blonde poedel familie' : Ouders krulletjes, kinderen krulletjes en de twee poedels ook blonde krulletjes. Wij verhuisden met het gezin naar dat kleine dorpje omdat mijn vader 'stadsarchitect' was. En daarna verhuisden we naar regio Brussel.
Ik ga mee naar Florence!

En Kittens, ik woon ook met een cultuurbarbaar.
Ik ben genoeg 'geland' om te proberen te slapen. Dag lieverds weer allemaal! Lappie gaat morgen mee en tehuis van Maman heeft wifi. Als zij slaapt kan ik wel internetten (in het buitenland) gelukkig. en
jullie slapen zeker?
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven