Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haai meisjes!

Ai Eow, laat deze dag gauw over zijn! Niet bewegen, niets meer doen (kan het ook niet erger worden) en over laten waaien!

Leuk je lesje aardrijkskunde, Inad. Ben nog nooit in Griekenland geweest. Wij gaan wel over drie weken samen een weekendje weg. Heeeeeerlijk!

Pietencakejes vielen in de smaak. Andere moeder had er ook een hele zooi gemaakt, dus Sintfeest was lekker en leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
Haa, leuk je verhaal Inad. Ik twijfel nu aan griekenland. Idee was (sinds we gisteren een programma zagen over Griekenland ): vlucht boeken en auto huren. Dan is vasteland natuurlijk praktischer. Ik google nu en kom overal tegen dat dat er in hoogzomer nogal 'dor' uitziet...

In welke tijden van het jaar was jij er Inad?

Ohja, domdomdom... ik moet natuurlijk Pep vragen

Pepje, als ik in augustus naar Griekenland wil (Xan kan i.v.m werk eigenlijk alleen in augustus vakantie), waar kan ik dan het beste heen?

Ik ga even Griekenlandtopics zoeken!

*helemaal in vakantiestemming nu*

Ik heb trouwens eergisteren Captain Corelli's Mandoline nog een keer gekeken en moest alwéér huilen aan't einde .

Toen ik anderhalf jaar geleden lang Kefallonia zeilde, was ik jaloers op jou en wilde ik er ook rondcrossen. Schijnt een heel mooi eiland te zijn!
Peas on earth!
Leuk dat pietencakejes geslaagd zijn kess!

En LEUK, een weekendje weg! Waarheen?
Peas on earth!
Wat me trouwens ook leuk lijkt, is Noord-Turkije (Zwarte Zee-kant) per auto (ook lekker weinig kans op TRex, dus gunstig gebied ). Is iets minder heet in de zomer geloof ik.
Peas on earth!
Hahahahaha

En al zou je Trex tegenkomen, dan kan ie lekker zn heart erout eaten zeg maar

Ik was er 2x in augustus. Eigenlijk niet echt een goede maand ervoor, je kunt beter in April, mei, juni gaan denk ik. Ben benieuwd wat Peppa zegt.

Maar dus, Noord Aegische eilanden ook niet zo heel heet. Niet toen ik er was in elk geval.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heb topic geopend, want zag eigenlijk helemaal geen geschikte topics over Griekenland (een over bepaalde reisorganisatie, eentje over Parga, en verder niets).

Probleem is dus dat wij eigenlijk alleen in augustus op vakantie kunnen (vanwege werk). Daarom twijfel ik ook.

Ik vind eilanden leuk, maar vraag me af of dat handig is. Ik zou nog wel gedeeltelijk willen backpacken (in ieder minder primitieve zin dan vroeger), maar ik vrees het ergste qua Xan-motivatie om te backpacken
Peas on earth!
Waar is Pep!? Ik wil NU antwoord!

Ik wil NU mijn vakantie boeken
Peas on earth!
Hmm, even kijken waar de Noord-Aegische eilanden zijn. Is dat niet aan de Turkije-kant?
Peas on earth!
Egeïsche?
Peas on earth!
Ik ben slim

GRATIS IQ-TEST

Uitslag van de test

Je hebt een score van: 139 punten. Hieruit kun je het volgende opleidingsniveau afleiden:

70 - 80 LBO -

80 - 90 LBO

90 - 100 LBO +

100 - 110 MBO

110 - 120 MBO + - HBO

120 - 130 HBO + / Universitair

130 - 145 Universitair +(begaafd)

145 - 160 Universitair ++ (hoogbegaafd)
Peas on earth!
Ik ben dól op getallenreeksen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 november 2008 @ 11:45:

*vindt het irritant dat anderen haar altijd tips geven die ze zelf ook aan anderen zou geven, maar zelf nooit opvolgt *

Snapje'mnog?

Jep! Maar doe toch maar
Jaaa Pep is er! NU kan ze antwoord geven op ALLL mijn Griekenlandvragen

*praat subtiel over bovenstaande post heen*
Peas on earth!
Hahahaha Erwt
Volgens mij is t gewoon Aegisch, maar misschien is dat niet de Nederlandse manier van spellen, dat met Ae.

En die liggen inderdaad vlakbij Turkije. Ik ben toen nog vanaf Samos naar Efeze gegaan, naar Turkije dus. Kostte alleen wel een vermogen aan stom belastinggebeuren tussen die twee landen.
quote:Inad schreef op 26 november 2008 @ 13:33:

Athene (mooi maar vies qua vervuiling en in zomer loeiheet),

In voor- of najaar doen, paar dagen is genoeg. Wanneer je wil dat ik je help met info over hotels/buurten/bezienswaardigheden effies gillen

Penepolesos (hoe schrijf je t ook alweer heel mooi, links onder athene zeg maar, soort natuurrijk schiereiland gebeuren),

Peleponnesos Leuk wanneer je een auto huurt, anders vervoerstechnisch niet te doen. Voor tips w.b. mooie plaatsjes en archeologische sites wederom gillen

Cycladen (Naxos (cool! De hoofdstad, Naxos, is een soort labyrint),

Jaaaaaaa!! Naxos roels big BIG time! I luf it, mijn old time favorite , niet overslaan dus

Paros (ook mooi),

Leuk voor strandvakantie, niet zo heel veel te zien of te doen (behalve als je van surfen houdt) maar wanneer je echt gaat eilandhoppen en dus de tijd hebt zou ik er wel heen gaan

Tyra/Santorini (het allermooiste maar ook allertoeristische van de Cycladen).

Overweldigend om met boot aan te komen (je vaart door de krater van ge-implodeerde vulkaan) en mooie sunsets maar ben het verder niet mee eens dat het het mooiste eiland is. Ben er o.a. op honeymoon geweest en behalve de dorpjes op de kliffen aan de kraterkant is het een saai eiland. Stranden zijn van vulkanisch zand en dus zwart (wel spectaculair rood en wit strand op moeilijk te bereiken plekken, niet overslaan) en bloedjeheet in de zomer. Tis ook vooral duuhuur. Zou er niet te lang blijven (max. 2 nachten)

Verder nog interessant bij de Cycladen: Milos (geweldige stranden, huurauto nodig), Syros (geweldige architectuur), Sifnos (mooi eiland, mooie stranden, leuke sfeer), Ios als je van feesten houdt, Mykonos als je een homo met mega-portomonnee bent Verder geen live-ervaring met Aegische of Ionische eilanden maar ik kan je wel heel veel informatie geven over Griekenland en wat/waar te doen als je wilt. En ik sluit me ook absoluut aan bij Inad: doennnn!!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 november 2008 @ 20:00:

Jaaa Pep is er! NU kan ze antwoord geven op ALLL mijn Griekenlandvragen

*praat subtiel over bovenstaande post heen*

Ik heb al een beginnetje gemaakt

En je blijft morgen thuis, fijn zo, goeie beslissing.

Ho wacht, had beter even verder kunnen lezen

Tis in het engels Aegean, geen idee wat dat in het Nederlands wordt

Zo. Peppa to the rescue.

Erwt, wat willen jullie van de vakantie; strandvakantie, stap- en drinkvakantie (I doubt it ), cultuurvakantie of een combi van iets van het bovenstaande? Tell me and I`ll tell you a thing or two
Ik ga nu trouwens even richting bank en man. Had zware dag at work en zwaar telefoongesprek met moeder en dus heeft ook Sjaf het niet echt makkelijk gehad. Even quality timen
Pep

en om Homo met Megaportemonnee

Ik heb trouwens gelift door de Penepo. Ging prima Op Samos ook. Toen heel lang met homostel rondgetrokken. Twee van die enorme mega spierbundel homogrieken. En al die dames zich maar afvragen wat ze met scruffy old me deden
Oh kruispost. Qualitimeze me Sjaf

Ik wil best qualitytimen met Ier. (Al vind ik het een kokhalshoestverwekkende amerikaanse kulterm ) Maar hij is bij mijn moeder. Jaja. Jullie lezen het goed

(Ons laminaat mag daar liggen. Gelukkig. Want Schuur van Ier helemaal barstens vol met Inadtroep
Ik was zuigende en snokkende nog vergeten, m.b.t. term
Haaa cewl Pep! Dankjewel!

Voor als je weer achter compu zit (eerst maar even qualitytimen met Sjaf):

We willen graag:

- relaxen

- rondrijden

- natuur

- cultuur (met mate)

- misschien paar dagen kust

Wij zijn niet van:

- twee weken stappen

- twee weken op een strand liggen

- twee weken zuipen

- allerlei enge bungeejumpdingen doen

Ons spontaan ontstane idee was dus om gewoon een vlucht te boeken en auto te huren (vakantie in totaal ongeveer 2,5 weken). Hoe handig zijn eilanden dan? Poleponnesos lijkt me wel mooi trouwens. Hoe is de temperatuur daar in augustus?

En wat zijn prijzen van vliegtickets in die tijd van't jaar eigenlijk?

Homo's met Portemonnee
Peas on earth!
Zeg, wil jij niet spotten met de KokhalsHoest (of was het nou HoestKokhals), die is voorbehouden aan mij (jaja, nog steeds)
Peas on earth!
Gezellig voor Ier, bij je moeder
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven