Het theehuis
dinsdag 25 november 2008 om 15:47
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 november 2008 @ 15:45:
Xan riep ooit: ik lust álles...
Score tot nu toe. xan lust geen:
- mais
- worteltjes (tenzij vermomd in roerbakgroenten)
- tuinbonen (maar ik sinds vorige week ook niet )
- rozemarijn
Verder nog iets vergeten...?
Nou, ik hou het wel binnen hoor , maar ben er niet dol op....
We eten dus Prinses Op De Erwt Taart? Prima!
Xan riep ooit: ik lust álles...
Score tot nu toe. xan lust geen:
- mais
- worteltjes (tenzij vermomd in roerbakgroenten)
- tuinbonen (maar ik sinds vorige week ook niet )
- rozemarijn
Verder nog iets vergeten...?
Nou, ik hou het wel binnen hoor , maar ben er niet dol op....
We eten dus Prinses Op De Erwt Taart? Prima!
dinsdag 25 november 2008 om 17:17
Terug van de supermarkt. Tuinerwten zien er verdacht veel hetzelfde uit als doperwten .
Heb iets erwterigs gedaan... er zat een enoooorme laag sneeuw op m'n auto (want al bijna vijf dagen niet naar buiten geweest). Ik dacht: even kijken of ik het gewoon met de ruitewisser kan doen.
Erwt stapt in auto, met portier open, start auto, doet ruitenwisser aan... en FLOP...
Toen lag alle sneeuw die op voorruit zat hoppaaaa IN de auto en OP Erwt
Heb iets erwterigs gedaan... er zat een enoooorme laag sneeuw op m'n auto (want al bijna vijf dagen niet naar buiten geweest). Ik dacht: even kijken of ik het gewoon met de ruitewisser kan doen.
Erwt stapt in auto, met portier open, start auto, doet ruitenwisser aan... en FLOP...
Toen lag alle sneeuw die op voorruit zat hoppaaaa IN de auto en OP Erwt
Peas on earth!
dinsdag 25 november 2008 om 18:37
Pep, huisarts zei 'da's niet zo mooi' en raadde me aan met de Arbo arts en werkgever te overleggen hoe en weet. Mocht ik daar bot vangen, kon ik altijd weer bij haar terecht.
Xan, rozemarijn is geen vergif heur
Erwt, ik denk dat ik speciaal voor jou een mooi Sinterklaasgedicht ga maken. Met al die acties zal het een heus juweeltje worden
Xan, rozemarijn is geen vergif heur
Erwt, ik denk dat ik speciaal voor jou een mooi Sinterklaasgedicht ga maken. Met al die acties zal het een heus juweeltje worden
dinsdag 25 november 2008 om 20:02
Ik voel me stom.
Stommeprinsesopdeerwt-taart mislukte echt compleet, stomme kuttaart. Toen moest ik heel hard huilen, omdat het net de druppel was. Voelde me eigenlijk helemaal niet zo tof, had bedacht dat lekker koken wel een manier zou zijn om me beter te voelen, maar toen dat resultaat ook mislukte, was ik er klaar mee, ná actie met sneeuwauto). grmpfff....
Xan was relaxed en ging patat halen en ik heb niets gegeten omdat ik er zo sjagerijnig en huilieërig van was.
Ik ga straks denk ik maar pepernoten eten
Stommeprinsesopdeerwt-taart mislukte echt compleet, stomme kuttaart. Toen moest ik heel hard huilen, omdat het net de druppel was. Voelde me eigenlijk helemaal niet zo tof, had bedacht dat lekker koken wel een manier zou zijn om me beter te voelen, maar toen dat resultaat ook mislukte, was ik er klaar mee, ná actie met sneeuwauto). grmpfff....
Xan was relaxed en ging patat halen en ik heb niets gegeten omdat ik er zo sjagerijnig en huilieërig van was.
Ik ga straks denk ik maar pepernoten eten
Peas on earth!