Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 juli 2016 om 21:37
quote:Bruise schreef op 01 juli 2016 @ 21:29:
Jan Klaassen de Trompetter!
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam .... EN WAT GAAT DAT VERVELEN! Te lang voor een forumnaam.
En het werd zomer .... ik was 16, jij was 52. Idem, alleen de getallen kan wel.
Banger hart. Da's een mooie, ook zat avatars te vinden.
Jan Klaassen de Trompetter!
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam .... EN WAT GAAT DAT VERVELEN! Te lang voor een forumnaam.
En het werd zomer .... ik was 16, jij was 52. Idem, alleen de getallen kan wel.
Banger hart. Da's een mooie, ook zat avatars te vinden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 1 juli 2016 om 21:46
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 juli 2016 @ 21:35:
Prins Charles staat te juichen met een vlaggetje. Zijn onderdanen hebben gescoord.
Hij is de koning te rijk.Mmm, ligt een tikje gevoelig het to be a king or not to be a king?
Prins Charles staat te juichen met een vlaggetje. Zijn onderdanen hebben gescoord.
Hij is de koning te rijk.Mmm, ligt een tikje gevoelig het to be a king or not to be a king?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 1 juli 2016 om 22:07
vrijdag 1 juli 2016 om 22:18
quote:ana_isabel schreef op 01 juli 2016 @ 22:12:
[...]
Wat leuk! Denk je dat je nog helder na kunt denken als je ze ziet?
Nee dat niet maar mijn fiat geven zonder dat ik ze heb gezien is ook zo wat, toch? Ik ken het gezin, de moederpoes maar wil toch ff kijken zelf.
Ik ben meer een hondenmens, wilde ook een hond maar dat lukte niet.
[...]
Wat leuk! Denk je dat je nog helder na kunt denken als je ze ziet?
Nee dat niet maar mijn fiat geven zonder dat ik ze heb gezien is ook zo wat, toch? Ik ken het gezin, de moederpoes maar wil toch ff kijken zelf.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 1 juli 2016 om 22:24
quote:SuzanneSuus schreef op 01 juli 2016 @ 22:18:
[...]
Logisch dat je zelf ook wilt kijken.
Toen onze hond overleed, zijn wij ook overgestapt op een kat. Nooit gedacht dat ik er net zo van zou kunnen genieten als dat ik van mijn hond deed.
[...]
Logisch dat je zelf ook wilt kijken.
Toen onze hond overleed, zijn wij ook overgestapt op een kat. Nooit gedacht dat ik er net zo van zou kunnen genieten als dat ik van mijn hond deed.
vrijdag 1 juli 2016 om 22:26
vrijdag 1 juli 2016 om 22:26
quote:Het-groepje schreef op 01 juli 2016 @ 22:16:
Ik word gesommeerd te reageren op een 'speciaal voor mij' getypt antwoord. Eerdere reactie was te kort Je kunt wel denken dat je hier maar een beetje voor de gezelligheid bent, maar mensen hebben wel bepaalde verwachtingspatronen. Ik pb mensen regelmatig als ze te weinig over ovenfrites, stalverlichting of maanvissen posten. Je kunt daar maar beter duidelijk in zijn.
Ik word gesommeerd te reageren op een 'speciaal voor mij' getypt antwoord. Eerdere reactie was te kort Je kunt wel denken dat je hier maar een beetje voor de gezelligheid bent, maar mensen hebben wel bepaalde verwachtingspatronen. Ik pb mensen regelmatig als ze te weinig over ovenfrites, stalverlichting of maanvissen posten. Je kunt daar maar beter duidelijk in zijn.
vrijdag 1 juli 2016 om 22:28
vrijdag 1 juli 2016 om 22:29