Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 juli 2016 om 21:18
vrijdag 1 juli 2016 om 21:18
vrijdag 1 juli 2016 om 21:22
Deze had ik ook nog geschreven hè?quote:simbalabimba schreef op 01 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Dat schreef Raegel ergens, meende ik. Dus ik snap het 'gekkies' niet.
[...]
Dat schreef Raegel ergens, meende ik. Dus ik snap het 'gekkies' niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 1 juli 2016 om 21:24
vrijdag 1 juli 2016 om 21:35
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 21:06:
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Je weet van te voren niet hoe zoiets uitpakt. Als na een tijd is gebleken dat iemand in jouw ogen een 'gekkie' is, doe zoiets dan niet weer, als je je weer meldt op het forum. Je bent hier een anderhalve? maand geleden weer begonnen en hebt zelf om advies evt per PB gevraagd. Dan moet je nu niet mauwen over pb-en met 'gekkies'. Degene met wie je niet meer wilde mailen, kende je al, dus die kon je gewoon links laten liggen.
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Je weet van te voren niet hoe zoiets uitpakt. Als na een tijd is gebleken dat iemand in jouw ogen een 'gekkie' is, doe zoiets dan niet weer, als je je weer meldt op het forum. Je bent hier een anderhalve? maand geleden weer begonnen en hebt zelf om advies evt per PB gevraagd. Dan moet je nu niet mauwen over pb-en met 'gekkies'. Degene met wie je niet meer wilde mailen, kende je al, dus die kon je gewoon links laten liggen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)