Goede hypoallergene deo?
woensdag 22 juni 2016 om 17:43
Ik ben ineens ontzettend allergisch voor de deo met aluminium die ik al een tijdje gebruik. Erg balen want hij werkte ontzettend goed. Bij andere deo's ga ik helaas (vind ik) stinken.
Nou ben ik op zoek naar een deo zonder aluminium, het liefste hypo-allergeen. Heeft iemand een tip voor een goede deo?
Nou ben ik op zoek naar een deo zonder aluminium, het liefste hypo-allergeen. Heeft iemand een tip voor een goede deo?
vrijdag 1 juli 2016 om 23:39
Ja, ik vind dat het goed werkt. Het is hier momenteel erg warm (>25 graden), maar de olie doet zijn werk goed. Toegegeven, met de baking soda was de werking nog beter maar daar kan ik op dit moment even niet tegen. Dat zout brandde in de wondjes die ik opengekrabt had. Stom eigenlijk van me, ik had het kunnen weten. Maar de jeuk is nu weg gelukkig.
vrijdag 1 juli 2016 om 23:56
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 01 juli 2016 @ 23:39:
Ja, ik vind dat het goed werkt. Het is hier momenteel erg warm (>25 graden), maar de olie doet zijn werk goed. Toegegeven, met de baking soda was de werking nog beter maar daar kan ik op dit moment even niet tegen. Dat zout brandde in de wondjes die ik opengekrabt had. Stom eigenlijk van me, ik had het kunnen weten. Maar de jeuk is nu weg gelukkig.Nou, dan woon je inderdaad zéker niet in NL...
Ja, ik vind dat het goed werkt. Het is hier momenteel erg warm (>25 graden), maar de olie doet zijn werk goed. Toegegeven, met de baking soda was de werking nog beter maar daar kan ik op dit moment even niet tegen. Dat zout brandde in de wondjes die ik opengekrabt had. Stom eigenlijk van me, ik had het kunnen weten. Maar de jeuk is nu weg gelukkig.Nou, dan woon je inderdaad zéker niet in NL...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
donderdag 7 juli 2016 om 18:01
Ik heb vandaag weer de kokosolie/bakpoeder/maizena deo kunnen gebruiken aangezien mijn oksels helemaal genezen zijn, maar ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil met alleen kokosolie. Het resultaat is hetzelfde. Ik blijf ook niet helemaal geurvrij, maar zoals ik al zei was ik dat met mijn anti-transparant deo ook niet Dan moest ik me tussen de middag weer even opfrissen. En het is hier nog steeds erg warm.
donderdag 7 juli 2016 om 21:29