Entertainment alle pijlers

Moe van erven Hazes.

02-07-2016 16:18 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond zat ik RTL Late Night te kijken en warempel, ik viel wederom met mijn neus in de boter; de hele uitzending ging over het feit dat Andre Hazes die dag 65 geworden zou zijn. Ware het niet dat hij vanaf zijn pubertijd er alles aan gedaan heeft om het niet zo ver te laten komen. En daar was hij zo goed in dat hij de 55 nog niet haalde. Zijn familie doet er alles aan om de 'merknaam' Hazes tot op het bot uit te hoeren. Want na een over de top begrafenis, as wegschieten met maar liefst 11 vuurpijlen, een musical, een film, zes boeken, een documentaire, enz. is de bodemloze put van de familie Hazes nog lang niet gevuld en konden we vanaf donderdagavond tegen betaling een vergeten nummer downloaden. Ter ere dus van zijn 65e verjaardag. En dat nummer is slecht.....zo slecht...en die clip.....zo fucking slecht dat het glazuur van je tanden valt als je het hoort. En dan al die zwakbegaafde fans die met wittte Hazes sjaaltjes en een rare Hazes hoed including een Heino zonnebril zaten mee te deinen......En little Kleine, die rapper met die grote waffel en dat spwaakgebwek zat ook te janksmoelen om de vroegtijdige dood van die volkszanger. Een volkszanger met een drankprobleem, die alle liedjes jatte en voorzag van nieuwe Sinterklaasrijmpjes, zijn vrouw Rachel al versierde toen zij nog maar 13 was en hij in de 20, haar in mekaar sloeg....snap niet dat dit nog zoveel aandacht krijgt. Geef liever aandacht aan artiesten die beter zijn en die die aandacht ook verdienen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:Vera8 schreef op 02 juli 2016 @ 23:08:

Als we de media mogen geloven dan is die hele familieruzie gebaseerd op het feit dat Rachel haar schoondochter niet zou accepteren, want te oud.

Say whut?

Zelf liet ze zich als minderjarige inpalmen door een nog veel ouder iemand.

Geloof er daarom geen zak van.

Denk eerder dat Dre jr zich (wellicht onder invloed van zijn geliefde) heeft willen distantieren van de twijfelachtige praktijken van Rachel en haar Hazes BV. en dat moeders daar, op zijn zachtst gezegd, niet blij mee is.Nee, laatst werd bekend dat Raggel en Rox het niet eens zijn met het feit dat Monique het management van Dré heeft overgenomen. Daardoor lopen die 2 inkomsten mis.
[quote]minnimouse schreef op 02 juli 2016 @ 23:13:

[...]

Nee, laatst werd bekend dat Raggel en Rox het niet eens zijn met het feit dat Monique het management van Dré heeft overgenomen. Daardoor lopen die 2 inkomsten mis.

Ik kan er alleen maar leedvermaak om hebben want ze heeft precies hetzelfde gedaan!

De eerste twee kinderen van Hazes heeft ze weggevaagd en de geschiedenis vervalst.

De geschiedenis herhaalt zich maar nu met zichzelf in de rol van degene die aan de kant wordt gezet.

Echt wat Hazes zijn vrouw Ellen en zoon Melvin heeft aangedaan tart alles! Voor de ouders van Ellen is het een zeer zorgelijke periode geweest tot ze in 1986 beiden vlak na elkaar zijn overleden terwijl ze zich vreselijk zorgen maakten om het welzijn van hun dochter. En precies in die vreselijke periode voor Ellen hebben de Van Galens hun "kansen" gegrepen.

En dan durft mijnheer Van Galen in De Telegraaf te beweren dat het allemaal leugens zijn in het boek van Jos van Zoelen en dat de verschijning van dat boek de zwartste periode in zijn leven is.

Ik hoop,dat hij nog eens heeft gedacht aan de ouders van Ellen en wat die in het laatste jaar van hun leven voor de kiezen hebben gekregen!

Gelukkig dat Evert Santgoeds van de Telegraaf de geschiedvervalsingen van Raggel af en toe nog onderuit probeert te halen.
quote:bisto schreef op 03 juli 2016 @ 10:43:

[quote]minnimouse schreef op 02 juli 2016 @ 23:13:

[...]

Nee, laatst werd bekend dat Raggel en Rox het niet eens zijn met het feit dat Monique het management van Dré heeft overgenomen. Daardoor lopen die 2 inkomsten mis.

Ik kan er alleen maar leedvermaak om hebben want ze heeft precies hetzelfde gedaan!

De eerste twee kinderen van Hazes heeft ze weggevaagd en de geschiedenis vervalst.

De geschiedenis herhaalt zich maar nu met zichzelf in de rol van degene die aan de kant wordt gezet.

Echt wat Hazes zijn vrouw Ellen en zoon Melvin heeft aangedaan tart alles! Voor de ouders van Ellen is het een zeer zorgelijke periode geweest tot ze in 1986 beiden vlak na elkaar zijn overleden terwijl ze zich vreselijk zorgen maakten om het welzijn van hun dochter. En precies in die vreselijke periode voor Ellen hebben de Van Galens hun "kansen" gegrepen.

En dan durft mijnheer Van Galen in De Telegraaf te beweren dat het allemaal leugens zijn in het boek van Jos van Zoelen en dat de verschijning van dat boek de zwartste periode in zijn leven is.

Ik hoop,dat hij nog eens heeft gedacht aan de ouders van Ellen en wat die in het laatste jaar van hun leven voor de kiezen hebben gekregen!

Gelukkig dat Evert Santgoeds van de Telegraaf de geschiedvervalsingen van Raggel af en toe nog onderuit probeert te halen.

Wat deze vrouw op haar geweten heeft is met geen pen te beschrijven.........

Maar het lot doet zijn werk, die kanes van der wordt steeds zwarter, lelijker , verbitterder, harder en zeer onaangenaam om naar te kijken.

Je kon al zien hoe ze met de dood van haar moeder omging, toen was ze toch zo druk met die Italiaan, plebs is het........ maar het komt goed.

Arme, arme Melvin.

Ik hoop dat als Dre Jr zelf vader is geworden, dat hij eens normaal na gaat denken met betrekking tot zijn halfbroer en halfzus.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Van Melvin weet ik dat hij goed is opgevangen door zijn stiefvader, de tweede man van Ellen.

Het valt me op dat de roddelpers Melvin verder met rust laat en vrijwel nooit iets over hem schrijft.

Wat ik ervan weet, is dat hij er niks mee te maken wil hebben, een andere naam heeft aangenomen en de (kleine) erfenis van z'n vader n.a.v. de ziekte van z'n moeder aan het Koningin Wilhelminafonds heeft overgemaakt. Wat Ook schijnt, is dat hij wèl echt het talent van z'n vader heeft maar ook daar niks mee wil.

Het is bizar dat Ellen haar beide ouders binnen een half jaar op jonge leeftijd heeft verloren en dat Melvin precies hetzelfde is overkomen.

Ellen kwam uit een heel ander milieu dan Hazes. De volle neven van Melvin zaten tijdens hun studie bij het Corps! Om het verschil duidelijk te maken.

Ik begrijp er helemaal niks van dat die Hazes na z'n overlijden zo'n cultus is geworden! Ik denk dat dit vooral op het conto van Raggel geschreven kan worden. Ik denk dat deze man anders allang vergeten was.
quote:Eindeloos schreef op 03 juli 2016 @ 12:34:

[...]

Ik hoop dat als Dre Jr zelf vader is geworden, dat hij eens normaal na gaat denken met betrekking tot zijn halfbroer en halfzus.Van die Dre jr ben ik persoonlijk ook niet zo kapot. Dat zie je met dat trainen en tatoeëren; maat houden is niet bepaald een sterk karaktertrekje bij de familie Hazes. Zonder die beroemde vader was hij ook niet verder gekomen dan de plaatselijke snollenbar. Wat mij verder opvalt is dat 'Amsterdamse' artiesten het patent hebben op ontzettend veel drama; Gordon met zijn eeuwige gejanksmoel over zijn liefdes en ruzies, Lange Frans zijn vrouw die met een doorgeladen pistool verhaal gaat halen, Thé Lauw die pas écht beroemd wordt als hij aan de hartlongmachine ligt, Rene Froger met zijn eeuwige dieet en alcoholprobleem including nageslacht die auto's onder invloed aan stront rijden, Herman Brood die zonder drugs niks meer voorstelt en dan maar van een dak afspringt enz. enz. Genoeg stof om een boek over te schrijven.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik ben eigenlijk een beetje heel erg moe van die Amsterdamse theater inteelt.

Begrijp me niet verkeerd, niks mis met Amsterdammers an sich, maar echt... alsof alles uit Amsterdam moet komen als je een beetje cultuur wilt zien.

Ik heb de hele familie Hazes nooit zo hoog gehad. Afgezien van het feit dat ik compleet niet gecharmeerd ben van de 'smartlap', vind ik die Hazes clan te vreselijk voor woorden.

Ik durf te wedden dat ze ook een real life soap hadden gehad als ze wat later in de tijd beroemd waren geweest... a la Kardashians dus.

Over die Raggel laat ik me maar niet uit. Alleen dat gezicht van dat mens al... als een rooie lap op een stier.

Hazes zelf vond ik net altijd een gehaktballetje op pootjes die zijn ellende stond uit te bleren.

Over Dreetje en Rox.... ach, waar je mee om gaat wordt je ook mee besmet. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze over het paard getild zijn.

Maar verdomd die Dreetje.... om onder het juk van Raggel uit te komen had ie toch echt niet een 16 jaar oudere bimbo vol hoeven te blaffen hoor. Ik geef je op een briefje dat die griet (hoe heet ze ook al weer?) drie keer zo erg is als die Raggel als het aankomt op uitmelken van de situatie.
Wat weten jullie veel over die figuren. Ik zal wel onder een steen hebben geleefd, want ik wist niets van de hele Hazesclan, het is dat ik het hier allemaal lees, want ik was op dat gebied volledig blanco.
quote:KroegFilosoof schreef op 03 juli 2016 @ 13:43:

[...]

Van die Dre jr ben ik persoonlijk ook niet zo kapot. Dat zie je met dat trainen en tatoeëren; maat houden is niet bepaald een sterk karaktertrekje bij de familie Hazes. Zonder die beroemde vader was hij ook niet verder gekomen dan de plaatselijke snollenbar. Wat mij verder opvalt is dat 'Amsterdamse' artiesten het patent hebben op ontzettend veel drama; Gordon met zijn eeuwige gejanksmoel over zijn liefdes en ruzies, Lange Frans zijn vrouw die met een doorgeladen pistool verhaal gaat halen, Thé Lauw die pas écht beroemd wordt als hij aan de hartlongmachine ligt, Rene Froger met zijn eeuwige dieet en alcoholprobleem including nageslacht die auto's onder invloed aan stront rijden, Herman Brood die zonder drugs niks meer voorstelt en dan maar van een dak afspringt enz. enz. Genoeg stof om een boek over te schrijven.

Whaaaaaa,

Je vergeet nog dat jonk van die gele zwembroek, die de villa van de Mac eigenaar half leeg ging halen

Maar KF, dit gebeurt bij gewone mensen ook hoor, alleen komt het dan niet in de krant.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cateautje schreef op 03 juli 2016 @ 14:04:

Wat weten jullie veel over die figuren. Ik zal wel onder een steen hebben geleefd, want ik wist niets van de hele Hazesclan, het is dat ik het hier allemaal lees, want ik was op dat gebied volledig blanco.Nou je mist ook niet veel hoor Cato
quote:bisto schreef op 03 juli 2016 @ 13:36:

Ik begrijp er helemaal niks van dat die Hazes na z'n overlijden zo'n cultus is geworden! Ik denk dat dit vooral op het conto van Raggel geschreven kan worden. Ik denk dat deze man anders allang vergeten was.Hij kreeg eigenlijk bij leven al een bepaalde cultstatus door de documentaire 'Zij gelooft in mij'. Hoogopgeleid publiek kwam ook op deze docu af en waardeerde het. Er kwam toen wel een soort kentering.
quote:Cateautje schreef op 03 juli 2016 @ 14:04:

Ik zal wel onder een steen hebben geleefd, want ik wist niets van de hele Hazesclan, het is dat ik het hier allemaal lees, want ik was op dat gebied volledig blanco.Ik had het liever ook niet geweten, maar ik ben woonachtig in het Gooi en dan word je geacht te weten wat er leeft. Geintje, maar het wordt je middels de media opgedrongen of je soms wilt of niet. Vroeger werkte ik in de Hilversumse horeca en dan hoorde en zag je nog weleens iets. Die manager van Hazes liep vroeger ook in Hilversum te blaaskaken, zo'n ouwe anabolenspuiter die met een zwaar shaggie in zn mond gewichten stond te heffen. Interessant doen en als hij ruzie kreeg kwam hij terug met Simon Wulfsen , de sterkste man van Nederland toen. Die verzamelde ook allemaal van die randfiguren om zich heen, net zoals Hazes deed. Die idioten zag je later allemaal in die knakworstreclame.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 03 juli 2016 @ 14:22:

[...]

Ik had het liever ook niet geweten, maar ik ben woonachtig in het Gooi en dan word je geacht te weten wat er leeft. Geintje, maar het wordt je middels de media opgedrongen of je soms wilt of niet. Vroeger werkte ik in de Hilversumse horeca en dan hoorde en zag je nog weleens iets. Die manager van Hazes liep vroeger ook in Hilversum te blaaskaken, zo'n ouwe anabolenspuiter die met een zwaar shaggie in zn mond gewichten stond te heffen. Interessant doen en als hij ruzie kreeg kwam hij terug met Simon Wulfsen , de sterkste man van Nederland toen. Die verzamelde ook allemaal van die randfiguren om zich heen, net zoals Hazes deed. Die idioten zag je later allemaal in die knakworstreclame.

zeg ik... ons kent ons in het inteelt wereldje.

ze doen het allemaal met elkaar daar.

ook zoiets.... heb je een serie als Flikken Maastricht, lullen ze geen Limburgs maar Amsterdams... en je ziet geen ene Limburgse acteur er in. Ook allemaal afkomstig uit dat Amsterdamse inteelt nest.
Ik moet wel lachen om je post, Kroegfilosoof.

Je zegt het goed. 'Amsterdamse' artiesten. Het is nu eenmaal een grote stad waar veel creatievelingen, gevestigde artiesten en aanstormend talent naartoe trekken. Thé en Herman waren geen Amsterdammer, en Dré Jr. komt er ook niet vandaan.
Ik sluit me aan bij de Captain. Vind dat Amsterdamse zooitje ook niet de moeite om aandacht aan te besteden en inderdaad, het is allemaal inteelt en ik heb toch al zo'n hekel aan dat ons kent ons gedoe.

Geef mij Rotterdam maar, daar doe je maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
quote:KroegFilosoof schreef op 03 juli 2016 @ 14:22:

[...]

Ik had het liever ook niet geweten, maar ik ben woonachtig in het Gooi en dan word je geacht te weten wat er leeft. Geintje, maar het wordt je middels de media opgedrongen of je soms wilt of niet. Vroeger werkte ik in de Hilversumse horeca en dan hoorde en zag je nog weleens iets. Die manager van Hazes liep vroeger ook in Hilversum te blaaskaken, zo'n ouwe anabolenspuiter die met een zwaar shaggie in zn mond gewichten stond te heffen. Interessant doen en als hij ruzie kreeg kwam hij terug met Simon Wulfsen , de sterkste man van Nederland toen. Die verzamelde ook allemaal van die randfiguren om zich heen, net zoals Hazes deed. Die idioten zag je later allemaal in die knakworstreclame.
dubbel
Nou dat was anders een lekker zooitje ongeregeld in de knakworsten reclame

Raggel hep er nog een hoop lol van golddigger
Maar goed, hoe je het wendt of keert, de kachelpijp is dan lekker volgelopen zeg maar.....

Maar de prijs die ze betaald is erg (!) hoog.

Haar Dreetje kwijt + de vent is super gelukkig met zijn nieuwe familie, waarvan de vader op Vaderdag de liefste groeten kreeg.

Au!!

En maar staren naar die gouden platen aan de muur
quote:Eindeloos schreef op 03 juli 2016 @ 14:40:

Maar goed, hoe je het wendt of keert, de kachelpijp is dan lekker volgelopen zeg maar.....

Maar de prijs die ze betaald is erg (!) hoog.

Haar Dreetje kwijt + de vent is super gelukkig met zijn nieuwe familie, waarvan de vader op Vaderdag de liefste groeten kreeg.

Au!!

En maar staren naar die gouden platen aan de muur

Kan Raggel echt niet schelen. Naar verluidt is ze nu al bezig met een ghostwriter om haar memoires aan de Hazes clan te schrijven.

Kaching! Iedereen wil toch echt wel weten hoe het nu echt zit met Dreetje, de Bimbo en het toekomstige kleinkind.
of ze maakt een remake van 'Ik verscheurde je foto'.
Helemaal met je eens TO. Hilarische OP

Wat ik trouwens nog niet wist is dat junior binnenkort vader wordt. Dat wordt weer zappen, dan.
quote:Mikaaa schreef op 03 juli 2016 @ 14:45:

Helemaal met je eens TO. Hilarische OP

Wat ik trouwens nog niet wist is dat junior binnenkort vader wordt. Dat wordt weer zappen, dan.

serieus? wist je dat echt niet?

als je vandaag de dag de krant openslaat word je om je oren geslagen met:

1) ISIS

2) Brexit

3) Hazes
dubbel.... grrrr.... rotmuis.

mea culpa.... again
Haha, nee wist ik echt niet. Wat ik wel wist is dat gedoe in de familie en verbroken contact sinds hij een relatie met Monique heeft. Dat dan weer wel
oh ja... bimbo heet Monique...

DAT wist ik weer even niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven