Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 16:00:

Over langdurige kwellingen gesproken: heb je gezien dat ze hier al bijna 2000 posts lang ruzie zitten te maken over andermans seks?

O ja?

Is dst nog steeds gaande?

En zijn de deskundigen al vervangen of zijn dezelfde betweters nog aan het steggelen over wie het gelijkst heeft?
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 16:00:

"Snachts na tweeen, dan gaan we met zijn allen naar beneden"

Polonaise! Leo voorop!Ik haal uit hoor, ik trap naar achteren. Ik waarschuw maar vast.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 16:06:

[...]

Ik haal uit hoor, ik trap naar achteren. Ik waarschuw maar vast.Ik kan wel wat hebben
O god nou moet ik ineens denken aan die keer dat ik op weg naar een vriend in Amsterdam min of meer verdwaalde en een kroeg in dook om hem (die vriend dus) te bellen, en dat precies in die kroeg de Havenzangers een gig bleken te hebben en ze hadden net pauze en toen boden ze me een biertje aan waar ik met mijn stomme kop op in ging dus toen moest ik een half uur lang luisteren naar domme grappen en dubieuze politieke denkbeelden. Ik dus weer naar die telefoon, vriend weer bellen: 'kom me NU halen, ik moet bier drinken met de Havenzangers!', waarop vriend vijf minuten later slap van het lachen het café betrad om me te redden. Volgens mij was het een complot.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 16:05:

[...]

O ja?

Is dst nog steeds gaande?

En zijn de deskundigen al vervangen of zijn dezelfde betweters nog aan het steggelen over wie het gelijkst heeft?Nog steeds dezelfde discussiedeelnemers volgens mij. Die hadden natuurlijk ook nog een appeltje met elkaar te schillen over dat onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Haaai Leo!!

Zo ben je lekker lui, zo heb je 6km gewandeld, pompoensoep gemaakt, kipbraadsticks in een tijm -tomatensaus opgezet en een pompoen-amandel-saffraan gebakken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:27:

[...]

Dat was bij mij ook zo (ja sorry, ik ga winnen) alleen was het in mijn geval de eerste twee uren zeilen, enorm dom gelul over Brexit en een zwangerschap mét kwalen van iemand die ik één keer eerder niet zwanger had gezien.

Daarna een eenzame lieve dame die haar man onlangs had verloren en tot in detail de lijdensweg beschreef + een zumbaklasgenoot van mijn vriendin die een oude kast aan het opknappen was, compleet met een twintigtal foto's op d'r telefoon van dat proces.

Ik weet nu ook dat zij momenteel 'niet zo lekker in d'r vel zit', haar nagels in Bussum last doen en naar de sluis en brugfeesten in Weesp gaat.

Nou jij weer.

ik had een gast die luid zei hoe geil hij tongende lesbiënnes vond.

en er was een kind dat 'godverdomme stomme trut met je rotbek, je bent lelijk!' naar haar zusje schreeuwde.

en iemand zei dat wij niet hoeven te proberen om een kerk in syrië te bouwen. dus waarom zij dan wel hier? gevolgd door wat bevestigende ja's van 2 anderen.
very metal
Leo, heerlijk mens ben je toch.
Als single zonder katten of ander harig tuig in huis kom ik soms wat tekort in het knuffel departement. Vandaag heerlijk de schade ingehaald met de kiddos van mijn sib, die allebei dol zijn op kriebelen op de rug. Zo dol dat eerst de ene, later de ander als een soort warme deken over me heengedrapeerd lag.
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 16:44:

[...]

ik had een gast die luid zei hoe geil hij tongende lesbiënnes vond.

en er was een kind dat 'godverdomme stomme trut met je rotbek, je bent lelijk!' naar haar zusje schreeuwde.

en iemand zei dat wij niet hoeven te proberen om een kerk in syrië te bouwen. dus waarom zij dan wel hier? gevolgd door wat bevestigende ja's van 2 anderen.Voor mij ben jij de winnaar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 16:08:

O god nou moet ik ineens denken aan die keer dat ik op weg naar een vriend in Amsterdam min of meer verdwaalde en een kroeg in dook om hem (die vriend dus) te bellen, en dat precies in die kroeg de Havenzangers een gig bleken te hebben en ze hadden net pauze en toen boden ze me een biertje aan waar ik met mijn stomme kop op in ging dus toen moest ik een half uur lang luisteren naar domme grappen en dubieuze politieke denkbeelden. Ik dus weer naar die telefoon, vriend weer bellen: 'kom me NU halen, ik moet bier drinken met de Havenzangers!', waarop vriend vijf minuten later slap van het lachen het café betrad om me te redden. Volgens mij was het een complot.

Illuminatie.

Ik zweer het.

Mijn beste vriendin, ook aanwezig op mijn fête van gisteren, is een soort van miss marple dus die stelde dan ook nog open vragen aan deze en genen, waarop men nog harder los ging.

Op een gegeven moment heb ik haar geappt met 'maak er een eind aan! Ik word gek!'

Gelukkig maakte dat indruk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 16:11:

[...]

Nog steeds dezelfde discussiedeelnemers volgens mij. Die hadden natuurlijk ook nog een appeltje met elkaar te schillen over dat onderwerp.

O, ze zitten ook echt met elkaar in een clinch?

Wat zoet.

Op een ander topic werd de een zo ongelooflijk duidelijk door de ander genegeerd.

Ze staan beiden op negeer bij mij dus ik loop van alles mis, ik lees het alweer.
quote:hatsetats schreef op 03 juli 2016 @ 16:38:

Haaai Leo!!

Zo ben je lekker lui, zo heb je 6km gewandeld, pompoensoep gemaakt, kipbraadsticks in een tijm -tomatensaus opgezet en een pompoen-amandel-saffraan gebakken.Haaaiiiiii Hats!
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 16:56:

[...]

Voor mij ben jij de winnaar
very metal
Er gaat zo weer iemand vreselijk gemarteld worden maar eerst moeten Henry's driften worden gebotviert.
I torture
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 17:09:

I tortureHenry ook.
that's part of being a king
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 17:19:

that's part of being a king Dat. En alles neuken wat los en vast zit.
quote:hatsetats schreef op 03 juli 2016 @ 17:22:

[...]

Dat. En alles neuken wat los en vast zit.heheh nou dat doe ik dan weer niet.
very metal
willem alexander daarentegen...
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 17:27:

willem alexander daarentegen...Bah! Way too much information. Echt, nu moet ik weer naar de exorcist om dat beeld uit mijn geheugen te laten verwijderen.
Kan ik nog meedingen naar de kutfeestervarings-troostprijs?

Wij hadden laatst een examenfeestje bij familie.

De zoon stond met zijn neef bij een groep van diens vrienden. Hij werd niet voorgesteld en hij werd raar aangekeken als hij wat zei. Op een gegeven moment gingen er een paar vóór zijn neus staan, waardoor de kring zich sloot. Hijzelf deed er niks aan, liet zich wegduwen. Zijn neef die naast hem had gestaan, week ook geen centimeter om hem er weer tussen te laten.

Ik sloeg het vanaf een afstandje stomverbaasd gade. Zelf stond ik ook in zo'n kring en ik wees mijn zwager erop. Die zag niks raars. Dus ging ik ook even voor hem staan om hem buiten te sluiten. Ik kreeg als enige reactie dat ik een lekkere kont heb.

Toen De Zoon het opgaf en wat te drinken haalde, vertrokken de jongens snel mèt de meiden die ergens anders hadden gezeten, naar een andere ruimte die ze afsloten.

De Zoon vertelde later hoe hij zich had gevoeld. Het was al best dubbel om op een examenfeest te zijn vol geslaagde jongelui die ongeveer tegelijk met hem aan vwo waren begonnen. Volgens De Zoon vonden ze hem debiel met zijn gestotter en schaamt zijn neef zich voor hem.

Ik weet het wel zeker.

Voorlopig hoef ik ze niet meer te zien.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 juli 2016 @ 17:30:

[...]

Bah! Way too much information. Echt, nu moet ik weer naar de exorcist om dat beeld uit mijn geheugen te laten verwijderen.welk beeld? van w-a die met zijn dikke lul allerlei hofdames volspuit?
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 17:37:

[...]

welk beeld? van w-a die met zijn dikke lul allerlei hofdames volspuit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven