Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 14:15:

[...]

Wel op een bedje van havermout toch?nee dat was op, maar het was wel een biologische straatkat.
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 15:12:

[...]

nee dat was op, maar het was wel een biologische straatkat.Goed bezig man!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 15:22:

[...]

Goed bezig man!thnx darl
very metal
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 15:11:

[...]

klinkt echt als een kutfeest ja.

ik belandde gisteren op een verjaardag waar er over hypotheken, kapsels en de OR gepraat werd.

ik heb zonder hand voor mijn mond en met veel lawaai zitten gapen.

Dat was bij mij ook zo (ja sorry, ik ga winnen) alleen was het in mijn geval de eerste twee uren zeilen, enorm dom gelul over Brexit en een zwangerschap mét kwalen van iemand die ik één keer eerder niet zwanger had gezien.

Daarna een eenzame lieve dame die haar man onlangs had verloren en tot in detail de lijdensweg beschreef + een zumbaklasgenoot van mijn vriendin die een oude kast aan het opknappen was, compleet met een twintigtal foto's op d'r telefoon van dat proces.

Ik weet nu ook dat zij momenteel 'niet zo lekker in d'r vel zit', haar nagels in Bussum last doen en naar de sluis en brugfeesten in Weesp gaat.

Nou jij weer.
Het wordt wel wat herkenbaar zo Leo
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn feestje wordt leuker en leuker zo Leo, dadelijk krijg ik nog zin in volgend jaar
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 15:31:

Het wordt wel wat herkenbaar zo Leo Welnee, ik laat nog driekwart weg.
Ik vond the Editors een veel leuker feestje
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:32:

[...]

Welnee, ik laat nog driekwart weg.Hè jammer
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 15:35:

[...]

Hè jammer

Wel he?

Zó veel interessante dingen besproken en gezien gisteren.

Fántástisch echt.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:32:

[...]

Welnee, ik laat nog driekwart weg.Jammer
Max
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 15:45:

[...]

Jammer Wil je nog wat tips over dakkapellen of waar je goed kunt eten op Kreta?
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 13:54:

[...]

Súperstom.

Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.

Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.

Dus:

Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'

Het hele nummer door.

Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.

Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)

Ik verafschuw dat soort vermaak.

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.Och, ik zou het op zo'n 'feest' best een uurtje uithouden hoor. Lekker cultureel antropologische navorsingen doen.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:50:

[...]

Wil je nog wat tips over dakkapellen of waar je goed kunt eten op Kreta?
Na vier uur had ik het echter wel gehad met de culturele antropologie LV.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:27:

[...]

Dat was bij mij ook zo (ja sorry, ik ga winnen) alleen was het in mijn geval de eerste twee uren zeilen, enorm dom gelul over Brexit en een zwangerschap mét kwalen van iemand die ik één keer eerder niet zwanger had gezien.

Daarna een eenzame lieve dame die haar man onlangs had verloren en tot in detail de lijdensweg beschreef + een zumbaklasgenoot van mijn vriendin die een oude kast aan het opknappen was, compleet met een twintigtal foto's op d'r telefoon van dat proces.

Ik weet nu ook dat zij momenteel 'niet zo lekker in d'r vel zit', haar nagels in Bussum last doen en naar de sluis en brugfeesten in Weesp gaat.

Nou jij weer.Dat je hier rondbriest dat ik mijn oude kast aan het opknappen ben is nog tot daar aan toe, maar dat van mijn nagels had je wel effe voor je kunnen houden ja. Ik heb je gestafd .
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:54:

Na vier uur had ik het echter wel gehad met de culturele antropologie LV.Je had voor het eerst van je leven een glas of wat moeten drinken. Alleen daarmee overleef je dergelijke horror.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 15:54:

Na vier uur had ik het echter wel gehad met de culturele antropologie LV.Dat zeg ik, een uurtje. Zo tegen tweeën zou ik in staat zijn het hele zooitje neer te maaien met een Kalasjnikov, pacifist of niet.
Over langdurige kwellingen gesproken: heb je gezien dat ze hier al bijna 2000 posts lang ruzie zitten te maken over andermans seks?
"Snachts na tweeen, dan gaan we met zijn allen naar beneden"

Polonaise! Leo voorop!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 15:56:

[...]

Dat je hier rondbriest dat ik mijn oude kast aan het opknappen ben is nog tot daar aan toe, maar dat van mijn nagels had je wel effe voor je kunnen houden ja. Ik heb je gestafd .Saggerijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 16:00:

Over langdurige kwellingen gesproken: heb je gezien dat ze hier al bijna 2000 posts lang ruzie zitten te maken over andermans seks?O god dat trek ik niet
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 16:00:

"Snachts na tweeen, dan gaan we met zijn allen naar beneden"

Polonaise! Leo voorop!EN WILLEM GRIJPT MARIETJE VAN ACHTER BIJ DE SCHOUDERS! HAHAHAHAHAHAAAAAAA!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juli 2016 @ 15:57:

[...]

Dat zeg ik, een uurtje. Zo tegen tweeën zou ik in staat zijn het hele zooitje neer te maaien met een Kalasjnikov, pacifist of niet.

Ik had ook neigingen tot slaan op het laatst ja. Maar ik ben meer een vluchtdier geloof ik. Op het laatst had ik minstens een kwartier krampachtig mijn autosleutels vast.

Nog vóór ik de laatste augurk in salami had verorberd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven