Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ik zie niet in dat het altijd aan de mannen ligt. Ten eerste is er de eigen keuze om het contact te behouden. Je bent twee volwassen mensen; een Imo of Re_ske kan ook zelf beslissen te kappen. Ten tweede constateert Re_ske volgens mij juist bij zichzelf onduidelijkheden in het gevoel. Mijns inziens terecht, die straalt ze ook uit. Vaste date is ook niet de duidelijkste, maar de kous leek af toen Re_ske besloot niet 'op die manier ' gevoelens te hebben, maar dat blijkt nu genuanceerder te liggen. Dat kan en mag, maar dan is de man zich niet aan het indekken. Mijn vraag aan jou, nu Re_ske, is eigenlijk of je dat zelf niet een beetje doet. Hij is zoekende, jij ook. Zijn je bezwaren om te onderzoeken of het meer kan worden realistisch? Of meer 'wat als' (indekken dus)?
@Mok, fijn dat het gevoelsmatig nu ook afgesloten is. Eens kijken wat er nu op je pad komt.

@Og, haha lekker bezig. Netjes om kunstenaar af te zeggen ja. Stalkers en aandringers kun je beter weg van blijven ja. Hoe is het met die kerel die met je meereed of is dat kunstenaar? En Redhead en dan mee naar z'n vrienden? Ik zou niet zo snel uren gaan rijden of meegaan met iemand naar z'n vrienden die ik niet ken. En die collega, als jij niks met gewone vriend hebt, why not?!

@Bren, had ook niet gedacht dat OCD dramatische vormen aannam hoor, kan me tenminste niet voorstellen dat dat zou werken in de branche waar jij werkt . Afwijkingen zijn schattig toch haha. Leuk dat hij initiatief nam en naar jou komt. Ben benieuwd. En dan lekker op vakantie, veel plezier vast!

@Rens, lastig zeg. De vraag is of je hem liever voor jezelf hebt of misschien toch meer voelt dan je toe wilt geven aan jezelf(?). Wel goed dat je het aangegeven hebt. Nu afwachten hoe het loopt of weet je zelf al een beetje hoe en wat?

@Jenette, we zijn allemaal volwassen mensen en maken onze keuzes. Goed of slecht, bepalen we zelf en sommigen hier kiezen ervoor iets tijd te geven of om een andere reden iets niet af te kappen. Het helemaal bij de man leggen is niet helemaal terecht vind ik. Ik heb ook weleens zo'n situatie gehad en dan laat ik het zelf ook gebeuren, ik had ook kunnen weglopen. Het is en blijft een keuze en soms pakt dat goed uit en soms ook niet. C'est la Vie.

@Cool, leuk weer van je te horen. Hoe is het met jou?
Cool: ben het met je eens hoor, dit keer ligt het (vooral) aan mij. Ik heb hem net weer gezien maar dit keer dus wel met kind. Ik vond het best eeh apart om hem in die rol te zien.

Ik denk dat ik ga vragen of we in de vakantie even weg kunnen samen. Niet heel lang en ook niet heel ver, maar gewoon om te kijken hoe dat gaat. Misschien is het inderdaad zo dat ik mezelf heb voorgehouden dat het niks kan worden. Hij is gewoon geen type man die altijd monogaam kan blijven. Nu is hij dat al een paar maanden, maar wel met de "afspraak" dat het geen vaste status heeft. Ik ben bang dat zodra het een vaste status heeft het nooit lang ( lees: langer dan een jaar) goed kan gaan. En ik heb geen zin om daar aan te beginnen eigenlijk.

Welke opties blijven er over? Afkappen. Heb ik daar zin in? Niet echt, maar anders neem je het risico te lang aan iets te blijven hangen wat toch geen toekomst heeft.

@ cool: met jou alles goed?

Veel plezier vanavond Fam!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
pat+bren: Veel plezier!

Treez: Al retour? T is zo stil....

Ogut: Ook van mij dezelfde vraag over de tatoo's ? Ook valt me op dat jij altijd de meest 'bijzondere exemplaren' treft.......is dat iets om s te onderzoeken? Ook nu weer iemand om de wereld te verbeteren die je meevraagt naar n personeelsfeestje voor hij je gezien heeft.

Ik weet t niet hoor maar ik kan me niet herinneren ooit n man gedate te hebben die maar kon tippen aan de gekleurde heren die jij date.

Wat betreft collega van moeilijke man.............als jullie écht alleen vriendschappelijk met elkaar omgaan zou je zoiets toch moeten kunnen vragen? Of ligt t nog te ingewikkeld wat dit betreft?

Pat: Ik vind dat je er nu wel veel rustiger en verstandiger instaat! Knap van je! En tja praktische redenen, wel shit maar ook t beste voordat het écht erg pijn gaat doen.

Imo: Heb even t hele verhaal gemist...........Maar n bezette man, brrrrr niet aan beginnen uit zelfbescherming joh. Wat betreft latter, ik denk ook dat je van m houd en m daarom (te) veel ruimte geeft. Houd daarbij vooral jezelf in t oog. Wat wil jij? De grens aangeven.............altijd lastig, bah.

Wink: Ik weet t niet hoor of t iets uitmaakt qua wanneer je uit de kleren gaat. De mannen waarbij dat (te?) vlot is gebeurd daar heb ik allemaal 'langer' wat mee gehad. En met langer versta ik iets van maanden. En niet van weken of n paar keer. Dat t zo vlot ging was n kwestie van enorme aantrekkingskracht die je toch met maar weinig dates hebt. Tenminste ik wel.

Die aantrekkingskracht maakt denk ik ook dat je zeker weet dat t niet voor kort is.

Als je met héél veel mannen wel die klik qua aantrekkingskracht hebt is t misschien wel iets om in t hoofd te houden.

Die relaties heb ik ook beëindigd en dat was niet om redenen die ik bij jouw terug zie.

De 2de neemt nu zelfs nog met regelmaat contact op omdat hij t nog steeds jammer vind. Dus geen gevalletjes bindingsangst.

Maar omdat ik dat toch al niet zo gauw heb maak ik me daar niet zo'n zorgen om in die paar gevallen.

Dat is in 5 jaar 3 keer gebeurd.

Ow nee das niet helemaal waar.............er was 1 date waar dat anders mee was.

Maar toen wisten we beiden al dat t voor 1 keer was en een relatie niet écht wat zou worden.

Een bewuste keuze dus.

Met kroegman heb ik er weken mee gewacht en dat werd ook niks.

Achteraf denk ik dat de gevoelens niet kwamen juist omdat de aantrekkingskracht er niet pats boem enorm was.

Wat de seksuele klik betreft zit t met tinderdate wel helemaal oke hoor. En dat is van beide kanten.

Rens: Wat ik me afvraag: Kan je bij vaste date wel jezelf zijn? En zeggen wat je wilt zonder er steeds bij na te moeten denken of t niet té claimend is enzo? Wel fijn dat je zijn kind nu gezien hebt.

Een keer m in een heel andere rol zien kan verhelderend werken. En voor jouw t zelfde als voor mij.

Nadenken over hoe t over een jaar is heeft geen zin. Voor nu werkt t blijkbaar en over een jaar zie je toch wel?

Mok: Goed bezig, hoe gaat t met je gevoel? Of nog dipjes?

Fam: Veel plezier en succes vanavond! Ja dat is erg makkelijk zo dicht bij! Dat pleit ook voor deze man hoor, gaat enorm schelen qua planning enzo.

Vanavond zien tinderdate en ik elkaar weer w.s................als er niks tussenkomt qua kinderen in ieder geval.

Tot nu toe komt t initatief om elkaar te zien meestal van hem, dat is wel prettig qua zekerheid van zijn intenties.

Mijn gedenk is nog niet helemaal over maar jullie hebben gelijk.............dat zien we dan wel weer.

Het heeft me tot nu toe ook geen antwoord gegeven dat denken. Ik probeer het los te laten en het 'we zien wel' terug te krijgen maar dat is nog lastig soms.

Gisteravond wel erg leuk gekletst erover met n goede vriend. Die erg verhelderende dingen zei, die me wel aan t denken hebben gezet over mezelf.

Dat ik altijd wel 'iets' heb wat ik mis aan mijn relaties..........te onpraktisch omdat het te ver is, te weinig elkaar zien ivm wisselende diensten of juist dat ze té veel willen.

Dat t eigenlijk nooit goed is bij mij. En of ik wél weet wat ik eigenlijk wil.

Euh tja................misschien niet. Hij heeft wel n punt.

Nu is mijn denken dus veranderd van 'houd ie dat vol?' naar 'Weet ik wel wat ik wil?'

Ik herken ook veel in wat iemand zei (fam?) over dat zoekende zijn naar een juiste modus.

We zijn nog niet 'thuis' genoeg in elkaars leven ook om dat goed te regelen. De wisselende diensten en dus de weinige contactdagen maken dat er niet beter op.

De wisselende diensten zijn even afgelopen dus we zitten weer in t zelfde dagschema en appen weer als vanouds. Wat ik erg prettig vind.

Groetjes minaa
Bren en Pat heel leuke vakantie gewenst!

Fam ben benieuwd naar je date straks. Je vertrekt niet helemaal enthousiast 'niet echt veel zin maar ook geen tegenzin' en zo heb ik het liefst. Heb je meer kans dat je blij verrast bent en kan het je ook niet zo veel schelen als het een tegenvaller is. Ben benieuwd!

Minaa mss is het een gebrek aan voldoende bevestiging doordat jullie elkaar zo weinig zien en horen? Begin je daarom te twijfelen? Want als jullie dan bij elkaar zijn is er geen vuiltje aan de lucht.

Op termijn zal er wel een oplossing gevonden worden om op de een of andere manier jullie agenda's beter op elkaar af te stemmen.

Rens jij hebt veel geduld hoor... vind het wel een goed idee om eens wat langer tijd samen door te brengen, kan erg verhelderend zijn. Je hebt rust nodig zeg je, heb de indruk dat de onrust niet enkel te maken heeft met de hectische tijd op het werk.

Ben inderdaad van begin deze week terug, heerlijke vakantie geweest. Meteen de draad terug opgenomen met vriend, zien elkaar weer elke dag, loopt nog steeds vanzelf.
Brennan en Pat geniet van jullie vakantie! Zou ook wel willen...de zomer wil maar niet beginnen.

Imo een bezette man lijkt me toch vragen om drama. Ik dacht juist dat wij hier dat juist allemaal willen voorkomen. Ik zou de rem op ieder verlangen naar zo'n man gelijk keihard op zetten.

Ik vind het voorstel van de wereldverbeteraar van Ogut ook een beetje vreemd. Stel dat het op het eerste gezicht irl al niet klikt. Kan zomaar gebeuren. Dan sta je daar met 20 toeschouwers. Gelukkig zijn collega's niet die van jou. Er is niks mis mee een predate te doen toch. Ff daarvoor anders een drankje doen? Als het wel klikt kan je altijd nog mee naar het feestje

Rens misschien verstandig om je "relatie" even te onderzoeken. Als je allebei vrij bent om te daten waarom zou hij dan afzeggen als jij aangeeft het niet leuk te vinden. Maar toch blijven hangen in het dit is niet voor serieus? Je doet jezelf denk ik ernstig tekort daarmee. Op een gegeven moment moet er wel een punt komen datje je gevoel onder ogen moet zien. Of het nou handig is of niet.

Bij mij is het rustig. Heb mezelf weer herpakt. Diep down wist ik al dat het ging komen en had me al schrap gezet en het op de spits gedreven. Besef nu dat ik in het vervolg toch meer naar mijn :dit is niet wat ik wil gevoel" ga luisteren. Het hing nu echt van hem af en in die situatie wil ik niet meer komen. Verliefd worden maakt dat je zicht vertroebelt. Ben blij dat dat in ieder geval over is.
Dat met collega's heb ik wel eens meegemaakt. Eerste date, naar een concert waar hij via zijn werk vip-kaartjes voor had. Het vip-deel was vooral lang wachten in een aparte ruimte. Waar ook zijn collega's bleken te zijn. Vre-se-lijk. Ik vond hem niks, hij mij wel. Ze dachten dat ik zijn nieuwe vriendin was. Hij zou de week erna een paar weken op reis. Of ik ook meeging, vroegen de collega's...

@Fam en Rens: Hier alles z'n gangetje, los van wat gekwakkel. Vakantietijd is begonnen als in vakanties zonder elkaar , dus we zien elkaar iets minder. Maar over 1,5 maand gaan we ook nog even samen weg Nog steeds heel blij met hem
Man van de winkel (kunstenaar) begon gelijk vals te doen toen ik hem netjes zei dat ik ons niet als stel zag. Dat had ik dus niet verwacht, raakte wel even.

Corona er komt een predate, dinsdag.

Imo

Minaa wat een looser. Kleine dingetjes kun je trouwens altijd bespreken... Je krijgt alleen niet meteen antwoord. Zou mij niet echt storen moet ik eerlijk zeggen.

Pat, leuk om de mening van een man te horen over dat voor de neuk.

Fam, dinsdag date met redhead. Hij moest lachen toen ik appte dat ik eerst een koffiedate toch beter vond, dat vond hij ook, maar wegens drukke agenda's enzo deed hij nu alvast maar een voorzetje. Verder ging er eentje schelden toen ik hem niet snel genoeg antwoordde. Ga mij niet onder druk zetten dan antwoord ik dus helemaal niet meer, wat een sukkel. Getrouwde man is heel veilig, weet ik alles van. Maar wil het niet meer, wil nu iemand voor mezelf.

Brennan, Renske, nee moeilijke man en ik niet dezelfde tattoo. Hij liet de zijne helemaal opfrissen, ik liet de mijne coveren. Was een vriendin van hem, hij kwam er mee, ik ben mee gegaan en ben superblij. Collega van hem ga ik toch naar vragen als ik durf. Kids van moeilijke man zijn bezorgd over mij en pa, blijven het maar hebben over dating sites enzo... Geven aan dat het bij pa altijd zo snel uit gaat, snappen het niet. Die vriendin van hem gaf aan dat hij wel heel graag wil, maar een bepaald beeld heeft waardoor het steeds mislukt. Dat idee had ik dus ook al. Heb de vraag over collega net geappt, ben benieuwd. Nou weet het al, die heeft een vrouw. Helaas.

Renske moeilijk hoor om zo in tweestrijd te zitten.

Cool, tuurlijk kies je zelf voor contact, maar soms is iets beter dan niets.

Fam, die kerel die met me meereed mag zijn kids 5 uur in de week zien, is nog lang niet over zijn scheiding en zijn vorige vriendin heen, kan niet werken zegt ie, leeft van een Bbz uitkering maar doet niets in zijn eigen bedrijf... No go. Benieuwd hoe je date is.

Minaa, kleurige figuren, nou deze echt, de wereldverbetereraaf heeft rood haar met groene ogen. Dinsdag gaan we koffie drinken. Fijn dat de wisselende diensten over zijn.
Even inhaken op vroeg of laat met iemand naar bed gaan. Het gebeurt bij mij wanneer het gebeurt. Soms op de eerste date soms op de vierde of zo, of iets ertussenin. Er is niet echt een pijl op te trekken, maar het is vaak wel op de tweede date gebeurd als ik iemand erg aantrekkelijk vind. Uiteindelijk heb ik nooit verschil gemerkt dat de ene langer bleef hangen dan de ander. Ergens vind ik expres gaan wachten een beetje manipulatief of zo. Alsof ik seks als ruilhandel ga gebruiken, terwijl ik het meetal gewoon liever doe wanneer ik er zin in heb. Kijk, als je vanuit jezelf daar graag mee wacht is het wat natuurlijk een heel ander verhaal dan als je je eigen gedrag gaat aanpassen omdat je dan hoopt iemand binnen te hengelen.

Dus ik weet niet zo goed of ik daar iets aan wil veranderen. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon strenger wil gaan selecteren, en dat zit hem niet in de seks, maar meer in of het echt heel goed klikt of zo. Niets minder. Soms heb ik nog wel eens de neiging om bij twijfel het toch wat lang aan te houden in de hoop dat het gevoel van mij of de ander veranderd. Toch een kwestie van iets te graag willen denk ik dan.
wink. Ik zie niet dat het een ruilhandel, manipulatief is als je zou wachten. Het is toch niet tegen je nature in. Ene keer kan het wel en de andere keer eerder. Ook ik vind het lekker, maar ik zou het geen ramp vinden als het op de eerste 4 dates niet zou gebeuren. Vroeger heel normaal. Het houdt de spanning en nieuwsgierigheid vast. Ook in de persoonlijke interesse. De focus ligt ook niet gelijk op de sex. Zelf heb ik ervaren dat bij meerdere leuke dates waar ook de nieuwsgierigheid naar de vrouw er was het contact en gevoel voor het persoonlijke voor beide na die eerste avond bevroren heeft. Het kan denk ik wel de toon en contact veranderen als het snel gebeurd. Zelf door ervaring denk ik dat het wel werkt om een deel van de gelukszoekers te filteren .

Fam. Hoe was je date vanavond met B2? Was de baron en Bassie in de buurt

Cor. Fijn om te horen dat je herpakt hebt. Verliefdheid kan soms een vertroebeld beeld geven en soms ook niet. Zelf verwijten hoeft niet. Je leert er ook van.

Treez. dat is positief nieuws! Dat het vanzelf gaat. Ook na een vakantie. leuk.

Min. Het voelt ook als verstandiger en rustiger in staan. Net als wat er geschreven werd had ik ook wel momenten van gemis. Nog geen succes te hebben. Zou toch echt wel leuk zijn keer wel raak is. De aankomende zon vakantie zal ook een rol spelen dat ik er rustiger in sta. Iets om naar uit te kijken. Wat Bren zegt Gewoon eerst maar even op vakantie, dan is de wereld daarna weer een stuk mooier. De intenties van jou date zijn goed. Initiatief nemen is een goed teken. Een gesprek met iemand die dichtbij staat kan een andere kant laten zien. Een beter/ander inzicht geven.

Rens. Vragen kan altijd toch. Misschien lukt het om samen een leuke korte vakantie te plannen. Ik ga niet met de kinderen. Hopelijk lukt het mij de zon deze kant op terug te nemen.

Bren. Alvast een fijne vakantie. Het is praktischer soms lastiger. Maar onmogelijk natuurlijk niet. Er zijn veel samengestelde gezinnen die gelukkig zijn. Wat mogelijk is hangt ook af van de kinderregeling. Ook de leeftijd. Met jong verder wonen lastiger. Hoe dichter je bij woont is betrokken blijven makkelijker met co ouder. Er is een grens met afstand en met voorjaarsvrouw was dat niet mogelijk. Vooraf inzien is denk ik beter dan op het moment met hele gevoel er in zit.

Nog een nachtje slapen en vakantie gaat beginnen. Onder de zon lees ik mee. Als het kan reageren. Maar vooral genieten.
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar het is soms gewoon zo fijn om door iemand aanbeden te worden. Iemand die je zelf ook leuk vindt (en in t begin wist ik ook niet dat ie getrouwd was). Zeker als je n beetje onzeker wordt omdat je eigen liefde zo afstandelijk is. Heb m gister gezegd dat ie voor zn huwelijk moet gaan vechten. Dat wegrennen nr mij geen optie is. Woensdag spreek ik latter en dan ga ik m vertellen dat zijn afstandelijke gedrag mij veel pijn doet. Alleen nog ff gaan bedenken hoe ik t ga verwoorden zodat ik niet te claimerig overkom. Gaat me niet om elkaar meer zien maar het tonen van de liefde als we elkaar zien
Pat: fijne vakantie!! Lekker genieten!!

Wink: is geen manipulatie: je kunt gewoon bedenken dat je t n goed idee vindt om n grens te hebben op n eerste date. Kun je nog steeds rustig zoenen en n beetje meer.

Ogut: tattoo. Lol plakplaatjes zijn voor mij sowieso no go. Het idee om samen met iemand er een te gaan halen helemaal ver van mn bed show!

Fam: hoe was je date?
Even een teken van leven hier

Pat en Brennan: hele fijne vakantie voor jullie gewenst, geniet ervan!

Fam: hoe was de date, B2 in ja/nee kunnen zetten?:-)

Minaa: niet teveel denken en lekker genieten!

Mok: dikke knuffel voor jou!

Renske: ik kan je verhaal helemaal volgen en eerlijk gezegd mij ook in je date verplaatsen. Klinkt als iemand die, of ooit enorm gekwetst is, of veel tijd nodig heeft om zich geheel te geven. De klink/binding is er maar dat is ook eng. Door met anderen te willen daten kun je even afstand nemen en opnieuw positie bepalen. het Is natuurlijk niet de oplossing, maar wel herkenbaar. Als kind betrokken wordt is het wel een goed teken, geef hem tijd.

Syb: kan het zijn dat ik je vorig weekend heb gezien op dat festival? Had even het idee je daar in de mensenmassa te herkennen:-)

Cool: fijn om te horen dat alles goed gaat! Het spijt me dat ik nog niet gereageerd heb, geldt ook voor anderen die me heel lief pb sturen. Ik voel me echt schuldig, maar alles kost nu moeite.

Imo: deze fase heb je al eerder gehad en hoort volgens mij in de cirkel thuis:-) ik blijf zeggen: verander hem niet, maar trek je eigen conclusies. Of dit is het ( en dan zeg je kort wat, gaat het weer poosje goed en dan komt de herhaling) of je kapt het af. Wel los doordaten heeft op deze manier geen enkele kans. Ik heb laatste tijd af en toe meegelezen en las dat je het best lastig had. Gevoel is een heel tricky iets, maar vergeet jezelf ook niet.

Getrouwde man: brrrr, knappe actie van je!

Ego: hier zijn hele roerige tijden. Naast een werkwissel, alle rompslomp met familielid die gelukkig nu best ok gaat, heb ik zelf slecht nieuws gekregen en kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik trek me dan terug. Om niet te herkenbaar te zijn hou ik het vaag, maar het nieuws heeft voor mij wel enorme impact.

Date is ondertussen wel vriend geworden en houd me vooral op de been. Hoewel ik nog steeds wegduw, heeft hij daar geen boodschap aan en vinden we daar een weg in. Ik mag in mijn handjes knijpen met hem en voel me heel prettig. Vlinders zijn er ook, hij is gewoon heel spontaan en levensgenieter. Ik ben trouwens straks ook zes weken van de radar. Lekker aan het backpacken aan de andere kant van de wereld. Vriend komt laatste 2,5 week, heel hard aan toe en even alles laten...
Mikki, fijn om van je te horen, ook al is het deels met vervelend nieuws. Geniet van je vakantie en van je vriend! Heel fijn dat het zo goed met jullie gaat in deze roerige tijden.

Imo, claimen... je grenzen aangeven is niet altijd claimen. Blijkbaar voel je dat het je aan het ontglippen is, en dan mag je gerust aan de bel trekken. Als hij dat als claimen opvat, dan ligt dat bij hem. Dit is voor jou de streep.

Winkje, ik doe ook altijd wat ik zelf wil, wat seks betreft. Net wat je zegt, soms heel snel, soms duurt het wat langer. Ik heb niet de indruk dat dat enig verschil maakt, eerlijk gezegd.

Corona, goed om te lezen dat je jezelf weer bent. Ik herken dat heel erg hoor, dat in denial zijn over je onderbuikgevoel, en achteraf denken: ik wíst het wel. Geeft niks, zo steek je in elkaar, je wilt het een kans geven en niet te snel de stekker eruit trekken. Nu kop op en tieten vooruit en weer doorrrr!
Imo net zoals thee dacht ik 'heu? claimen? dat is helemaal niet claimen'. Jullie kennen elkaar al zo lang en blijkbaar moet je nog steeds oppassen wat je zegt, wat je voelt voor jezelf houden want anders zou hij je wel eens nog verder van zich af kunnen duwen. Dat kan niet goed en niet de bedoeling zijn. Ik lees hier op Viva vaak 'je weet wat hij wil maar wat wil jij zelf?'. Je moet voor jezelf op kunnen komen.

Maar aan een kant, terwijl ik dit schrijf, denk ik... wat zit ik nu tegen imo te bazelen, die weet dat toch zelf wel, ze is sterk, zelfstandig... maar dat onderdruk je momenteel wel erg. Om hem tegemoet te komen.

Mikki dat klinkt heftig! Gelukkig staat er een heerlijke vakantie voor de deur en heb je veel aan je vriend. Hopelijk kan je probleem binnen korte termijn opgelost worden en kan je het tijdens je verlof wat uit je hoofd zetten.

Wink expres wat wachten kan je ook uit zelfbehoud. Als je wat meer in iemand ziet, niet alleen seks, kan je beter wat wachten om achteraf niet erg teleurgesteld te zijn als het voor hem toch enkel daarover ging.
Theemok dat doe ik nou weer in volle overtuiging. Had gedacht dat ik er meer mee zou zitten, maar ik denk dat ik onbewust 2 maanden geleden al afscheid had genomen.

Heb sinds een paar dagen weer een Tinderaccount en laat het rustig op me af komen. Al thee gedronken met iemand maar die was na 20 minuten al weer weg. Kwam heel stoer over op de app maar was heel verlegen, zat constant op zijn telefoon ivm groepsapp over voetbal en rook niet lekker. Niet ongewassen ofzo maar gewoon...niet lekker. Maar voor mij voelde het wel als I'm back in the game

Tweede lijntje lijkt me ontzettend leuk, hij is alleen kleiner dan ik en dat bleek niet uit de foto's, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar hem. Binnenkort een date, dus ik zie t wel.

Ik ben nu wel een stuk duidelijker in wat ik wil in mijn communicatie naar de lijntjes. Geen ons of fwb. Ik heb voor mezelf ook geen richtlijnen wanneer het tot sex komt, maar ik was daar wel makkelijk in dus op eerste date was geen uitzondering. Maar dat ga ik niet meer doen.

Fijne week iedereen!
@Rens, waarom ben je ervan overtuigd dat hij niet monogaam kan zijn? Het verleden is niet het heden toch? Al snap ik de twijfels dan wel. Ga als je de kans krijgt weg en wie weet krijg je de kans eens echt te voelen wat je voelt en als dat toch meer is zou ik het gesprek aangaan. Nee heb je..... toch?

@Mina, je denkt gewoon teveel na (hoor wie het zegt ). Je moet ook wennen aan die modus en dat heeft tijd nodig. Het is nog zo fragiel allemaal. Probeer te genieten van de momenten samen en te oordelen naar ervaring i.p.v. gedachten. Je merkt vanzelf of dit je brengt wat je wilt. En v.w.b. anderen die zeggen dat er altijd wel iets is..... zou kunnen, maar is ook vaak zo. En makkelijk praten vanaf de zijlijn, zeker als ze 'internetdateland nooit verkend hebben'.

@Treez, alles dus goed gegaan op vakantie en contact behouden. Klinkt goed, fijn voor je!

@Corona, goed dat die streep eronder is al is het niet leuk. Ik denk dat alle wijsheid overboord gaat als er kriebels bij komen kijken. Achteraf zie je dat dan wel weer en denk je 'waarom deed ik dat in hemelsnaam'. Het is goed uit te gaan van eigen behoeften i.p.v. wat de ander wilt. Ben jij na 20 min opgestaan? of hij? Ik zou dat nooit durven. Leuk dat je nog een lijntje hebt.

@Cool, fijn dat het goed gaat. Jammer dat de vakanties niet aansluiten, maar missen geeft ook aan dat het goed zit. Heerlijk even samen weg, het is je gegund meis!

@Og, eng he die mannen die dan op hun pik getrapt zijn en gemeen worden? Negeren of blokken, zo laat je je niet behandelen. Die scheldkerel idem en die niet werkende kerel met 5 ook idem . Verder klink je wel goed, fijn. Met Redhead dus aan de koffie, al snel?

@Wink, ik snap wat je zegt. Ik wacht niet bewust tot date 12 omdat dat me meer kansen geeft ofoz, dat vind ik tegennatuurlijk. Juist als een kerel echt leuk is houd ik dat ook geen tig dates vol. Toch denk ik dat wachten tot date 3-4 wel het kaf van het koren scheidt en dat vind ik niet manipulatief. Daarnaast met Pat eens dat de interesse vaak verschuift als het te gezellig/uitdagend/spannend wordt. Tot de seks doen ze/ik meer moeite om echt het innerlijk te leren kennen, daarna is het gevoel er wel of niet. Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. Dat dit werkt voor mij en ik me daar goed bij voel wil niet zeggen dat het voor iedereen zo voelt.

@Pat, fijne vakantie!! Gedraag je

@Bren, fijne date morgen en ook fijne vakantie!!

@Mikki, fijn dat het goed gaat met familielid maar je andere problemen klinken serieus. Sterkte daarmee. En leuk dat date vriend is geworden, klinkt als een goede kerel. Fijn ook dat hij je steunt. En have fun aan de andere kant van de wereld!

@Imo, ik snap het hoor maar bedenk dat dat aanbeden worden niet helemaal echt is. Goed dat je het hebt afgekapt. Hij kan bellen als hij weg is . V.w.b. Latter, stoer dat je het gesprek aan wilt gaan. En van claimen is helemaal geen sprake, maar ik denk dat jij bang bent dat hij dat zo ervaart en je hem daardoor wegduwt? Zeg wat je vindt en denkt, ook als dat voor hem lastig is. Jij hebt een minimaal iets aan zien/aandacht nodig en als hij je dat niet geeft wordt je alleen maar ongelukkiger toch?

Tja mijn date..... Het was een leuke kerel, leuke avond gehad en beetje gezoend. Maar ik twijfel enorm. Ik denk dat hij niet bij me past maar zeker weten doe ik dat niet, omdat de avond eigenlijk iets te 'vampy' verliep (ouwehoeren en onzin). Eigen schuld want ik was in zo'n bui. Vond hij wel leuk, maar ik achteraf vind ik het minder handig haha. Hij zal vast nog appen en dan zie ik wel of ik zin heb in een vervolgdate. Mijn Tinderman die ik ook al een tijd spreek kwam ook met een voorstel. Laat ik de man Serieuze Man noemen. Hij lijkt me dus iets te serieus, maar aan de andere kant klikt het wel. Onder voorbehoud volgende week dinsdag afgesproken. Kortom ik zie het allemaal wel. Langzaamaan weer beginnen.
Wink: Eens met de anderen, wachten is niet per se manipulatief. Ik ben het met o.a. Fam eens dat een date of 4 wachten wel het kaf van het koren kan scheiden. Want zoals zij ook schrijft: Na de seks is die spanning weg en dan is het maar de vraag of interesse over blijft. Als het een man puur om de spanning te doen is, is hij na een date of 3 vast wel "op zoek naar de volgende."Bovendien: als je je "stappen"niet veranderd zal de uitkomst ook hetzelfde zijn denk ik.

Pat: Enjoy!

Treez: Wat fijn dat jullie de draad na de vakantie weer gewoon hebben kunnen oppakken, zonder gedoe. Heerlijk, geniet er maar van.

Minaa: Eens met Fam: het is zoooooooo makkelijk gezegd vanuit mij gezien maar je denkt teveel na. Probeer wat meer te genieten van het moment, geef jullie zelf de kans om de juiste modus te vinden. Dat kost tijd. En verder ook eens met Fam dat anderen wel kunnen zeggen dat het "altijd wat" is maar 1: jij bent die ander niet. 2: het is jouw leven en je mag daarin je eigen keuzes maken. 3: Fam heeft ook gelijk dat er inderdaad ook vaak wat is. Als het bijvoorbeeld praktisch gezien niet blijkt te werken kun je beter afkappen dan doorgaan tegen beter weten in. Maar voor nu werkt het wel met Tinderman. Just enjoy!

Imo: Jij claimt natuurlijk helemaal niet want je vraagt al zo weinig van Latter, omdat je weet dat hij dat niet trekt. Ik denk dat je inderdaad bedoeld dat hij dat dan als claimend ervaart. Maar ja sorry maar dat is dan toch echt zijn probleem. Jij bent er ook nog! Een relatie, in welke vorm dan ook heb je met zijn tweeën en je kan moeilijk de onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter aantrekken. Ik heb zelfs het gevoel dat je dat al doet, meer dan je zou willen. Denk ook aan jezelf en zeg hem gewoon wat je mist. Als je dat niet uitspreekt wordt de kans dat je naar een "aanbidder"rent weer groter en dat wil je uiteindelijk ook niet denk ik. Zoals Fam zegt menen die aanbidders het vaak maar voor korte tijd. Je verdiend meer en beter, (Ahum, sprak zij alsof ze zelf de wijsheid in pacht heeft...).

Mikki: Fijn weer wat van je te horen en fijn dat het beter gaat met je familielid. Je hebt heftig nieuws te horen gekregen zo te lezen. Sterkte daarmee. Fijn dat je vriend je tot steun kan zijn. Ik wens je een mooie reis toe.

Cool: Fijn dat het goed gaat bij jullie. De vakantieperiode is misschien even lastig maar jullie gaan gelukkig ook nog samen weg.

Fam: B2 een tweede kans geven? Wel jammer dat er weer direct twijfel is maar goed... Het was ook apart geweest als alles meteen helemaal koek en ei was. Benieuwd hoe het tussen jou en serieuze man gaat ontwikkelen.

Mmz vakantie / paar dagen weg wil tot nu toe niet zo lukken. Het grootste deel van mijn vakantie heeft hij zijn kind. En het is toch echt niet passend / de bedoeling om die mee te nemen. Eigenlijk hebben we het ( onbewust natuurlijk) precies verkeerd op elkaar afgestemd.

Fam: Het heden is inderdaad het verleden niet, maar dat de omstandigheden anders zijn wil niet zeggen dat zijn karakter ook (helemaal) veranderd is. Snap je?

In financieel opzicht zijn er ook grote verschillen tussen ons en dat vind ik ook lastig. Als het nu van tijdelijke aard is oké, maar zo ziet het er bij hem niet uit. En ja, dat kan toch echt wel een dealbreaker worden. Dus dat is voor mij ook een reden dat ik twijfel.
Ik was het wel vaak eens met Fam he.
Veel gebeurd bij jullie.

@ imo, juiste keus gemaakt. Ik vind het stoer dat je het zo gezegd hebt!

Ik vind het moeilijk om niet te klinken alsof ik met een opgeheven vinger rondloop, maar ik ben echt van mening dat het niet alleen de verantwoordelijkheid van de bezette persoon is om niet buiten de deur te eten. Aan het einde van de rit help je wel zelf mee aan het (mogelijk) kwetsen van een willekeurig persoon of hun kinderen. Natuurlijk is het zo dat hij het misschien met iemand anders doet, maar dat maakt nog geen geldige reden waarom ik diegene zou zijn die daarbij helpt. Als alles wat je geeft echt drie keer terugkomt, denk ik niet dat veel mensen dat willen meemaken.

Maar het verschil met de moraliteitspolitie is dat ik het aan iedereen overlaat om de eigen visie hierop te hebben.

@ wink, ik vind eigenlijk dat iedereen zelf moet bepalen wanneer het moment er is. Een regel er van maken werkt niet en levert ook niet altijd het gewenste resultaat. Bovendien maakt dat het gekunsteld. Verder, beggars can't be choosers en veel kerels zijn bereid voor seks wat dates geduld te hebben als het wel even duurt voor hun volgende kans.

(Wanneer hebben vrouwen nou eens door dat als ze perse seks willen hebben, ze het kunnen krijgen en het voor mannen zelden zo is? Stel je gewoon eens voor hoe het zou zijn als je maanden niemand bereid kunt vinden, ook al wil je. Dat maakt geduld, halfslachtig gedoe, spelletjes enzovoort zo veel verklaarbaarder.).

Wat wel zo is dat je bij snelle seks niet altijd veel serieusheid hoeft te verwachten. Maar volgens mij doe jij dat niet.

@ fam, leuk dat de date wel aangenaam was. Zie inderdaad gewoon hoe het afloopt.

@ mikki, want het klinkt serieus niet goed. Gelukkig heb je een kerel gevonden die voor je gaat.

Als je vorig weekeinde bij down the rabbit hole was niet. Ik was naar Best Kept Secret (aka Better keep toiletpaper, Best inundated mud) een weekeinde ervoor. Maar misschien was je juist bij BKS en dan heb ik je gemist. Volgend jaar ga ik proberen om beide festivals te doen, want ze zijn voor mij de meest interessante van deze overvolle popfestivalweken.

Ik heb dit weekeinde een aantal concertmaten opgedoken voor de meer brute bands. Zocht ik net zo hard als een vriendin, dus blij.
Syb, ik ben het helemaal met je eens. Maar nu ik dit zo meegemaakt heb heb ik wel meer begrip voor "die ander". Het is gewoon best moeilijk om nee te zeggen tegen iemand waarmee t goed klikt (we weten allemaal hoe moeilijk het is een fuck yes man te vinden) als je best behoefte hebt aan n beetje tlc. Enneh: van concert maten komt mss weer n groter netwerk met daarin weer vrouwen. Well done!!

By the way: perse seks willen hebben is idd niet moeilijk, alleen is de gemiddelde vrouw wel iets kieskeuriger dan de gemiddelde man vwb de benen wijd doen vs pik ergens in duwen. Daarom werkt het fwb ook vaak beter bij mannen ondat zij (gemiddeld) gesproken de daad makkelijker los kunnen zien van hun gevoel.

En vwb latter: ik ga het natuurlijk zeggen, echter c'est le ton qui fait la musique. Als latter niet goed in zn vel zit kan het bij hem al snel "too much" overkomen. En ik schijn nogal direct te kunnen communiceren dus moet ik daar zeker voor uitkijken.

Mikki, meis toch klinkt allemaal niet best. Fijn dat vriend niet wegrent als t allemaal niet geweldig gaat.

Rens: vriend met kids en vakantie is altijd lastig. Al helemaal als je allebei kids hebt. Das ook waarom ik settle voor n niet volwaardige relatie. Samengesteld gezin wil ik niet. Vragen om ellende. En kids gaan altijd voor.
@Mikki: Voel je niet bezwaard hoor, de inbox staat open, ik zie wel een keer wat verschijnen. Heel fijn te horen dat het ondanks alles fijn gaan met vriend.

@Re_ske: Wel samen weg, maar is wsch 'enkel' een lang weekend. Wist ik van tevoren en komt goed hoor.
Ow Mikkie dat klinkt helemaal niet goed hoor! Ik schrik ervan............dikke knuffel voor jouw.

Gelukkig dat je date je bijstaat zeg,,,,,,,,,,,dat betekend wel wat!

Je kent t wel....goede tijden, slechte tijden en je vrienden. Ik ben wel blij voor je dat je zijn steun hebt.

Geniet van je reis en van de vlinders!

Wink: Toen jij schreef over dat manipulatief dacht ik: Ja! Maar wat de anderen zeggen daar zit ook wat in.

Misschien heb ik er ook geen verstand van...........heb die mannen niet écht gehad.

Wat dat betreft wel met Syb eens...........denk wel dat t zo werkt.

Hier is de denkmist n beetje opgetrokken. Zondag ging niet door (kinderen) maar toen dat achter de rug was, was er wel nog tijd om te bellen. Dat werd n serieus gesprek.....zoals we eigenlijk nog nooit gehad hebben. Over dat hij zo druk is, moe moe moe soms.

Teveel verantwoordelijkheden, er 'moet' nog zó veel dat gedaan moet worden.

Dat dan de relax tijd ook niet als relaxen aan voelt omdat al die dingen die nog 'moeten' door zijn hoofd spoken.

Dat ie van mij energie krijgt ipv dat m t kost en me graag wel had gezien.

Maar kijk nu was er weer wat tussen gekomen en dat hij daarvan baalt. Omdat ie zo nooit aan zichzelf toekomt.

Ik was niet eens verbaasd. Met de dingen die in zijn leven spelen kan hij 3 banen vullen denk ik.

Geloof wel dat het de lucht geklaard heeft, in de zin dat dingen zowel voor hem als voor mij duidelijker zijn. Vind m nu (na dat gesprek) ook weer vrolijker en energieker.

Dus misschien heb ik écht dat effect op m, hahaha Jomanda geeft u energie!

Donderdag afgesproken en tijd genoeg.

groetjes minaa

Treez: Super dat t nog net zo goed gaat!! Mooie vakantie gehad?

Ogut: Was dat looser voor mijn tinderdate bedoeld? Ik snap m effen niet geloof ik.

Fam: Zolang je twijfelt is t geen Go. Nog een keer afspreken is n optie om t zeker te weten.
@ imo, verleiding is altijd moeilijk. Het vlees is soms zwak en zo, maar spijt en problem gaan vaak langer mee dan de aandacht.

Ik denk dat die kieskeurigheid eerder gevolg dan een vrouwelijke eigenschap is, alsmede sociale verwachting. Vrouwen lopen met de zwangerschap een significant groter risico en ook wordt in het openbaar meer braafheid verwacht. Als je dan ook kunt kiezen, ben je kieskeuriger. Overigens overkomt het soms ook mannen dat de vrouw opeens zwanger is "omdat de pil niet werkte". Vreemd genoeg vaak als de relatie doodgaat en de vrouw niet heel erg stabiel is. Heb zelf al een paar van die gevallen in mijn omgeving gezien.
Minaa, de looser was die van de erotische massages.

Mikky, dikke knuffel. Fijn dat je date je vriend is geworden en wens je een geweldige vakantie in Australie (denk ik), fantastisch land.

Voor wat sex betreft: heb ik geen regels voor, maar doe niet aan ONS. Moet gevoel voor iemand hebben.

Fam, zou vanmorgen met redhead aan de koffie, maar cartrouble, dus afgeblazen voor nu, wordt waarschijnlijk het weekend nu. Gister wel onverwacht met hem gebeld, hij belde om te vragen hoe en wat, had een fijne stem en het gesprek was leuk. En die andere lui: afgeserveerd. Snap het alleen niet, waarom doe je zo kinderachtig zeg. Jij hebt dus alweer 2 lijntjes, je date klonk gezellig toch wel, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Wel lekker dat je er zo relekst in kunt staan.

Imo je claimt inderdaad niet, je moet toch gewoon dingen naar elkaar kunnen uiten ?

Syb, leuk dat je concertmaatjes hebt, zoek ik ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven