Moe van erven Hazes.
zaterdag 2 juli 2016 om 16:18
Donderdagavond zat ik RTL Late Night te kijken en warempel, ik viel wederom met mijn neus in de boter; de hele uitzending ging over het feit dat Andre Hazes die dag 65 geworden zou zijn. Ware het niet dat hij vanaf zijn pubertijd er alles aan gedaan heeft om het niet zo ver te laten komen. En daar was hij zo goed in dat hij de 55 nog niet haalde. Zijn familie doet er alles aan om de 'merknaam' Hazes tot op het bot uit te hoeren. Want na een over de top begrafenis, as wegschieten met maar liefst 11 vuurpijlen, een musical, een film, zes boeken, een documentaire, enz. is de bodemloze put van de familie Hazes nog lang niet gevuld en konden we vanaf donderdagavond tegen betaling een vergeten nummer downloaden. Ter ere dus van zijn 65e verjaardag. En dat nummer is slecht.....zo slecht...en die clip.....zo fucking slecht dat het glazuur van je tanden valt als je het hoort. En dan al die zwakbegaafde fans die met wittte Hazes sjaaltjes en een rare Hazes hoed including een Heino zonnebril zaten mee te deinen......En little Kleine, die rapper met die grote waffel en dat spwaakgebwek zat ook te janksmoelen om de vroegtijdige dood van die volkszanger. Een volkszanger met een drankprobleem, die alle liedjes jatte en voorzag van nieuwe Sinterklaasrijmpjes, zijn vrouw Rachel al versierde toen zij nog maar 13 was en hij in de 20, haar in mekaar sloeg....snap niet dat dit nog zoveel aandacht krijgt. Geef liever aandacht aan artiesten die beter zijn en die die aandacht ook verdienen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
zondag 3 juli 2016 om 20:26
quote:Vera8 schreef op 03 juli 2016 @ 20:06:
[...]
Mijn God ja, dat was ook Horror!
Kwam ze zo niet ten tonele op het feest van 1 van haar koters?
Als dat geen reden is om gebrouilleerd te raken...
Jaa, daar staat mij wel iets van bij, echter in zo'n outfit wil je nog niet begraven worden
Man man man
[...]
Mijn God ja, dat was ook Horror!
Kwam ze zo niet ten tonele op het feest van 1 van haar koters?
Als dat geen reden is om gebrouilleerd te raken...
Jaa, daar staat mij wel iets van bij, echter in zo'n outfit wil je nog niet begraven worden
Man man man
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 3 juli 2016 om 20:27
quote:ieneminnie schreef op 03 juli 2016 @ 20:15:
[...]
Yep een kermis familie. Zij maakte heeeeel vroegah suikerspinnen..
Nou eerbaar beroep.
Roggel is een slagersdochter, die heeft 't ook ver geschopt
[...]
Yep een kermis familie. Zij maakte heeeeel vroegah suikerspinnen..
Nou eerbaar beroep.
Roggel is een slagersdochter, die heeft 't ook ver geschopt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 3 juli 2016 om 20:56
quote:KroegFilosoof schreef op 03 juli 2016 @ 20:04:
[...]
Het veroorzaakt bij mij ook geen stress of ander geestelijk ongemak. Maar wanneer je veel talkshows kijkt kan er weleens een onderwerp voorbij komen waarvan je noten letterlijk krimpen. Dat is dan iets lichamelijks en niet geestelijk. Wanneer je door zoiets je humeur laat beinvloeden, dan ben je dus aardig labiel. En je kunt een irritant item ook zien als een soort leermoment. Dat je na afloop denkt, ben ik gvd blij dat ik normaal ben !!!Jouw humeur is anders ook niet aardig stabiel als ik jouw OP lees.............
[...]
Het veroorzaakt bij mij ook geen stress of ander geestelijk ongemak. Maar wanneer je veel talkshows kijkt kan er weleens een onderwerp voorbij komen waarvan je noten letterlijk krimpen. Dat is dan iets lichamelijks en niet geestelijk. Wanneer je door zoiets je humeur laat beinvloeden, dan ben je dus aardig labiel. En je kunt een irritant item ook zien als een soort leermoment. Dat je na afloop denkt, ben ik gvd blij dat ik normaal ben !!!Jouw humeur is anders ook niet aardig stabiel als ik jouw OP lees.............
zondag 3 juli 2016 om 20:58
En ik laat mijn humeur niet beïnvloeden. Ik kijk slechts alleen waar ik zin in heb. Omdat ik daar zin in heb. Omdat Hazes mij niet interesseert. Ga ik ook niet kijken naar iets wát mij niet interesseert. Ik ga ook niet 's avonds naar de Disney Channel of Teletubbies kijken. Dat heeft niets met labiel zijn of je humeur beïnvloeden.
zondag 3 juli 2016 om 21:02
quote:crazyrabbitlady schreef op 03 juli 2016 @ 20:58:
En ik laat mijn humeur niet beïnvloeden. Ik kijk slechts alleen waar ik zin in heb. Omdat ik daar zin in heb. Omdat Hazes mij niet interesseert. Ga ik ook niet kijken naar iets wát mij niet interesseert. Ik ga ook niet 's avonds naar de Disney Channel of Teletubbies kijken. Dat heeft niets met labiel zijn of je humeur beïnvloeden.Ooit van cynisme gehoord?
En ik laat mijn humeur niet beïnvloeden. Ik kijk slechts alleen waar ik zin in heb. Omdat ik daar zin in heb. Omdat Hazes mij niet interesseert. Ga ik ook niet kijken naar iets wát mij niet interesseert. Ik ga ook niet 's avonds naar de Disney Channel of Teletubbies kijken. Dat heeft niets met labiel zijn of je humeur beïnvloeden.Ooit van cynisme gehoord?
zondag 3 juli 2016 om 21:11
Hahaha luchte het op TO? Ik ben het trouwens ook met je eens. Ik kan het maar niet verwerken dat dat vreselijke mens Roggel gemakshalve vergeten is dat ze bijna waren gescheiden en dat de dood van André Hazes een geweldig geldgeschenk uit de hemel was. Nu moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik mijn beeld van Dre jr. iets heb moeten bijstellen in positieve zin. Hoewel ik wel een weddenschap durf af te sluiten op de naam van zijn kind als het een jongetje zou worden. Dus zo positief nou ook weer niet.
zondag 3 juli 2016 om 21:14
quote:Mirjamnietsmismee schreef op 03 juli 2016 @ 21:11:
Hahaha luchte het op TO? Ik ben het trouwens ook met je eens. Ik kan het maar niet verwerken dat dat vreselijke mens Roggel gemakshalve vergeten is dat ze bijna waren gescheiden en dat de dood van André Hazes een geweldig geldgeschenk uit de hemel was. Nu moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik mijn beeld van Dre jr. iets heb moeten bijstellen in positieve zin. Hoewel ik wel een weddenschap durf af te sluiten op de naam van zijn kind als het een jongetje zou worden. Dus zo positief nou ook weer niet. Dreetje d'n derde
Hahaha luchte het op TO? Ik ben het trouwens ook met je eens. Ik kan het maar niet verwerken dat dat vreselijke mens Roggel gemakshalve vergeten is dat ze bijna waren gescheiden en dat de dood van André Hazes een geweldig geldgeschenk uit de hemel was. Nu moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik mijn beeld van Dre jr. iets heb moeten bijstellen in positieve zin. Hoewel ik wel een weddenschap durf af te sluiten op de naam van zijn kind als het een jongetje zou worden. Dus zo positief nou ook weer niet. Dreetje d'n derde
zondag 3 juli 2016 om 21:21
quote:Cateautje schreef op 03 juli 2016 @ 14:31:
Ik sluit me aan bij de Captain. Vind dat Amsterdamse zooitje ook niet de moeite om aandacht aan te besteden en inderdaad, het is allemaal inteelt en ik heb toch al zo'n hekel aan dat ons kent ons gedoe.
Geef mij Rotterdam maar, daar doe je maar gewoon, dan doe je gek genoeg.Dat geldt toch in heel Nederland en niet alleen in Rotterdam? Wij zijn een nuchter volkje zonder al te veel poespas. En oweeeee, als je je zegt dat je ergens goed in bent.
Ik sluit me aan bij de Captain. Vind dat Amsterdamse zooitje ook niet de moeite om aandacht aan te besteden en inderdaad, het is allemaal inteelt en ik heb toch al zo'n hekel aan dat ons kent ons gedoe.
Geef mij Rotterdam maar, daar doe je maar gewoon, dan doe je gek genoeg.Dat geldt toch in heel Nederland en niet alleen in Rotterdam? Wij zijn een nuchter volkje zonder al te veel poespas. En oweeeee, als je je zegt dat je ergens goed in bent.
zondag 3 juli 2016 om 21:24
quote:Eindeloos schreef op 03 juli 2016 @ 15:11:
Ben ik trouwens de enige die vind, dat Dreetje en Monigue zoveel op elkaar lijken ????
Het is net broer en zus......
[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article246 ... onique.jpg[/img]Dat valt mij vaker op bij stellen.
Ben ik trouwens de enige die vind, dat Dreetje en Monigue zoveel op elkaar lijken ????
Het is net broer en zus......
[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article246 ... onique.jpg[/img]Dat valt mij vaker op bij stellen.
zondag 3 juli 2016 om 21:26
zondag 3 juli 2016 om 21:34
Ik snap wat TO bedoeld, maar om de fans van Hazes zwakbegaafd te noemen vind ik een beetje ver gaan. Ik vind het leuk voor Dre dat hij zijn eigen pad heeft bewandeld, want zoals die Rachel haar kinderen vasthield neigde naar het ongezonde toe. Straks heeft hij een zoon ( hoe zal die gaan heten ) en ik hoop dat alles hem goed gaat, die Roxanne vind ik een leuke meid om te zien, maar ze is duidelijk een kenau, zoals ze haar broertje een keer negeerde tijdens de oefening van Hazes zingt, en ondertussen roepen dat ze proffesioneel wel met elkaar om kunnen gaan, dst klopte echt niet.
De haat straalde van haar gezicht, en zingen kan ze ook niet.
De haat straalde van haar gezicht, en zingen kan ze ook niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zondag 3 juli 2016 om 21:44
quote:minnimouse schreef op 03 juli 2016 @ 21:14:
[...]
Dreetje d'n derde Daar hoef je geen geld meer op in te zetten, want dat heeft hij al bekend gemaakt
http://www.nu.nl/achterkl ... elfde-naam-als-vader.html
[...]
Dreetje d'n derde Daar hoef je geen geld meer op in te zetten, want dat heeft hij al bekend gemaakt
http://www.nu.nl/achterkl ... elfde-naam-als-vader.html
zondag 3 juli 2016 om 21:52
zondag 3 juli 2016 om 22:07
quote:girasole3 schreef op 03 juli 2016 @ 21:44:
[...]
Daar hoef je geen geld meer op in te zetten, want dat heeft hij al bekend gemaakt
http://www.nu.nl/achterkl ... elfde-naam-als-vader.htmlNee!!!!! Dit is niet te geloven. Ik kom niet meer bij. De kotssmiley, waar is ie als je 'm zo hard nodig hebt? En wat als Roks nou ook een zoon krijgt? De saga continues
[...]
Daar hoef je geen geld meer op in te zetten, want dat heeft hij al bekend gemaakt
http://www.nu.nl/achterkl ... elfde-naam-als-vader.htmlNee!!!!! Dit is niet te geloven. Ik kom niet meer bij. De kotssmiley, waar is ie als je 'm zo hard nodig hebt? En wat als Roks nou ook een zoon krijgt? De saga continues
zondag 3 juli 2016 om 22:08