Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 22:53:

wat is dan dansen?BEwegen op muziek zonder elkaar het leven uit te beuken.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
wat is kunst, wat is humor?
very metal
quote:yette schreef op 03 juli 2016 @ 22:52:

Wat verdrietig Puss

Sterkte x

En over pubers: ben ik nou onverantwoordelijk?

Heb net met dochter de allergoedkoopste reis naar ons gehucht in Frankrijk geboekt. Wel wat overstappen, maar simpele transvers, ze hoeft niet heel Parijs door of zo. Zij vindt het leuk. Ik ook. Ze is in maart 17 geworden. Kan best toch? Als je de juiste bus vindt in Lutjebroek, lukt het ook wel in Weetikveel. En ik pik haar bij aankomst gewoon op (anders wordt het liften - kan ook, maar dan wordt ik echt gelinched )

Nu wil De Vader alsnog een vliegtuig boeken, de buuv vindt het gevaarlijk en zoekt naar alternatieven en mijn moeder biedt geld???

Maar dochter lijkt op mij: leuke sport om voor €55,- van hier naar daar te komen.Leuk juist Yette! 17 en behoorlijk verantwoordelijk, niet in 7 sloten tegelijk? Kan prima. Zeker als ze ook nog 5 (of meer) woorden Frans spreekt.
The owls are not what they seem
quote:Moirai schreef op 03 juli 2016 @ 22:54:

[...]

BEwegen op muziek zonder elkaar het leven uit te beuken.ach ja, iedereen geeft er op een andere manier uiting aan. maar er moet wel een duidelijke plek voor een moshpit zijn. bij metalconcerten is dat vooraan. het mag niet gevaarlijk zijn voor mensen die er niet in betrokken willen worden.
very metal
Yette: kan prima hoor.
en zeker niet met kinderen, dat is debiel.
very metal
quote:yette schreef op 03 juli 2016 @ 22:52:

Wat verdrietig Puss

Sterkte x

En over pubers: ben ik nou onverantwoordelijk?

Heb net met dochter de allergoedkoopste reis naar ons gehucht in Frankrijk geboekt. Wel wat overstappen, maar simpele transvers, ze hoeft niet heel Parijs door of zo. Zij vindt het leuk. Ik ook. Ze is in maart 17 geworden. Kan best toch? Als je de juiste bus vindt in Lutjebroek, lukt het ook wel in Weetikveel. En ik pik haar bij aankomst gewoon op (anders wordt het liften - kan ook, maar dan wordt ik echt gelinched )

Nu wil De Vader alsnog een vliegtuig boeken, de buuv vindt het gevaarlijk en zoekt naar alternatieven en mijn moeder biedt geld???

Maar dochter lijkt op mij: leuke sport om voor €55,- van hier naar daar te komen.Je kunt toch zelf prima inschatten of je kind dat aankan?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 22:55:

wat is kunst, wat is humor?

O, we gaan serieus doen.

Geen zin in.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 03 juli 2016 @ 22:53:

[...]

Natuurlijk kan dat. Deed ik op die leeftijd ook.Ik ook. Ik snap dat gedoe niet. Benieuwd hoe ze reageren als blijkt dat dat jaar China volgend jaar menens is.
quote:Moirai schreef op 03 juli 2016 @ 22:58:

[...]

O, we gaan serieus doen.

Geen zin in.ik bedoel dat dansen niet te definiëren is omdat het persoonlijk is.
very metal
sorry hoor!!
very metal
Niet te definiëren? Zo'n moshpit is een prachtig stukje cultuur! Lekker ouderwetschig pogoën!
Lieve Puss, gecondoleerd en veel sterkte gewenst
Ik hou mezelf nog even wakker en neem nog een drankje. Kijken of dat een gezond dag-nacht ritme oplevert. Ben al sinds dinsdag of woensdag om vijf uur 's ochtends klaarwakker.
*doet het licht uit*
Fraai is dat. Kun je nog een uur slapen....ben je klaarwakker...

Goeiemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik heb vroeger ook dat soort dingen gedaan. Paar hele nare dingen gebeurd. Ik zou het dus niet goed vinden Yette.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Boots, gecondoleerd
Oh getsie, gecondoleerd, Puss!
Oh dear, how sad, never mind.
Gecondoleerd Puss

Peach, jij ook
Goedemorgen.

Vandaag krijg ik mijn certificaat en dan is het echt klaar met de opleiding.

Moshpit nog nooit in het echt gezien, vorig jaar man wel maar ik was net naar de wc. Mij is het te heftig.
Fijn Dolfje en gefeliciteerd!

Ik beland wel eens per ongeluk in een moshpit. Best pijnlijk soms. Probeer er ook zo snel mogelijk uit te komen dan.
Goedemorgen!

Dolfje, gefeliciteerd en wat fijn!
Lieve Puss ik lees nu pas bij.

Gecondoleerd ik wens je heel veel sterkte en kracht. Ook al ben je ook opgelucht, het zal ook zwaar zijn om hem te moeten missen.

Een dikke knuffel
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 juli 2016 @ 21:55:

[...]

We waren er bij vanmorgen maar hij was al wel in slaap gebracht en morfine gehad. Voor hem veel comfortabeler. Ik was net even van de kamer af met mijn moeder. Het kon nog uren duren...

Mijn zus was er gelukkig bij.

Beetje geslapen vannacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven