Entertainment alle pijlers

Moe van erven Hazes.

02-07-2016 16:18 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond zat ik RTL Late Night te kijken en warempel, ik viel wederom met mijn neus in de boter; de hele uitzending ging over het feit dat Andre Hazes die dag 65 geworden zou zijn. Ware het niet dat hij vanaf zijn pubertijd er alles aan gedaan heeft om het niet zo ver te laten komen. En daar was hij zo goed in dat hij de 55 nog niet haalde. Zijn familie doet er alles aan om de 'merknaam' Hazes tot op het bot uit te hoeren. Want na een over de top begrafenis, as wegschieten met maar liefst 11 vuurpijlen, een musical, een film, zes boeken, een documentaire, enz. is de bodemloze put van de familie Hazes nog lang niet gevuld en konden we vanaf donderdagavond tegen betaling een vergeten nummer downloaden. Ter ere dus van zijn 65e verjaardag. En dat nummer is slecht.....zo slecht...en die clip.....zo fucking slecht dat het glazuur van je tanden valt als je het hoort. En dan al die zwakbegaafde fans die met wittte Hazes sjaaltjes en een rare Hazes hoed including een Heino zonnebril zaten mee te deinen......En little Kleine, die rapper met die grote waffel en dat spwaakgebwek zat ook te janksmoelen om de vroegtijdige dood van die volkszanger. Een volkszanger met een drankprobleem, die alle liedjes jatte en voorzag van nieuwe Sinterklaasrijmpjes, zijn vrouw Rachel al versierde toen zij nog maar 13 was en hij in de 20, haar in mekaar sloeg....snap niet dat dit nog zoveel aandacht krijgt. Geef liever aandacht aan artiesten die beter zijn en die die aandacht ook verdienen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
..
quote:Eindeloos schreef op 04 juli 2016 @ 15:26:

[...]

lekker voor op de Zwarte Cross (hint) Ik heb in een ver verleden op de fanpagina van de band Normaal op hyves een denigrerend stukje geschreven over de hartlongmachine van Benny Jolink en over het +size vrouwelijk publiek met opgeschoren korte kapsels. Ik schreef iets over het nummer 'Vrouw Haverkamp' en vroeg me hardop af waarom vooral vrouwen met hangende theezakjes hun t-shirt omhoog deden. En dan noemen ze ons gore westerlingen. Zoiets dus. Ik kan je vertellen dat mijn pm-box vol zat met nare berichten. De mooiste vond ik " ZE MOEST'N JE VAN EEN HOOIBARG OP EEN PUNTHEK GOOI'N ZWIEN " maar sindsdien ben ik er attent op dat ik geen mensen meer onnodig kwets on line.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Oke KF, ik zal je niet quoten..........

De onnodigheid van het kwetsen hoeft niet altijd aanwezig te zijn, soms is het Gewoon nodig.

Ook omdat het kan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:barbaracartland schreef op 04 juli 2016 @ 14:36:

Toon van dit topic past, bij nader inzien, niet bij mijn instelling.in welke instelling woon je dan?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
hoorde net trouwens de nieuwe single van wijlen Andre.... dacht even dat het een Spaans zomer was
quote:KroegFilosoof schreef op 04 juli 2016 @ 18:17:

[...]

in welke instelling woon je dan?Ik woon in een tokkiereservaat. Je mag ons alleen door de tralies voeren. Frikandel in stukjes.
ik geloof dat ik een humorknopje mis....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 04 juli 2016 @ 21:23:

ik geloof dat ik een humorknopje mis.... Eens. Ik voel me een beetje ongemakkelijk in dit topic.
quote:barbaracartland schreef op 04 juli 2016 @ 21:25:

[...]

Eens. Ik voel me een beetje ongemakkelijk in dit topic. vermoedelijk krijgen we zo de opmerking dat we hier niet hoeven te lezen, maar tot die tijd
quote:rosanna08 schreef op 04 juli 2016 @ 21:27:

[...]

vermoedelijk krijgen we zo de opmerking dat we hier niet hoeven te lezen, maar tot die tijd

Ik lach er maar om, maar ergens is het best triest allemaal.
quote:barbaracartland schreef op 04 juli 2016 @ 21:40:

[...]

Ik lach er maar om, maar ergens is het best triest allemaal. is het ook
Ik vind het juist hilarisch .

Mijn man heeft nu ook kennis gemaakt met echte Nederlandse klassiekers als Zij Gelooft In Mij.
quote:nijntje021 schreef op 04 juli 2016 @ 18:22:

hoorde net trouwens de nieuwe single van wijlen Andre.... dacht even dat het een Spaans zomer was

Neee, dan moet je ff naar Bertus Staigerpaip luisteren

https://www.youtube.com/watch?v=tL6OMOOLkuo
quote:Sorcha_ schreef op 04 juli 2016 @ 21:46:

Ik vind het juist hilarisch .

Mijn man heeft nu ook kennis gemaakt met echte Nederlandse klassiekers als Zij Gelooft In Mij.Is best een leuke meezinger met een paar witte wijntjes op
quote:barbaracartland schreef op 04 juli 2016 @ 21:40:

[...]

Ik lach er maar om, maar ergens is het best triest allemaal.Dat gevoel had ik nou ook bij de begrafenis van Ander Hazes.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:Mikaaa schreef op 04 juli 2016 @ 22:27:

[...]

Is best een leuke meezinger met een paar witte wijntjes op Jaaaa, vooral dat laatste, anders komt er niks van terecht
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:KroegFilosoof schreef op 05 juli 2016 @ 08:10:

[...]

Dat gevoel had ik nou ook bij de begrafenis van Ander Hazes.Die 1 malige act in de Arena waar je kaarten voor kon kopen ?
quote:barbaracartland schreef op 04 juli 2016 @ 21:25:

[...]

Eens. Ik voel me een beetje ongemakkelijk in dit topic.Geeft niet hoor. Wat ik mij afvraag is hoeveel Humberto Tan of RTL je betaalt heeft om hangend aan die bar luidkeels mee te zingen met al die Hazes klassiekers? Of mocht je zijn laatste hit gratis downloaden?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:Eindeloos schreef op 05 juli 2016 @ 13:07:

[...]

Jaaaa, vooral dat laatste, anders komt er niks van terecht Het is nog vroeg maar kom op we haken alvast in
quote:Eindeloos schreef op 05 juli 2016 @ 13:08:

[...]

Die 1 malige act in de Arena waar je kaarten voor kon kopen ?Dat was niet de begrafenis toch? Dat was de eerste kassabel voor Rachel. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat zij, nu hij 65 geworden zou zijn, een deel van zijn AOW alsnog probeert op te strijken.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 05 juli 2016 @ 13:25:

[...]

Geeft niet hoor. Wat ik mij afvraag is hoeveel Humberto Tan of RTL je betaalt heeft om hangend aan die bar luidkeels mee te zingen met al die Hazes klassiekers? Of mocht je zijn laatste hit gratis downloaden?Beetje jammer, maar leuk geprobeerd.
quote:KroegFilosoof schreef op 05 juli 2016 @ 13:25:

[...]

Geeft niet hoor. Wat ik mij afvraag is hoeveel Humberto Tan of RTL je betaalt heeft om hangend aan die bar luidkeels mee te zingen met al die Hazes klassiekers? Of mocht je zijn laatste hit gratis downloaden?laag, heel laag
Ik ga voor de andere André. Die is zo gek nog niet.

Overeenkomst tussen geld en schaamhaar? Het groeit niet op de rug. Maar dan in de Dik voor mekaar.

Op youtube staan leuke parodieën op o.a. Pekel R. de Vries, Marc Marie Huybrechts en Frans Bauer.
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 juli 2016 @ 00:05:

Ik ga voor de andere André. Die is zo gek nog niet.

Overeenkomst tussen geld en schaamhaar? Het groeit niet op de rug. Maar dan in de Dik voor mekaar.

Op youtube staan leuke parodieën op o.a. Pekel R. de Vries, Marc Marie Huybrechts en Frans Bauer.Gekkie
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
'Dreetje Hazes woont in een caravan'

André Hazes junior en zijn zes maanden zwangere vriendin Monique Westenberg (38) hebben volgens Weekend hun statige rijtjeshuis in Vinkeveen verlaten om in een primitieve stacaravan onder de rook van Rotterdam te gaan wonen. De piepkleine, wat gammele sleurhut staat op een troosteloos industrieterreintje annex woonwagenkampje dat eigendom is van Matthieu: de vader van Monique. Waarom de 22-jarige Dreetje en zijn levenspartner deze toch op zijn minst opmerkelijke move maakten? Het blad stelt dat het stel zó extreem goed kan opschieten met Matthieu en zijn tweede vrouw Maria dat verkassen naar het kampje niet meer achterwege kon blijven. Er is wel een nadeeltje, zo wordt fijntjes gesteld. De caravan heeft geen stromend water. Douchen en afwassen moeten André en Monique dus bij haar ouders doen. Het stel zou zich in het rijdende optrekje helemaal thuisvoelen en zelfs al uitkijken naar een grotere woning op wielen op dezelfde locatie. Dreetje geeft in het opmerkelijke artikel geen reactie. Dus het zou zo maar kunnen zijn dat zijn stulpje in Vinkeveen momenteel wordt verbouwd en dat tijdelijk resideren in het Rotterdamse kampement een handige tussenoplossing is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven