Lekkerste smaak taart

05-07-2016 09:24 56 berichten
Goedemorgen,

Ik merk dat ik toch vaak weer voor dezelfde taarten kies op verjaardagen. Ik was benieuwd wat jullie favorieten zijn om zelf te maken of te kopen

Wij willen binnenkort bij een feest een taartenbuffet doen dus kan wel wat inspiratie gebruiken
Ik ga ook voor hazelnootschuimtaart. Voor de meesten veel te zoet, ik vind het de lekkerste. Op de verjaardag van mijn vader worden er bij de banketbakker meestal een hoop kleine gebakjes gehaald zodat iedereen kan kiezen welke hij/zij wil. Ik kies dan altijd voor het hazelnootschuimgebakje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lapflop schreef op 05 juli 2016 @ 09:33:

Ik maak zelf altijd een heerlijke chocolade-espresso taart, met een latte room (room gezoet met witte chocolade).Wauw klinkt goed! heb je een recept?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb een recept voor een heerlijke frisse citroentaart. Paar jaar geleden gekregen van een forummer hier. Is zo op!

Verder is worteltaart hier in trek.

Voor mijn verjaardag ga ik voor het eerst bokkenpootjestaart maken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Chocolade pavlova met slagroom en framboos

Perzik-yoghurttaart

Sachertorte

En nu heb ik honger
quote:ri88 schreef op 05 juli 2016 @ 09:54:

[...]

Ik gok op deze:

[afbeelding]

Ja die bedoel ik maar vroeger zagen ze er wat anders uit en het kan ook zijn dat ze anders smaken.

Hier lijken ze meer op, met minder witte creme erop:

En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Danku danku. Had een heleboel opties nog niet bedacht. Appeltaart is idd zelfgemaakt het lekkerste :-)

Ik krijg er wel honger van
Banaantaart, kaastaart, ...
Ik heb zin in taart!
Rijstevlaai met slagroom

Appelcitroentaart
Nieuw plaatje, Isa?
Ik mag geen taartjes meer en de meeste vind ik ook niet lekker. Maar de Carrotcake van mijn zus de bankerbakster vind ik echt heerlijk. En haar cheesecake en redvelvet ook. Daar wil ik nog wel eens een heel klein stukje van nemen.

Verder at ik eigenlijk al nooit taart.
quote:Avondzon schreef op 05 juli 2016 @ 10:14:

Nieuw plaatje, Isa?Ja
quote:Isa_Bela schreef op 05 juli 2016 @ 10:15:

[...]

JaEven wennen
De Hema had ooit een geweldige bitterkoekjestaart, maar weet niet of ze die nu nog hebben.
Mijn pure chocoladeraart met koekjesbodem (zonder oven)

Zelfgemaakte appeltaart

Perentaart

Zelfgemaakte aardbeien kwarktaart

Deze 4 zijn mijn favorieten!
Cranberry Cheesecake! Heerlijk recept op de website van AH. Ik heb hem nu meermaals gegeten.

Idd Mon Chou taart met kersen is erg lekker. En appeltaart.
Die Monchou taart klinkt heerlijk! Ikzelf hou van philadelphia-cheesecake, dus denk dat ik deze ook eens ga maken!
Om te kopen: mokkataart, om zelf te maken: chocolade bastogne.
Mmmmm ik krijg echt honger van dit topic! Ben gék op taart! En taarten bakken! Het jammere is dat vriend dat niet is, dus taarten bakken doe ik alleen met verjaardagen. Anders zit ik in mijn eentje een taart weg te eten in een paar dagen..

Eigenlijk misschien maar goed dus dat hij geen liefhebber is, anders hadden ik ze vast veel te vaak gemaakt en was ik tonnetje rond geweest
quote:ri88 schreef op 05 juli 2016 @ 10:55:

Mmmmm ik krijg echt honger van dit topic! Ben gék op taart! En taarten bakken! Het jammere is dat vriend dat niet is, dus taarten bakken doe ik alleen met verjaardagen. Anders zit ik in mijn eentje een taart weg te eten in een paar dagen..

Eigenlijk misschien maar goed dus dat hij geen liefhebber is, anders hadden ik ze vast veel te vaak gemaakt en was ik tonnetje rond geweest Ik had precies dezelfde reactie kunnen posten!
quote:Goede-Fee schreef op 05 juli 2016 @ 10:15:

Ik mag geen taartjes meer

Huh? Helemaal niks? Hoe dat zo?

Ik ben dol op allerlei soorten taart. Een poosje geleden heb ik een roomkruimelvlaai gemaakt....jum!

Maar de al genoemde Schwarzwälder Kirsch vind ik ook waanzinnig. En, en, en......
Oh dear, how sad, never mind.
Witte chocolade cheesecake met bastongekoekenbodem! Heeeeerlijk, het recept heb ik van de taartjevaneigendeeg website (of zoiets)
Ik heb een echt Duits recept van Schwarzwalderkirsch torte (in het Duits en een paar A5 pagina's lang), is niet makkelijk te maken en je bent er zeker 2 tot 3 uur mee bezig. Maar zoooo lekker!!
Redvelvet cake

Carrotcake

Rainbowcake

Raffaellotaart

Eksi koekoe is wel mijn favoriet
https://www.laplace.com/n ... -rabarber-aardbeientaart/

http://www.bagelsbeans.nl/nl/recepten/cheesecake

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven