Lekkerste smaak taart

05-07-2016 09:24 56 berichten
Goedemorgen,

Ik merk dat ik toch vaak weer voor dezelfde taarten kies op verjaardagen. Ik was benieuwd wat jullie favorieten zijn om zelf te maken of te kopen

Wij willen binnenkort bij een feest een taartenbuffet doen dus kan wel wat inspiratie gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 05 juli 2016 @ 12:16:

Ik heb een echt Duits recept van Schwarzwalderkirsch torte (in het Duits en een paar A5 pagina's lang), is niet makkelijk te maken en je bent er zeker 2 tot 3 uur mee bezig. Maar zoooo lekker!!Moet je die van Heston Blumenthal eens proberen..........
Oh dear, how sad, never mind.
Gewoon de taart op pagina 43 van een willekeurig taarten bakboek maken. Atijd goed!
Sinds ik diabeet ben mag ik geen taart meer en geen insuline kan bijspuiten, maar anders zou ik kiezen voor een simpele appeltaart met klodder slagroom en bolletje ijs. Als ik het doe, dan meteen goed.
quote:KaitlynTodd schreef op 05 juli 2016 @ 15:41:

Sinds ik diabeet ben mag ik geen taart meer en geen insuline kan bijspuiten, maar anders zou ik kiezen voor een simpele appeltaart met klodder slagroom en bolletje ijs. Als ik het doe, dan meteen goed.Mijn vader heeft ook diabetes, maar mag gewoon taart als hij daar zin in heeft. Hij moet wel bijspuiten dan. Waarom kan jij dat niet? Wel lastig!
De Schwarzwälder Kirsch torte van mijn oma. Echt de allerlekkerste taart ooit.

En anders kersen rijstevlaai.
quote:elfje12 schreef op 05 juli 2016 @ 16:18:

[...]

Mijn vader heeft ook diabetes, maar mag gewoon taart als hij daar zin in heeft. Hij moet wel bijspuiten dan. Waarom kan jij dat niet? Wel lastig!

Omdat ik langwerkende insuline heb. Ik zit nog in de opstart fase van de insuline.

Die insuline van mij werkt 24 uur en hoef maar 1x te spuiten. Maar erg off topic sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven