Zo blij, zwanger!

06-07-2016 09:00 32 berichten
Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Lekker van genieten!
Gefeliciteerd !!! Lekker genieten van dit moment !!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Je klinkt ook heel gelukkig! Gefeliciteerd!
Wat mooi! Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd! Geniet van dit gevoel, heerlijk he!?
Wat fijn, gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!
Later is nu
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Geniet ervan :*
say what?
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Het is ergens nog zo onwerkelijk, besef het nog niet helemaal.
Joehoe gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd! Super leuk!

Mag ik vragen wat je dan precies anders voelt dan normaal? Wij zijn nl. ook bezig met zwanger worden, maar nu nog in de fase "we zien wel hoe het gaat" komt het dan komt het en komt het niet dan niet.
Gefeliciteerd Ollie!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou, jij bent lekker vruchtbaar :D Gefeliciteerd en inderdaad: nu nog even lekker op je roze wolk. Regelen komt later wel.
Zonder oorzaak geen gevolg
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Maar hm, alles klopt? Laatst kampte je nog met een ppd, toch?
Dat klopt Tale, maar inmiddels ben ik daar dankzij begeleiding overheen. Da's wel een van de angsten die ik heb hoor, dat ik bij een volgend kind weer in een depressie schiet.

Stef89, heel stom maar ik weet het niet precies! Het was bij mij meer een idee dan dat ik op fysiek gebied echt dingen merkte. Succes, hopelijk is het snel raak!
Wat leuk, gefeliciteerd!!!

Je straalt vast van oor tot oor, dus mensen die jou goed kennen zien het vast aan je
Verdorie, toen ik net naar de wc ging had ik wel wat bloedverlies. Weet dat het niet per se iets hoeft te zeggen, maar toch.
quote:Ollie92 schreef op 06 juli 2016 @ 16:43:

Verdorie, toen ik net naar de wc ging had ik wel wat bloedverlies. Weet dat het niet per se iets hoeft te zeggen, maar toch.

Shit da's schrikken. Maar... ik kan je misschien geruststellen: ik heb ook wat bloedverlies gehad bij 6 wkn ofzo en bij mij betekende het niets.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven