Mode & Beauty alle pijlers

Bikini te degelijk?

06-07-2016 18:55 99 berichten
Ik heb deze bikini besteld (met een 70E top). Hij zit heel mooi en ik vind hem ook best leuk, maar het bovenstukje is wel een beetje degelijk. Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft, in bijv een luchtige driehoekjesbikini. Wat vinden jullie?

http://www.esprit.nl/dame ... e-cupmaten-046EF1A140_380
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke bikini en niet te degelijk!
Wat is er mis met degelijk? Is toch een mooie bikini?
Nee hoor, niks te degelijk. Met een grote cupmaat moet je niet voor leuke driehoekjes willen gaan.
Liever te degelijk dan niet degelijk genoeg. Leuke bikini! Met een grote cupmaat moet je idd niet in een H&M driehoekje gaan lopen.
Ik vind hem wel mooi.

Ik vind alleen dat de dame de bandjes wel eens wat op had mogen trekken. Dan staat het geheel wat mooier bij haar.

Ik ben ook nog op zoek naar een bikini. Ik vind het lastig. Ik heb zelf 80D. De meeste bovenstukjes zijn voorzien van pads. Ik wil geen pads, ik vind mijn borsten groot genoeg.
Ik vind hem wel degelijk. Hij is zo groot, zoveel stof zit eraan. Maar dat vind ik.
Ik vind hem wel saai en degelijk en zou er zelf dus niet voor kiezen.

Met een flinke cupmaat moet je inderdaad geen triangelbikini zonder ondersteuning dragen, maar ook in grote maten is er veel leuks te vinden.
Ik vind alles van Esprit oudbollig en truttig, kwestie van smaak.
Leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het broekje ook niet mooi. Het zwart steekt te hard af tegen de andere kleuren vind ik.

Even doorzoeken dus, is mijn advies
Niks mis mee!
Oei ik vind de top erg groot en degelijk. De kwastjes vind ik wel weer erg grappig.
Dat zwarte broekje dat is pas tuttig.

Je bent toch wel voor het geheel gestreepte broekje gegaan?
quote:sugarmiss schreef op 06 juli 2016 @ 19:08:

Dat zwarte broekje dat is pas tuttig.

Je bent toch wel voor het geheel gestreepte broekje gegaan?

Ik had ze allebei maar die gestreepte heb ik terug gestuurd omdat ik hem stom vond

De meningen zijn verdeeld zie ik. Dat is op zich niet slecht.
Ik vind de top inderdaad degelijk. Er zit zo'n brede rand onder de beugels en aan de zijkant. En tussen de cups is het ook al zo breed. Dat maakt het model ouwelijk. Houd je zelf van die degelijke uitstraling of heb je deze bikini uit praktische overweging genomen? Je hebt 70e, een prachtige verhouding hoor.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik vind van datzelfde motief het andere broekje en top eigenlijk leuker,

dus dit broekje:

en deze top:

Verder vind ik die jij postte niet perse lelijk, maar inderdaad wel gewoon degelijk. Meer iets voor baantjes trekken dan strandhangen.
Nee. Vind met name de vorm van de cup niet mooi. Je borsten ogen er snel zwaar en hangend door. Verder is de print niet m'n smaak.
Degelijk en niet de kleuren vind ik ook niet echt mooi. Ik vind het geen vlotte bikini.
Nou, ik vind het niet degelijk en niet gewaagd. Ik zou 'm omschrijven als 'functioneel vakantiemateriaal'. Bandjes gekruist tegen afzakken, vrolijke kleurtjes die makkelijk te combineren zijn met een ander broekje...

Iedereen snapt dat je een 70E niet in 3 cm stof kwijtraakt. En als je je te 'degelijk' voelt: rug recht schouders naar achteren en je staat in de spotlights
De top van to vi d ik dan weer een stuk leuker dan de andere top. Motiefje ook leuk maar dat broekje nee.

Smaken verschillen gewoon echt heel erg.

Dat een bikini gewoon lekker zit en funtioneel is, is ook belangrijk.

Niets vervelender dan een bikini waarin je je steeds zorgen moet maken of hij nog wel goed zit.
Weet je: wat kan jou het schelen? Als jij het een leuke bikini vind is het toch goed?
Maar waarschijnlijk vind je hem niet echt leuk, anders zou je het hier niet vragen. Denk ik.
Ik draag 80f en de stof van de cups zou voor mij te weinig steun geven, ik heb een voorgevormde cup nodig. Dat zou de enige reden zijn voor mij om deze bikini niet te nemen. Ik vind hem niet te degelijk. Ook niet sexy. Maar ik heb helemaal geen zin om steeds sexy te zijn in m'n bikini. Als jij dat hetzelfde hebt, dan zou ik 'm houden.
Ik vind hem wel degelijk, maar het ligt aan je figuur en borsten of hij je staat. Een kleinere bikini kan mooi staan bij een slank iemand met niet te grote borsten, maar ordinair met een grote cupmaat. Dan kun je ook beter iets degelijkers dragen.

Wel zou ik de top en het broekje van Nephthys nemen, die vind ik veel leuker. De top die jij plaatst, TO, vind ik teveel op een bh lijken en het broekje vind ik niet mooi met dat zwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven