Mode & Beauty alle pijlers

Bikini te degelijk?

06-07-2016 18:55 99 berichten
Ik heb deze bikini besteld (met een 70E top). Hij zit heel mooi en ik vind hem ook best leuk, maar het bovenstukje is wel een beetje degelijk. Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft, in bijv een luchtige driehoekjesbikini. Wat vinden jullie?

http://www.esprit.nl/dame ... e-cupmaten-046EF1A140_380
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het vooral 'aan' moet zien. Bij zo'n model als op het plaatje, vind ik hem ook nogal 'veel stof'-achtig ogen. Maar als je toch een meer gemiddeld figuur hebt, dan kan best goed in verhouding zitten,
Ik vind dat er onder de beugel nog zoveel stof zit en dat maakt hem wat degelijker. Je moet vooral nemen waar jij je prettig in voelt. Dat kan ik lastig beoordelen zo.
Ik vind m wel erg degelijk. Deze kwam ik tegen:

panache lucille bikini (ff googelen)

(Mobiel, kan geen plaatjes)
Ik heb ook een e-cup en ik heb beide tops aangehad maar vond die zonder kwastjes wel mooier maar zat niet lekker.

Uiteindelijk heb ik een andere bikini bij livera gekocht.

Om het makkelijker te maken, ik vind het broekje met zwart juist wel leuk
"Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft"

Hoe kan er weinig boezem overblijven als je cup E hebt? Lijkt me dat geen één bikini dat kan verbloemen. Verder vind ik het best een leuke bikini. Toont wel een beetje alsof het model hangers heeft, dus hopelijk staat ie bij jou beter.
Dat ligt er een beetje aan. Op het model vind ik 'm inderdaad een beetje degelijk... Maar zij is vrij jong en dan staat een minder ondersteunend gevalletje beter. Ben je de 30 gepasseerd en wat meer rondingen is ie erg leuk met dat printje!
quote:chocolol schreef op 06 juli 2016 @ 20:16:

"Aan de andere kant is een beetje vorm en stevigheid ook wel weer fijn omdat er anders weinig boezem overblijft"

Hoe kan er weinig boezem overblijven als je cup E hebt? Lijkt me dat geen één bikini dat kan verbloemen. Verder vind ik het best een leuke bikini. Toont wel een beetje alsof het model hangers heeft, dus hopelijk staat ie bij jou beter.70E is niet zo groot als het klinkt En aangezien de zwaartekracht steeds een beetje meer toeslaat zit de vulling tegenwoordig meer aan de onder- dan de bovenkant. Ik heb nog wel een andere bikini die ik pas, met wat luchtiger cups, maar daarin lijkt mijn boezem een stuk kleiner.
quote:dolfje schreef op 06 juli 2016 @ 20:12:

Ik heb ook een e-cup en ik heb beide tops aangehad maar vond die zonder kwastjes wel mooier maar zat niet lekker.

Uiteindelijk heb ik een andere bikini bij livera gekocht.

Om het makkelijker te maken, ik vind het broekje met zwart juist wel leuk Leuk dat jij hem ook gepast hebt. Ik ga nog kijken of ik de kwastjes er een beetje netjes af krijg. Dat lijkt me echt niet fijn zitten als het nat is.
Ik vind het een leuke bikini.
ik vind de bikini niet mooi.

dit is meer mijn smaak, even gegoogled op sexy bikini:

http://www.uwantisell.nl/ ... verkleurige-kralen-w.html

to, wat vind je hiervan?
For my understanding: wat is er mis met een degelijke bikini?
quote:simone789 schreef op 06 juli 2016 @ 20:26:

to, wat vind je hiervan?Bij maat 36 doen ze meestal een B-cup en dan valt de boel eruit. Is wel sexy maar niet helemaal wat ik voor ogen had.
Een beugelbikini lijkt erg op een degelijke steun BH, vind je een haltertopje niet mooier? Trekt de boel ook lekker omhoog
Ik moet dat niet aanklikken

Via de cookies krijg ik nu allerlei reclame voor bikini's in mijn maat hahahaha.
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Bij maat 36 doen ze meestal een B-cup en dan valt de boel eruit. Is wel sexy maar niet helemaal wat ik voor ogen had.Was er iets specifiek waar je naar op zoek was, dan kunnen we altijd wat verder zoeken als je wil?
Ik vind deze wel mooi, met afneembare bandjes, model draagt een 70E

quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Bij maat 36 doen ze meestal een B-cup en dan valt de boel eruit. Is wel sexy maar niet helemaal wat ik voor ogen had.

maar vind je zo'n soort model mooi? want dan kun jij, of mensen hier, gerichter zoeken naar een bikini waarvan je kunt bepalen wat de maat broekje moet zijn + cupmaat voor top.

wat ik ook wel doe is twee bikini's kopen in twee maten, waarbij de ene maat voor het broekje is en de andere maat voor de top.

en als een bikini 3 tientjes kost, kost de hele bikini dan 60 euro.
Ook een 70E:

quote:simone789 schreef op 06 juli 2016 @ 20:26:

to, wat vind je hiervan?

Dit vind ik meer iets om aan te trekken als je als sekspoes in een hiphop video speelt en niet om naar het strand te gaan.

Lijkt me een vreselijk onpraktische bikini.
quote:badmeester schreef op 06 juli 2016 @ 20:27:

For my understanding: wat is er mis met een degelijke bikini?Ik heb geen idee...
Zijn dat E cups? Ik heb daar een heel ander beeld bij. Het lijkt veel meer op mijn C cup.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:dolfje schreef op 06 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Dit vind ik meer iets om aan te trekken als je als sekspoes in een hiphop video speelt en niet om naar het strand te gaan.

Lijkt me een vreselijk onpraktische bikini.Ga jij niet op zulke hakken naar het strand?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:SweetFirefly schreef op 06 juli 2016 @ 20:42:

Zijn dat E cups? Ik heb daar een heel ander beeld bij. Het lijkt veel meer op mijn C cup.Modellen hebben smalle omtrek, dan zit je snel aan een E cup.
Ik vind het een leuke bikini, als ik naar een warm land op vakantie zou gaan en ik dan mijzelf in bikini zou durven tonen met een 'maatje meer' dan zou ik deze overwegen. Vind de kleurtjes en het motief erg leuk.
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 20:39:

Ook een 70E:

[img]http://images.asos-media.com/inv/media/ ... ge3xxl.jpg[/img]Deze vind ik veel leuker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven