***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hahaha, ik denk inderdaad ook echt dat je het er wel inkrijgt bij Puk, Lara. Zou me in ieder geval niet verbazen.

Karaktertje:)
Woehaaa! Nu wordt het echt spannend! Ligt mijn telefoon nog beneden, verdorie.

Nouja, ding is toch leeg, maar had aan de stroom gekund op het nachtkastje. Morgen maar snel checken hier. Oei oei ik vind het weer reuze spannend.
Is idd een mooi rijtje Icke!
Drop, je maakt kans op het winnen van de grote "voorspel de datum poule" !!!!! Zou er dan toch een keer iemand het goed hebben???????
Fachat, dat rijtje had je me in 2005 niet moeten voorleggen als zijnde mijn toekomst, want dan had ik je vierkant uitgelachen:)
Ik ga mijn laptopje en oogjes toedoen, niet zo gezellig op de tribune, maar ben echt moe. Oant moarn!
Icke, ik vind 03.01.09 wel een mooie datum,maar misschien toch wel een beetje erg dicht bij de officiele datum.

Wanneer werd Ruben geboren? Te vroeg of te laat?

Ik denk dat ik voor de 28ste zou gaan. Ik was zelfs 2,5 week te vroeg en dat was ook helemaal perfect. Finn heeft er niks aan overgehouden en ik was helemaal niet zenuwachtig vanwege weeen / voorweeen etc.

Gaaf Muis, had je al een sms gestuurd, maar waarschijnlijk had je even iets anders aan je hoofd.
Wow!! Spannend, spannend, spannend!! Telefoon gaat naast het bed!
Ha, ik heb warme choco voor op de tribune, met slagroom voor de liefhebbers.

Muisje, gogogogogogogogo!

Daan was zo lief vanavond..hij kwam steeds van een eind aanrennen en klemde zich dan helemaal aan mijn been vast en zei dan heel lief 'aaaaaaaaaaai mammaaaaaa'

En nu is Lara weer hyperdepieper. Ik vind het maar spannend.

Puk heeft trouwens weer iets nieuws:

"mama?"

"Ja, Puk"

*giechel*

"mama?"

"Ja, Puk"

*giechel*

"papaaaaaaaaaaaaaaaa!*

"Ja, en Puk en mama"

*giechel*

"mama?"

etc. etc. etc.
Ik zou ook voor 28 dec gaan denk ik.

Oei, spannend muis!!!

Hier trouwens eentje die als ie klaar is gaat staan en dan achterop de leuning gaat zitten, erg eng, gelukkig nog nooit eraf gevallen. Bij ons idd ook blijven zitten, op je billen!!! tot wij klaar zijn, snapt ie op Noah klaar, als hij genoeg heeft.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Zo, ik duik mijn bedje in. BM: als je het vannacht hoort, zet jij het dan op het forum?
zow ik zit klaar met chocola!! (uit respect voor muisje )

Zet um op meisie!!! je kan het!!!

ohhhh vind het zo spannend!!!!!!
oh ik vind het ook spannend!!!!

muis meisje.. zet hem op...
Oei oei, nog geen nieuws dus, ik ga nu maar slapen.

Het ging vandaag heel goed met Ole, maar hij werd zonet wakker omdat hij zijn hele bedje had ondergekotst, arm jochie.
ERNIE IS GEBOREN!!!!!!

sms van muis

Hij is er! Vannacht om 2.17 is onze zoon M. geboren na een erg snelle bevalling. Alles is goed gegaan en we zijn bere trots op hem. x.

Muis, A, Steijn en Hugo, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broertje. Geniet ervan! En we hopen je hier snel weer te zien, want we willen de verhalen over M. niet missen.
Jaaaaaa!!!!!! Geweldig!!!!!! Gefeliciteerd Muis, Muisman en minimuisjes!!!!!! Heerlijk dat het zo snel en zo goed is gegaan!
Geweldig, gefeliciteerd muis, man, steijn en hugo !!
Joepie!!! Gefeliciteerd Muis, en je muismannen!

Hopenlijk kom je ons snel blij maken met mooie verhalen en gave foto's.

Jeetje wat vreselijk snel moet dat zijn gegaan zeg. Ze ging pas om 21.30 naar het ziekenhuis!

Drop, gefeliciteerd! Je hebt de poule gewonnen.
Hoera! Gefeliciteerd Muis, en Muismannen met jullie zoon en Broertje!

Ben heel benieuwd naar je verhaal!
joepie, gefeliciteerd met ernie!!!!! Fijn dat alles goed is gegaan. Zie je wel muis, je kan het!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wat een goed nieuws he? Ik vertrouwde er op dat jij het er op had gezet BM

Mees weegt 3135 gram en lijkt op zijn broertjes, maar ook weer niet. Muis is nog in het zh en ze heeft een totaalruptuur, maar verder gaat het heel goed. De bevalling duurde maar 4 uur! Echt heel fijn!
Ick, wat ontzettend vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt.

Ik had het inderdaad ook en heb, achteraf gezien, veel te lang aangemodderd. 8 weken voor de bevalling kon ik echt niet meer en vanaf 6 weken voor de bevalling kreeg ik een rolstoel. Wat inhield dat ik eigenlijk nog de deur niet uitkwam want ik voelde me doodongelukkig. Toen ik over die drempel heen was kwam ik erachter dat een rolstoel verre van prettig zit voor je bekken.

Tips heb ik niet, behalve de dooddoener: doe rustig aan en forceer niks! Maar dat is makkelijk gezegd met een peuter om je heen. Dus: weiger geen hulp!!!! Ook al denk je dat je het zelf wel kan.

Ik zat trouwens ook veel op zo'n gym-bal die de fysio ook had. Daar kon ik iets langer dan 3 minuten op zitten . Behalve dan de laatste weken want dan kom je niet meer overeind

Laat ik positief eindigen: toen Kaj eruit was voelde dat meteen als een enorme verlichting, de pijn was grotendeeld weg!!

Wat de bevalling betreft: kies voor de vroegste bevallingsdatum!!! Men, wat was ik bij dat Kaj 2 weken te vroeg kwam!

Sterkte

(hier heb je nog niks aan he...)
Hiep hiep Hoera!!!

Muizegezinnetje, gefeliciteerd met de uitbreiding!!!

Haha, ik moest vandmiddag nog op pad voor kaartjes, inmiddels mag ik al vier kaartjes voor geboortes gaan halen!!!! Wow!!! Vruchtbare tijden!

Muisje, gefelicteerd meid!! Wat een snelle bevalling, en wat fijn dat alles goed is gegaan. Ben heel benieuwd naar je verhaal!

Hier wat minder goed nieuws... onze hoogbejaarde kat

(18) is hoogstwaarschijnlijk overleden. =(

Ze is gistermiddag naar buiten gegaan en is niet meer teruggekomen. Dat is voor haar niet normaal, ze was altijd maar 10 minuten buiten, dus ik ben bang dat ze een plekje heeft gezocht om rustug dood te gaan.

Ik had haar al vanaf mijn 12e.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven