Happy zaterdagmorgen

09-07-2016 09:06 120 berichten
Oh what a beautiful morning,

oh what a beautiful day,

I've got a beautiful feeheeling,

Everything's going my way!

https://www.youtube.com/watch?v=9LdIL5WCso8

Goedemorgen allemaal!

Wat is de week snel gegaan.

Het wordt vandaag eindelijk een prachtige dag, eentje om echt van te genieten.

Eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik vandaag allemaal ga doen en of het wel allemaal wordt. Op dit moment ben ik zoooo chill, dat actie nog even niet tot de mogelijkheden behoort, maar misschien dat dat nog komt. Wat ik wel weet is dat ik van plan ben vandaag poepiebruin te worden, zij het ergens buiten of gewoon, op de loggia.

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Zijn er woeste plannen om een plek in te nemen op zwarte zaterdag, richting Frankrijk of is het nog niet zo ver? Voor hen die wel gaan wens ik jullie sterkte en een goede reis en fijne vakantie uiteraard.

En wie niet op reis gaat vandaag, wat gaan jullie vandaag doen? Wordt het in de tuin werken, of lekker suffen? Gaan jullie op bezoek of wacht er een avontuur?

Laat het me weten. Ik zit klaar met een heerlijk beker koffie en mijn typevingers in de aanslag..
Alle reacties Link kopieren
En een hele goede morgen voor jou, Cateautje!

Goedemorgen zonder zorgen!
Hallooooh!!!
Goedemorgen Cateau!

Wat is dat toch een heerlijk liedje!

Ik ga vandaag helemaal niks doen.

Vriend werkt tot eind vd middag en ik ben behoorlijk lui vandaag.

Heb m'n eerste werkweek gehad bij m'n nieuwe werkgever! Het was heel leuk, maar ik ben helemaal gesloopt. Misschien lekker in de tuin hangen of lekker binnen op de bank met een serie.

Het enige wat ik moet doen is 1x de wasmachine aanzetten. Poehpoeh

Als hij klaar is kan het lekker buiten drogen!

Fijne dag vandaag allemaal!
..
Ik ga straks naar Ikea. Leuke spulletjes kopen voor in onze badkamer.
Goedemorgen Cateau! Klinkt als een heerlijk plan, lekker de zon in je opnemen!

De zon is hier nog niet te zien, maar volgens mij moet die wel doorkomen vandaag. Dan lekker de tuin in met de meisjes, met hen spelen en zelf een beetje aanmodderen in de tuin. Heb onlangs nog zaadjes gekocht voor lavendel en klaprozen en wil deze eigenlijk ingezaaid hebben. Ook moet er nog een kastje voor mijn oudste knalgeel geschilderd worden, dus ga daar ook mee aan de slag. Dan vanavond een feestje, altijd fijn met lekker weer. Kom maar op met die zomerse dag!
Goedemorgen!

Ik ben deze ochtend al heerlijk wakker geworden in het mooie Frankrijk! En prachtig is het hier zeker!

Geniet allemaal van de prachtige dag!
Fijne zaterdag allemaal! Ik moet op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn moeder (midden vijftig), tips zijn welkom!
Goedemorgen! Ik heb een dag vol feestjes. Wat leuk klinkt maar wat erop neerkomt dat ik bij beide niet volledig aanwezig kan zijn en me op moet kleden in de auto
Goedemorgen allemaal.....

Hier is de zon ook nog niet zichtbaar althans ze doet haar best.

De oudste 3 slapen nog mijn jongste is klei gebakjes aan het maken en ik kom niet op gang.

Wil als de zon echt door gaat komen met de hele bubs naar het zwembad gaan lekker met een kleed op het gras eten en drinken mee en genieten.

Fijne dag!
Cateau!

Zwarte zaterdag is tegenwoordig ook al discriminatie hè Cateau!

Lekker chill, hoe vast hou vast! Geniet van deze dag.

Ik ga zo even naar mijn nichtje judo kijken, ze krijgt een nieuwe band of slip oid. Cadeautje gekocht.

Verder huiselijke beslommeringen en later in de middag denk ik naar de Efteling. We hebben met het geen een abo genomen omdat we niet op vakantie gaan.

Morgen vroege dienst, iemand moet het doen op zondag.

En nu hop hop onder de douche.

Allemaal fijne zaterdag!
quote:chocoladerijstwafel schreef op 09 juli 2016 @ 09:17:

Goedemorgen Cateau!

Wat is dat toch een heerlijk liedje!

Ik ga vandaag helemaal niks doen.

Vriend werkt tot eind vd middag en ik ben behoorlijk lui vandaag.

Heb m'n eerste werkweek gehad bij m'n nieuwe werkgever! Het was heel leuk, maar ik ben helemaal gesloopt. Misschien lekker in de tuin hangen of lekker binnen op de bank met een serie.

Het enige wat ik moet doen is 1x de wasmachine aanzetten. Poehpoeh

Als hij klaar is kan het lekker buiten drogen!

Fijne dag vandaag allemaal!

Nik s doen is een verdiende bezigheid, geniet er van.

Fijn dat je een nieuwe baan hebt, maar kan me voorstellen dat je nog even aan het ritme moet wennen.

Succes!

Fijne dag!
Ik kon vandaag eindelijk uitslapen, maar dat is dus totaal mislukt. Vanmiddag lekker buiten werken in de stad en daarna een spijkerbroek kopen bij die knappe verkoper.

's avonds heb ik een feest van een goede vriend die het land uitgaat en daar zal verkoopmeneer ook zijn, mede met een andere crush, dus dat wordt vast een leuke avond. ik denk dat er iets in de lucht zit.

Fijn weekend mensen
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:liefrupsje schreef op 09 juli 2016 @ 09:18:

Goedemorgen! Ik moet helaas (over)werken vandaag i.v.m. een harde deadline binnenkort, maar ik trakteer mezelf op een pauze op een terras!

Terrasjes zijn het helemaal vandaag. Mensen kijken en lekker genieten van je drankje en hapje.

Werkze, en vergeet niet naar buiten te kijken af en toe.

Fijne dag!
quote:wyandotje schreef op 09 juli 2016 @ 09:19:

Ik ga straks naar Ikea. Leuke spulletjes kopen voor in onze badkamer.

Sterkte gewenst, in Ikea is het elke week zwarte zaterdag.

Geniet van je dag.
..
quote:Fleet schreef op 09 juli 2016 @ 09:20:

Goedemorgen Cateau! Klinkt als een heerlijk plan, lekker de zon in je opnemen!

De zon is hier nog niet te zien, maar volgens mij moet die wel doorkomen vandaag. Dan lekker de tuin in met de meisjes, met hen spelen en zelf een beetje aanmodderen in de tuin. Heb onlangs nog zaadjes gekocht voor lavendel en klaprozen en wil deze eigenlijk ingezaaid hebben. Ook moet er nog een kastje voor mijn oudste knalgeel geschilderd worden, dus ga daar ook mee aan de slag. Dan vanavond een feestje, altijd fijn met lekker weer. Kom maar op met die zomerse dag!

Het werd hoog tijd hè, mooi weer, ik kon geen regendruppel meer zien.

Leuk, als je tuin straks helemaal in bloei staat. Ik ben gek op klaprozen, ze zijn zo lief en teer.

Knalgeel doet het hem, leuk!

Geniet van je dag en van je meisjes.
Goedemorgen, heb net manlief naar het station gebracht, hij gaat naar Lausanne , met een vriend wandelen. Breng straks de oudste 3 naar Frauenfeld (open air) en ga daarna met de jongste 2 naar het zwembad( om de hoek). Vanavond gaat de gril aan, want jongste viert zijn verjaardag, met zijn vrienden. Als die om 23 uur weg zijn verheug ik me op een roseetje in de tuin!
quote:expecto-patronum schreef op 09 juli 2016 @ 09:21:

Goedemorgen!

Ik ben deze ochtend al heerlijk wakker geworden in het mooie Frankrijk! En prachtig is het hier zeker!

Geniet allemaal van de prachtige dag!

Wat heerlijk.

Geniet van je vakantie en wordt maar lekker bruin.

Allez, fijne dag!
quote:Timetraveler schreef op 09 juli 2016 @ 09:22:

Fijne zaterdag allemaal! Ik moet op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn moeder (midden vijftig), tips zijn welkom!

Een lekker geurtje is altijd leuk.

Succes met je speurtocht.

Fijne dag!
quote:Pavot schreef op 09 juli 2016 @ 09:22:

Goedemorgen! Ik heb een dag vol feestjes. Wat leuk klinkt maar wat erop neerkomt dat ik bij beide niet volledig aanwezig kan zijn en me op moet kleden in de auto

Is goed, je omkleden in de auto geeft meestal de beste resultaten omdat je niet te lang staat te tutten voor de spiegel.

Geniet van je dag en feestelijkheden.
Goedemorgen allemaal,

Ik zit in mijn sportkleren op de bank in een onopgeruimd huis klaar om te gaan sporten en ff naar de markt. Daarna toch maar aan de slag in het huishouden in combi met wat balkonzon. Morgen naar het strand voor een sportieve activiteit.

Geniet er allemaal van.

X Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Lilith75 schreef op 09 juli 2016 @ 09:23:

Goedemorgen allemaal.....

Hier is de zon ook nog niet zichtbaar althans ze doet haar best.

De oudste 3 slapen nog mijn jongste is klei gebakjes aan het maken en ik kom niet op gang.

Wil als de zon echt door gaat komen met de hele bubs naar het zwembad gaan lekker met een kleed op het gras eten en drinken mee en genieten.

Fijne dag!

Oh lekker, kleigebakjes.

Zwembad is een goed plan en als het lekker warm is dan heb je de zon niet eens nodig, dus lekker gaan.

Veel plezier met je kinders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven