Vretende supermarktbezoekers

09-07-2016 14:25 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij dood. Vandaag alweer een paar keer. Mensen die lopen te vreten in de supermarkt.

Score vandaag in Albert Heijn:

Een moeder (lekker ding overigens met shirt met losse hals die inkijk gaf bij het bukken naar spullen; heerlijk die bollen in dat bh-tje) die haar kind een banaan geeft om hem rustig te houden.

Een vrouw die een croissantje eet bij de broodafdeling.

En nu het ergste van alles, een volwassen vent die een zo'n drinkzakje yoghurt staat op te zuipen. En als het bijna op is er uit alle macht de laatste resten uitzuigt terwijl het het zakje van onderaf aan het oprollen is. Een vent, yoghurt uit een zakje. Dan moet je toch echt helemaal zo week zijn als een kwal. Een echte vent zuipt bier en vreet vlees, geen yoghurt uit een zakje.

Maar goed, waar het mij om gaat, ik vind het ontzettend aso om nog niet gekochte en afgerekende spullen op te eten. Misschien ligt het aan mij, ik ben netjes opgevoed, maar het liefst zou ik het bij iedereen uit zijn handen meppen (behalve dan bij dat lekkere tietenmoedertje).

Zeg nou eens, vinden jullie dat ook allemaal aso? Als je nou zo'n honger of drost hebt dan eet je thuis toch wat voordat je op pad gaat? Met een gevulde maag is het bovendien goedkoper boodschappen doen.
Nu snap ik ook jouw wokrestaurant -trauma!!

Daar pakken mensen ook zomaar vanalles en eten het zelfs op onderweg naar hun tafel,nog voor er betaald is!
Mijn kind krijgt in de AH een volledige maaltijd. Van de AH wel te verstaan.

Banaan bij het fruit, worst bij de vleeswaren en een krentenbol of eierkoek bij het brood.

Dus in hoeverre weet jij of dat kind iets zat te eten wat nog betaald moet worden?
Heb ik nog nooit meegemaakt. Staar je naar de tieten van winkelende vrouwen? Dat is pas aso.
Ik vind de manier waarop je het aankaart niet goed, maar ik vind dat je wel een punt hebt.

Eerst betalen, dan pas consumeren. Als ze iets te proeven uitdelen is het een ander verhaal.
quote:jules schreef op 09 juli 2016 @ 14:45:

Mijn kind krijgt in de AH een volledige maaltijd. Van de AH wel te verstaan.

Banaan bij het fruit, worst bij de vleeswaren en een krentenbol of eierkoek bij het brood.

Dus in hoeverre weet jij of dat kind iets zat te eten wat nog betaald moet worden?

Ik ga er in mijn goedheid maar van uit dat het betaald wordt. Dat de banaan gewogen is en het stickertje bewaard. Dat de mevrouw aan de kassa zegt dat ze niet vier croissantjes heeft maar vijf. De wekke man gooide zijn lege zakje in zijn karretje.

Het gaat er mij om dat tegenwoordig iedereen maar vretend door de supermarkt loopt. Enige zelfbeheersing en wat fatsoensnormen ontbreken volledig. Het is gewoon aso en het hoort niet. En ik erger mij dood.
Het valt me wel vaker op, ik vind het wat asociaal (je hebt nog niet betaald dus het is niet jouw eigendom) maar verder geen grote ergernis. Een man die verlekkerd in mijn shirt zit te turen daarentegen...
quote:ana_isabel schreef op 09 juli 2016 @ 14:44:

Nu snap ik ook jouw wokrestaurant -trauma!!

Daar pakken mensen ook zomaar vanalles en eten het zelfs op onderweg naar hun tafel,nog voor er betaald is!
Oh en voor de goede orde, dat tieten staren heb ik vier jaar geleden al eens beschreven.

Hier is de LINK.
Als ik jou lees over vrouwen met bollingen in hun shirt, zie ik jou staan met je potgeld op en tong op je tenen waar het kwijl uitdruppelt.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:51:

Oh en voor de goede orde, dat tieten staren heb ik vier jaar geleden al eens beschreven.

Hier is de LINK.Dat zei je net ook al ja
quote:Henk-en-Roelie schreef op 09 juli 2016 @ 14:38:

Als deze etende mensen in de supermarkt de produkten wel laten afrekenen bij de kassa stoor ik mij er niet zo aan. Waar ik mij dan wel groen en geel aan erger zijn mensen die een slok nemen uit een pak, het dopje er weer opdraaien en terugzetten. Zo kwam ik laatst thuis tot de weerzinwekkende ontdekking dat er iemand in de winkel met zijn vinger in mijn nieuw gekochte pindakaas had gezeten
Wat is er toch zo bijzonder aan die borsten, je moeder heeft ze ook.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:50:

[...]

Ik ga er in mijn goedheid maar van uit dat het betaald wordt. Dat de banaan gewogen is en het stickertje bewaard. Dat de mevrouw aan de kassa zegt dat ze niet vier croissantjes heeft maar vijf. De wekke man gooide zijn lege zakje in zijn karretje.

Het gaat er mij om dat tegenwoordig iedereen maar vretend door de supermarkt loopt. Enige zelfbeheersing en wat fatsoensnormen ontbreken volledig. Het is gewoon aso en het hoort niet. En ik erger mij dood.

Maar een kind KRIJGT vaak dat eten toegestopt van de supermarkt.

Overigens ben ik van mening dat je dit als volwassene niet hoeft te doen. Overigens ook niet als 6 jarige of ouder. Ik heb het hier over mijn kind van 2. Mijn oudere kinderen mogen best iets uitzoeken, maar opeten doen we na betalen.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:51:

Hier is de LINK.Hier word ik wel een beetje onpasselijk van.
To ben je echt zo een hitsige tokkie opa of zit je ons te stangen
quote:Bblientje schreef op 09 juli 2016 @ 15:02:

To ben je echt zo een hitsige tokkie opa of zit je ons te stangenIk gok op allebei.
Ik zie het eigenlijk zelden, maar er komen dan wel dezelfde vragen in mij op als bij jou Willem. Ook mijn dochter van twee krijgt pas iets als het betaald is, mag ze van mij gerust jengelend de winkel door, maar eten in de winkel, echt niet. Ik leer haar zelfs tot thuis te wachten, want zelfs die paar minuten in de auto van supermarkt tot thuis is nog te kort om het fatsoenlijk op te kunnen eten.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:50:

[...]

Het gaat er mij om dat tegenwoordig iedereen maar vretend door de supermarkt loopt. Enige zelfbeheersing en wat fatsoensnormen ontbreken volledig. Het is gewoon aso en het hoort niet. En ik erger mij dood.Iedereen nog wel. Dus eigenlijk val je een beetje buiten de boot?
quote:radlerlemon schreef op 09 juli 2016 @ 15:09:

[...]

Ik gok op allebei.Nou soort zoekt soort zullen we het dan maar op houden
Prachtig dat uitgerekend jij het hebt over fatsoensnormen en zelfbeheersing
quote:Dragisa schreef op 09 juli 2016 @ 15:16:

Prachtig dat uitgerekend jij het hebt over fatsoensnormen en zelfbeheersing
quote:Henk-en-Roelie schreef op 09 juli 2016 @ 14:56:

Wat is er toch zo bijzonder aan die borsten, je moeder heeft ze ook.Vroegah wellicht...(ronde ballen)
Ik zou zeggen: deel je ergernis in dit topic!

Het onderwerp 'eten in de buurtsuper' is al een paar keer voorbij gekomen
"I love not Man the less, but Nature more..."
Weet jij veel waarom die mensen alvast snel iets eten of drinken. Ik ben ook weleens een beetje flauw geworden midden in de supermarkt. Toen moest ik ook snel even iets zoets drinken anders was ik tegen de vlakte gegaan. Mag jij je aan ergeren maar zolang ik netjes afreken is er toch niks aan de hand dan.
quote:willem1959 schreef op 09 juli 2016 @ 14:38:

[...]

Natuurlijk raakt het mij.

Het is de maatschappij in verval. Ikke ikke ikke. Ik heb het recht op vast met eten en/of drinken te beginnen. Een hoog tokkie-gehalte dat je op steeds meer vlakken in deze maatschappij tegen komt.Maar vind je het geen Tokkie-gedrag als je je zo ongenuanceerd uitlaat over je medemens? Dan bedoel ik je OP, niet deze post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven