De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een snelle zwaai. Las zo vluchtig niet echt positieve berichten van Brabbel en DDDJ... dikke knuffels all around. Hier gaat het ook niet echt fijn. Ben al de hele week super beroerd, kotsmisselijk de hele dag door. Gisteren nog migraine erbij (en dan nix mogen innemen... leuk) dus ik ben m'n bed haast niet uit geweest. Vandaag mezelf maar weer bij elkaar geraapt om te werken (want achterstand groeit met de minuut daar) maar ben nu helemaal kapot. Ach. Nog maar 32 weken ofzo te gaan
Slecht nieuws, krijgen pas 27 januari sleutel van ons nieuwe huis. En moeten de 12e hier uit. Dus moeten op zoek naar iets anders voor paar weken.
Shit dat is balen 12-9. Tijdelijk in een vakantiehuisje of zoiets. Pfff daar zit je echt niet op te wachten.

voor DDDJ balen dat de baan niks is. 5 x heen en weer rijdens is echt niks.

Brabbel voor jullie. Ik hoop dat het vandaag wat beter ging met Kaj

Quintie ook voor jou een dikke omdat je zo misselijk bent.

voor iedereen die er 1 kan gebruiken.

Morgen komen vrienden op bezoek, waar ik eigenlijk wel tegenop zie.

Die vriendin belde een paar weken geleden op om te vertellen dat ze zwanger was. 2 dagen later een beetje in paniek want ze verloor bloed. Dus vervroegd een echo gemaakt en alles was goed en ze was ruim 6 weken zwanger.

Belde ze donderdag op, had ze weer bloed verloren dus weer een echo en toen bleek dat de baby niet gegroeid was en het hartje niet meer klopte

Ze belde vlak daarna mij op omdat ze zoiets had van Hera heeft het ook meegemaakt dus die begrijpt het wel.

Pffff ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen, dus vind het wel heftig dat ze morgen komen.

Ga nu nog even popstars kijken en dan lekker naar bed.
Hey meiden, lees ff snel bij, maar heb geen tijd om op iedereen te reageren.

Heb op onze Hyves ff een stukje geplaatst. Niets schrikbarends hoor. Maar doe het ff zo, ivm herkenning hier. En was zo'n lang bericht.

Dikke kus voor iedereen die het nodig heeft.
Toch nog even een snelle reactie.

Klote 12-9, dat je dan ff "dakloos" bent. Hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden.

Kay, thx voor je kaartje!

Hera, lijkt me ook heel erg moeilijk als zo'n vriendin opeens belt. Suc6 morgen.

Nu ga ik echt slapen. xxx
Goedemorgen!

Hera, waarom vind je het eigenlijk moeilijk? Weet niet of ik nou zo gevoelloos ben ofzo, maar het is toch weer goed gegaan bij jou? Ik begrijp niet zo goed waarom je het dan alsnog moeilijk vindt. Hoop dat je het niet verkeerd opvat hoor, ik bedoel het niet slecht ofzo.

12sept jeetje dat is balen! Een vakantiehuisje lijkt me inderdaad een oplossing. Wel lastig met 2 kleintjes maar ja... misschien kan je via via iets regelen?

Brabbel hoe is het nou?

Frans is je vent er al?

Kay dank je voor je kaartje, superleuk! Ik vond het gedichtje bovenaan zo leuk! Heb em echt een paar keer gelezen, het is heel pakkend. Zelf verzonnen? Ben heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat trouwens.

Noa hoezo was het zo druk in de supermarkt? Is er iets speciaals dit weekend ofzo? Ik hoop dat het hier niet zo erg is, moet zo de wekelijkse boel weer gaan halen. Ben benieuwd naar je buikfoto met gezicht!

DDDJ heeft de pizza gesmaakt? Daphne weer helemaal okay?

Een nachtje slaap heeft hier wonderen gedaan. Ik merk nu dat stress zoveel met je kan doen. Doordeweeks voel ik me veel slechter dan in het weekend. Ik geef mijn werk volledig de schuld, stomme stressboel daar. Gisteren hebben weer 3 mensen hun ontslag ingediend. Elke maand opnieuw, zo vlak voor het einde van de maand. En de druk... pfff... zodra het te erg wordt stap ik naar de bedrijfsarts en ga ik vragen om korter te werken. En zodra ik ben bevallen ga ik op zoek naar wat anders, heb ik al besloten. Het is echt wel leuk werk, maar de afstand in combinatie met de vaste werktijden en de bizar hoge werkdruk verpesten het helemaal. Jammer hoor. Nu maar even niet teveel aan denken en van het weekend genieten.

Fijne dag!
Balen Quintie dat je door de stress op je werk zo ziek voelt. Goed in de gaten houden.

Tuurlijk is het bij ons nu goed gegaan maar weet nog goed hoe verdrietig/teleurgesteld/boos ik me toen voelde en vind het zo sneu dat zij dat nu ook voelt/moet meemaken.

Ik kan er erg slecht tegen als mensen huilen en verdrietig zijn.

En misschien ben ik nu wel te emotioneel door de na-hormonen

Kay bedankt voor je leuke kaart.

Ga nu even eten want ze kom zo.

Fijne zaterdag
Ooh zo moeilijk bedoel je. Ik vatte het anders op, namelijk dat jij het voor jezelf heel moeilijk vond. Ik snap wel hoe je het bedoelt nu. Ik heb dat wat minder denk ik, misschien doordat ik mijn werk ook regelmatig met emoties van mensen te maken heb en daar dan mee om moet gaan. Maar van een vriendin is het natuurlijk weer anders. Ik hoop dat het een beetje is meegevallen!
Het viel dus heel erg mee. We hebben het er uiteraard wel veel over gehad maar ook over andere dingen. Het is dus vlak na de 9 weken echo mis gegaan en ze is nu heel erg bang dat het niet

vanzelf loslaat.

Mmmm nu lijkt het net alsof ik het er niet over wil hebben maar dat is natuurlijk ook niet zo. Nou ja ik hoop dat jullie het begrijpen.
Even een update van mij!

Alles gaat z'n gangetje. Bv is inmiddels ruim aanwezig, ik blijf mezelf verschonen door de lekkerij. Helaas ook een paar kloven gesignaleerd (auwwwww). Dus mijn kleine mannetje is lekker tevreden en doet alweer erg zijn best om zijn geboortegewicht weer voorbij te gaan. Dat was met kayleigh wel anders, dat duurde wel 3 week ofzo!

Met mij gaat ook alles op zich goed, de hechtingen zijn nog wel pijnlijk en ik heb 2 koortsblaren en waarschijnlijk ook nog een blaasontsteking, dus allemaal irritante kwaaltjes. Ook is vandaag de stuwing goed aanwezig, maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Ik hoef Detlev niet meer wakker te maken voor een voeding, maar meneer komt zelf wel om de 2 a 3 uur, dus voorlopig nog niet echt kunnen slapen, maar ook dat hoort erbij en overleven we ook wel weer!

Iemand vroeg hoe we bij de n aam kwamen, die heeft vriend bedacht, hij weet zelf niet meer goed hoe hij hierbij kwam. Ik heb even een poosje moeten denken wat ik ervan vond, even wennen en toen bedacht dat ik het leuk vond. En de naam past helemaal bij het jochie, vind ik!

Kayleigh is overwegend lief tegen hem. Ze vind alles reuze interessant, maar soms is ze ook een beetje gemeen hardhandig. Zou haar niet alleen met hem even durven laten! Maar verder is ze lief en zorgzaam voor hem met kusjes knuffels enzo!

Quint, vriend heeft het gedichtje op het geboortekaartje bedacht, had hij bij kayleigh ook gedaan.

Frans, de geboortekaartjes zijn via een heleboel drukkerijen te bestellen en zij drukken die kaartjes net zo snel als andere kaarten. Ze moeten ze wel van te voren bestellen en dat duurde wel langer dan normaal omdat unicef met vrijwilligers werkt ofzo. Dus als je op tijd de hoeveelheid besteld zijn ze wel op tijd hoor. Wij waren erg laat met het regelen was ik 38 week zwanger ofzo. Via de site van unicef kun je zien welke drukkerijen de kaartjes regelen!

Nou ga weer even niksdoen. Ben vanavond helemaal alleen met mijn kindertjes thuis, wel lekker eigenlijk! Kayleigh slaapt lekker in haar bedje, Detlev lekker naast me op de bank!

Liefs voor iedereen.

Knuffel voor kaj en brab, begreep dat het niet zo gaat zoals het hoort te gaan!

Kus Kay
Hi Kayleigh, fijn om te horen dat het goed gaat met Detlev en dat Kayleigh meestal lief is voor Detlev.

Balen dat je zelf last hebt van wat kwaaltjes hopelijk knap je zelf snel op. Super dat de bv zo goed op gang komt en dat Detlev al bijna zijn geboortegewicht voorbij is. Hopelijk gunt hij je dan ook wat meer rust 's nachts. Maar helaas hoort het er wel bij. Succes ermee.

Tip:

Ik slik bijna vanaf het begin extra vitamines (eigen merk, anders betaal jij je scheel voor het zelfde product) voor zwangere en borstvoeding gevende vrouwen. Op advies van de kraamverzorgster zodat je net iets meer weerstand krijgt en dus minder last van koortsuitslag etc. En er zit dan ook vit. d in zodat je die niet apart hoeft te slikken.

Vannacht is sinterklaas weer geweest. Nick is weer helemaal blij met zijn politiemotor.

Brabbel, hoe is het met Kaj?

DDDJ, Hoe is het met Daphne?

Nala, hoe was je vrijgezellenfeest?

Frans, heerlijk dat je man weer thuis is. Hoe was sinterklaas op het werk van je man?

Do, meid hoe is het met je?

Amy, hoe gaat het met jullie? Je reageert altijd wel op anderen maar ik hoor niet zoveel over jou. Dus vertel!

Universe, hetzelfde geldt eigenlijk voor jou!

12-9 heb je al een oplossing gevonden voor de tussenperiode?

Stiertje alvast veel succes morgen met je 1e werkdag. Alles goed afgesloten/afgerond bij je vorige baan?

Fijne zondag allemaal.
Het sneeuwt

blijft alleen niet liggen maar het is wel een mooi gezicht

Groetjes
Ja hier ook sneeuw!

Kay, fijn dat Detlev het zo goed doet. Wel vervelend dat je je zelf nog niet helemaal top voelt.

Quintie, wat een gedoe op je werk. Maar heb je dat nu niet bij veel bedrijven op p&o afdelingen, bij ons is het ook drama. En vriendin werkt bij politie en daar is het al niet veel beter.

Wel aan jezelf blijven denken, teveel stress is niet goed voor jullie.

Brabbel, hoe ist?

Frans, hoe was de sinterklaas? En mannetje weer lekker thuis.

We gaan maandag makelaar bellen en kijken of we overdracht van ons huis niet kunnen opschuiven. Anders hebben we nog vrienden en neef van mij die beide met dubbele huizen zitten. Dus dat is eventueel ook nog oplossing en via iemand kunnen we ook nog tijdelijk anti-kraak maar dat is wel wat verder weg. Dus we hebben nog wat opties lopen. Er is ook vakantiepark hier in de buurt maar daar moet je minimaal 1000 euro voor klein huisje betalen plus dat we dan alle meubels ook nog moeten laten opslaan, beetje zonde van het geld. Dus proberen eerst andere oplossingen.

Ties is weer opgeknapt. Hij is er ook niet echt ziek van geweest, kreeg alleen steeds aan het einde van de dag koorts en was beetje huilerig. Maar verder voelde hij zich volgens mij best goed. Fenne is wel erg verkouden geworden dus lastig met drinken.

Gisteren kleur en interieuradvies gehad in een winkel. Erg leuke adviezen over de inrichting en ook mooi behang en gordijnen uitgezocht.

Vanmiddag komen mijn ouders even langs, blijven eten. Gezellie
Dat klinkt leuk zo'n kleuradvies. Wat voor kleuren gaan jullie gebruiken in je huis?

Wat fijn dat Ties weer wat beter is.

Ik hoop dat jullie de overdracht kunnen opschuiven, dat zou het makkelijkst zijn.

Veel plezier vanmiddag met je ouders

Las net op hyves dat Kaj weer thuis is! Dus dat is super goed nieuws.

Groetjes
jippie Kaj is weer thuis, begin vanaf gister zelf te drinken, komt soms er ook wel eens uit maar dat is begrijpelijk. Voor de rest is hij nog niet zichzelf maar hij eet en verder uitzieken kan ook thuis zei de dokter. Hij had dus een virale infectie, kunnen ze niks aan doen, alleen aan bacteriele dan kunnen ze antibiotica geven. Maar de hele afd lag daar vol met kindjes met infecties en RS virus, heerst zo erg. Daarbij had ik de buikloop, dus deze week weining gegeten, zo`n 3 kilo afgevallen. Goed voor de lijn hahaha

12-9 wat balen zeg, hoe gaan jullie dit nu oplossen ?

leuk de interieur tips...

Quint wat jammer zeg van de werkdruk, balen zeg. Zo`n leuke baan, moeilijk besluit maar wel beter voor jouw en gezin.

DDDJ hoe gaat ie met jouw ?

Frans mannetje weer thuis ? Lekker hoor..

Hera wat erg van je vriendin.. gelukkig viel het bezoekje mee !

Kay bedankt voor je kaart, leuke kaart trouwens.

hh,m sorrymeer weet ik niet meer
Brab, wat fijn dat Kaj weer thuis is! En nu maar hopen dat jullie heeeeeel lang uit dat stomme ziekenhuis kunnen blijven!

Quint, balen zeg dat je zo'n stress hebt van je werk. Probeer niet te stressen over dat je stress hebt (volg je het nog). Mijn schoonvader is overleden en ik had er zoveel stress van. En de baby die groeide gewoon door. Ze kunnen veel hebben dus (tenzij ik nu ineens een hele rare adhdbaby ga baren )

DDDJ, jammer van die baan!

12-9 hopenlijk kunnen jullie de overdrachtsdatum uitstellen!

Kay, leuk om van je te lezen. Ik vind detlev echt een leuke naam! Was je kaartje al kwijt, maar ik zag vanmiddag dat Mileen hem ongepikt had. Ze vond hem zo leuk zei ze

Sint was leuk. Zowel op het werk als thuis. Leuk om het weer te vieren met ene kindje wat er echt in gelooft. Milena was gisteren helemaal niet bang en wilde bij de Sint op schoot

Man is weer thuis!! Gezellig gezellig. HIj maakt nu warme chocomelk voor mij . Voordeel van dat je elkaar zo om de zoveel tijd 2 weken niet ziet, is dat het weer zo leuk is om elkaar wel te zien
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ben er nog hoor meiden, maar ben wel helemaal verrot.

Het vrijgezellenfeest gister was geweldig. Onwijs gezellig cluppie en vooral de stripact was bizar. Was in de stripclub van Kim Holland in Scheveingen. Apart om daar een keer te zijn geweest...

Vandaag gedobbeld met 22 vrienden. In ons "kleine" huiskamertje.

Maar het pastte allemaal net en was ook erg gezellig.

Heb foto's op mijn Hyves gezet, van het dobbelen, vrijgezellendag en nog een paar van ons nieuwe huis.

Kom morgen ff bijlezen. Duik nu mijn bedje in, want ben kapot.
Goedemorgen!

Nala, ik ga zo foto's kijken! Was het dobbelen voor sinterklaas?

Vannacht weer veel last van maagzuur. Bah wat is dat toch vies. En wat is het toch heerlijk dat mijn man er weer is, want nadat ik al zielig gekreund en gesteund had, is hij voor mij vanillevla gaan halen . Vond mij waarschijnlijk irritanter dan midden in de nacht door een ijskoud huis naar een koude keuken om daar vla te halen. Haha, helaas hielp het niet echt, maar het was wel lief!

Verder is het echt weer zo leuk om zwanger te zijn (ik ben nog steeds jantje lacht jantje huilt, en nu weer helemaal blij ). Hij beweegt zo leuk in mijn buik

Vanochtend had vent per ongeluk mijn autosleutels meegenomen (hmm wat is het toch fijn dat hij er weer is ). Toch maar met MIlena naar het kdv gefietst dus. Ging wel, maar ik had wel weer meteen last van mijn bekken. Verder was ik heel veel van plan vandaag, maar zonder auto is dat allemaal lastig (verwend he met eigen auto). Ga dus maar wat in huis rommelen en verder niks doen. Ook niet erg.

Vannacht hier een slaaprecord trouwens. Gisteren was ze zo moe dat ze al om 1800 uur op bed lag en ze was pas om 8.15 wakker, doordat ik herrie maakte, omdat we naar school moesten. Helemaal vrolijk en uitgeslapen . En we hadden een wereldrecord aankleden en eten. Om 8.15 opgestaan en om 9.00 uur op school incl een kwartier fietsen. Das best een prestatie toch?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nala, leuke foto's! Wat een grote groep met dobbelen!

Jammer dat er geen actiefoto aan de paal van jou opstaat!
Frans, wat heerlijk dat je man er weer is he? Kan me zo goed voorstellen hoe dat voelt na 2 weken alleen. Heerlijk!

Brab, goed nieuws dat Kaj weer thuis is.

12-9 Jee, wat balen dat de sleuteloverdracht wat later dan gepland is. Weet je inmiddels al wat meer?

Kay, wat leuk om te lezen dat Kay lief is voor Detlev. Hoe is het nou zo met zijn vieren?? Dat is iets waar ik zo benieuwd naar ben...

Hera, Leuk weekend gehad?

Rest even een knuffel, heb heel snel doorgelezen. Wij hebben een leuk weekend gehad. De nesteldrang begint hier inmiddels toch wel toe te slaan...Dus de complete zolder maar vast geverfd. Manlief zijn werkkamer gaat daarheen zodat we in zijn oude kamer een babykamer kunnen maken. Buikfoto nog niet gemaakt, moet er natuurlijk wel even appetijtelijk uitzien he...dus die komt zsm.

Doegie!
Toink toink toink

* stuitert voorbij *

M'n vader belde net. In januari wordt 'ie 60, maar hij houdt niet zo van (familie)feestjes. Maar om het nou zomaar voorbij te laten gaan, dat ook weer niet. Of we zin hadden in een weekje Egypte in februari / maart. Uhh? Tuuuuurlijk!

Ben nu al helemaal hyper. Leuk leuk leuk leuk!!
Zo. Klaar met Sintshoppen. Alles in één winkel! Dat is fijn.

Heb me ingehouden, vind ik zelf. Al krijgt ze nu nog een berg. Maar goed. Zo maar eens de speelgoedmanden doorspitten om te kijken wat er weg kan om ruimte te maken.

Nu maar aan de slag met wat achterstallig onderhoud in het huishouden. Ben zo ongeveer 2 weken in de zieken/lappenmand geweest, samen met Daphne, dus ik heb alles lekker laten liggen. Moet nu echt even wat gebeuren.

Brabbel, hoe gaat het met Kaj nu thuis? Gaat het goed?

Kus voor iedereen!

Tot later!
Nou, hehe, heb eindelijk de tijd om weer bij te lezen. Wat een weekend.

Was echt onwijs leuk, maar was zondagavond helemaal aan mijn endje.

Kayleigh, heb ff op je site gekeken. Wat ziet 'ie er lief uit!

Verder alles goed?

12-9, wat zei de makelaar?

Quintie, loopt er nog wel personeel bij jullie rond? Iedereen neemt maar ontslag bij jullie. Wel lastig hoor.

Gelukkig Brabbel, dat Kaj weer thuis is. Hoe is het nu met hem? En met jullie?

Lekker Franssie, dat je mannetje weer thuis is!

En ja, het dobbelen was voor Sinterklaas.

Die actiefoto van paaldansen komt nog. Staat op een ander toestel. Van iemand anders.

Leuk DDDJ, ff een weekje naar Egypte! Voor het eerst vliegen met Daphne?

Krijg net een mailtje binnen. Dat bloemetje voor vent was ipv maandag, afgelopen vrijdag al bezorgd! En er stond een typefout in mijn kaartje. (had het via de computer geschreven) Dus een mail gestuurd dat ik dit niet netjes vond. Nu krijg ik het boeket gratis! En hoef niets te betalen! Kijk, dat vind ik nog eens netjes!

Ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 31. Denk dat ik rond het weekend ongesteld ga worden. De komende dagen denk ik nog niet, nergens last van...

We hebben gister de papieren getekend bij de notaris! Dus het stuk land is van Vent!!! Het huis is pas op 1 mei, maar ze kunnen nu iig beginnen met bouwen.

Vanmiddag ff met een vriend (die alles gaat verbouwen) naar het huis. Kan ik mooi weer een paar foto's maken!

Straks ook naar de dietiste. Ben benieuwd...
DDDJ, wow, dat zijn nog eens leuke berichten. Heerlijk om rond die tijd de zon op te zoeken. Ik ga zo ook maar eens schoonmaken, moet ook hoognodig hier.

Ben weer voor controle bij arts geweest. Alles goed alleen ik schrok me echt wezenloos van de weegschaal. Ben al 12 kilo aangekomen...my god, ik moet er dus maar eens op gaan letten. En nu begint ook nog eens de lekkere december maand..
Wauw dat is nog eens een leuke verrassing DDDJ.

Noa, 12 kg valt toch nog wel mee. Bij de 2e gaat het toch harder/sneller

Frans, lekker dat je man weer thuis is. Kwam wel goed uit met brandend maagzuur. Irritant hé

Nala, leuke foto's op hyves. Ik miste inderdaad ook een actiefoto van jou. Maar die komt dus nog

Gefeliciteerd met jullie stuk grond! Gaaf hoor.

Brabbel, hoe is het met jullie?

Iemand al wat van do gehoord?

Ga nu gauw sint cadeaus inpakken....tenminste als Luke meewerkt

Ohh duim even allemaal heel hard voor me. Ik heb via tntpost, vorige week, 3 foto's op canvas besteld voor de oma's voor sinterklaas en nu hoop ik dat ze op tijd binnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven