Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Thanx sybreed!

Ja van die mannen die enorm achter je aan zitten maar die je zelf niet wil, pff. Ik blijf respectvol maar heb er toevallig net eentje afgekapt. Ik voel het niet, dus klaar.

Iemand die voor mij zou willen scheiden zou ik niet hoeven. Als een man zo makkelijk zijn huwelijk opbreekt dan klopt er iets niet en ik zoek een stabiele man die ergens voor gaat. Ik pas voor weglopers van problemen.

Minaa, elke keer ? Dat vind ik dan weer niet zo goed klinken. Kijk uit dat jij niet een egoboost voor hem bent...dus wel leuk contact en aandacht, maar niet concreet afspraken nakomen. Zo kan ik ook wel 10 mannen onderhouden..lijkt me niet dat jij dat zoekt. Zulke mannen kap ik trouwens snel af, als het die kant op gaat. Zonde van mijn tijd en moeite. Dus blijf kritisch en bij je gevoel, het ziu nu alleen maar leuk moeten zijn toch?
Mot met to
Totaal niet mee eens, 'het zou nu alleen maar leuk moeten zijn'. Het is en blijft aftasten, en dan kun je je tenen een keer stoten. Ga je niet dood van. Je komt vanzelf dingen tegen die je mwah vindt, en het is aan jou of je daarmee wilt dealen of niet. En dat geldt voor de andere partij net zo. Niemand is constant opgewekt, gezellig, vrolijk en optimistisch. Iedereen heeft wel eens een kutdag en reageert dat op de verkeerde af, of trekt zich dan terug of zegt iets stoms. Heel onhandig, maar de kunst is om open te communiceren. Dát is het belangrijkste in de beginfase, niet dat het allemaal maar leuk moet zijn.

En nou ga ik echt eens werken.
Dat is ook weer waar maar ik denk dan wel : Als een man nu al geen tijd voor me uittrekt, gaat dat er niet beter op worden als de eerste interesse weg is toch? Niet dat zijn hele leven aan de kant moet, maar als er eenmaal een afspraak staat en het wordt steeds maar afgezegd dan ben je blijkbaar niet zo interessant. Een keer kan altijd, maar elke keer?
Precies. In dat geval moet hij bedenken in hoeverre hij toe is aan een relatie, want elkaar amper kunnen zien schiet niet op. Hij kan graag willen, maar waar een wil is is een weg. Er kunnen obstakels zijn maar een man die je heel graag ziet, maakt tijd. Al is het een uurtje tussendoor.
Mot met to
Minaa zien jullie elkaar dan zo weinig? Als ik het me goed herinner hebben jullie ook heel verschillende werkuren... en dan nog co ouderschap waar er rekening moet mee gehouden worden... Moeilijk.
Ow over opbreken prakezeer ik écht niet hoor.

Het is nog veel te leuk.

Het is gewoon een andere inzicht. En dat is niet erg, maar is wennen. Komt nog bij dat hij het misschien best anders wil maar niet in de positie is daar iets nu aan te veranderen.

En ik vind het ook enigszins irritant dat hij (dat is mijn inzicht hoor) zo gepiepeld word door die ex.

Het komt er op neer dat hij soms 70 km moet rijden om n lekke band ofzo.....pfff nou ik vind zoiets te gek.

En hij doet t maar..........

Treez ook fijn dat t uitgepraat is !

Minaa
Qua elkaar zien, we zien elkaar ong 1 keer per week, maar die afspraak gaat dus vaak mis en dan word t korter of alsnog n dag later ofzo.

Qua frequentie is dat oke.

Maar n uurtje of 1, 5 tussendoor is niet wat ik me daarvan voorstel en dat is dus ook n paar keer gebeurd.

Gr minaa
Nee idd: ben nu even wat steviger geweest tegen getrouwde man: gelukkig vakantie dus hoef ik m ook niet te zien. (Ken m van sport van kind). Punt is dat ie wel wat bij me losmaakt maar ik heb nu gelogen (moeilijk) dat t niet zo is.

Latter: ik neem nu idd afstand: back to FWB. Deur staat op n kier maar moet wel van hem afkomen. En ontmoet ik n ander waar ik n fuck yes gevoel mee heb (en Niet gebonden) dan heeft ie dus pech. Punt is dat we heel goed bij elkaar passen: als ie niet in zo'n fase zit.. :(
Zo, ik liep een beetje achter...

Brennan ( fijne vakantie!) heeft dates met allemaal A-tjes. Ik weet even niet meer welk nummer ( ) nu nog potentie had en welke niet (meer) maar dat lees ik wel weer als ze terug is.

Van Pat ben ik ook even kwijt of hij nu nog voor de vakantie een leuke date had gehad of niet...

Mok: allemaal goed nieuws! Ik hoop dat je sollicitatie echt uit gaat lopen op goed nieuws. Een vaste baan geeft wel net wat meer ( financiële) zekerheid. En je date... Het klinkt in ieder geval alsof je geïnteresseerd bent om hem beter te leren kennen en dat is ook positief. Ik vind het ook knap hoe jij je steeds weer openstelt. Ik had er zelf na een bepaald aantal keer de deksel op mijn neus toch echt genoeg van. Al is het wel zo dat het bij mij vaak niet eens tot een date kwam, of het waren rare gevallen...

Ohgut: Klinkt als een goede date met Redhead! Voel je je al beter? Sterkte met je familielid!

Fam: Wat spannend zeg! To good to be true is wel vaak to good to be true maar een mens kan ook een keer mazzel hebben in zijn leven toch?! Ik hoop met je mee dat het ook in het echt zo goed klikt! Al is het wel goed dat je een slag om de arm houd. Ik gun het je ook, maar dat weet je wel.

Minaa: Het klinkt alsof jou date vaak in de spagaat zit. Hij wil tijd voor je vrij maken, hij wil je zien, maar hij wil er ook zijn voor zijn kinderen en klinkt ook nog loyaal aan zijn ex. Ik snap dat je daar van baalt, zeker als het al een paar keer is voorgekomen dat hij op het laatste moment afzegt. Maar ik denk dat de manier zoals Imo er naar kijkt wel kan helpen: het is niet zozeer zijn ex, het is de moeder van zijn kinderen. Zeker als het toch al ( regelmatig) drama is wil hij misschien graag aan zijn kinderen laten zien dat hij er nog steeds voor hen ( ook voor de moeder) is. En het scheelt al dat het op termijn gaat veranderen. Een jaar is nog lang, maar er zit in ieder geval een termijn aan. Het is lastig, ook voor jouw, maar ik "lees" vooral een man die het voor alle betrokkenen goed wil doen en dat is ook heel lief en waardevol.

Imo: Blijft moeilijk hoor met Latter. Aan de ene kant zeg je dat je van hem los wil komen, aan de andere kant toch wel FWB. Ik snap het en ik heb zelf helemaal geen recht van spreken want ik blijf aan iemand hangen waar ik nooit een relatie mee kan hebben maar ach het is leuk en gezellig en de seks is ook fijn dus ja. Dus dat zeg ik, ik heb geen recht van spreken. Maar ik hoop dat OF Latter een keer het licht ziet en voor je gaat vechten (Lees: hij gaat hulp zoeken bij bepaalde "karaktertrekken)" of ik hoop dat er gebeurd wat Syb schrijft: dat je iemand tegenkomt die dan leuk is en niet gebonden en dat Latter dan, zijn kans gehad heeft. Je kan nog zo goed bij elkaar passen, een relatie betekent ook moeite voor elkaar blijven doen. En issues of niet, in zijn "slechte periodes" doet hij gewoon helemaal geen moeite voor jou. Terwijl je een top wijf bent. En zoveel "eisen" heb je niet. Dus daar ligt het niet aan.

Wink: How about voorjaarsman? Is hij buiten beeld? Je schreef dat "aan iemand blijven hangen" niet erg hoeft te zijn als het leuk is. Ik vind het dubbel. Tussen ons is het meestal wel leuk, maar een relatie zou niet werken. En ik sta nu niet genoeg open voor een ander. Ik probeer ondertussen wel opener te zijn, "kijk wat meer rond" in real life vooral, probeer ook te zien hoe iemand op mij reageert. Dat bedoel ik in de zin van: zou hij geïnteresseerd kunnen zijn en ziet hij me als mens of ziet hij me in de categorie: ach wat leuk, zij mag in haar stoeltje ook eens een uitje." Dat laatste klinkt nogal denigrerend, bedoel ik niet zo, maar vaak weet ik al als ik twee woorden met iemand wissel of hij me "op niveau" schat of niet. ( Niet arrogant bedoelt). Dus ik probeer er wel meer voor open te staan, maar tegelijkertijd houd ik vaste date nog achter de hand soort van, want ook wel vertrouwd en leuk en gezellig. Niet helemaal fair misschien, maar als er echt iets met een ander zou gebeuren ( of ik ben dat van plan) zou ik het hem wel vertellen.

Syb: Ik ben ook naar een festival geweest, niet een heel weekend maar toch. Wist je dat er ook dixies zijn voor invaliden? Ik wist het niet. Nu wel. Ze zijn wel net zo smerig, of misschien nog wel smeriger. Ik kreeg een acute aanval van smetvrees. Ik ben niet incontinent en dat is fijn, maar er zijn gelegenheden dat een luier niet zo heel erg zou zijn. Ik ben erachter gekomen dat met mannen praten makkelijker is dan met vrouwen. Vrouwen gaan ( bij mij) te snel in de "verzorgende rol." Krijg je de vraag of je het mooi vind, de muziek. Eeh nee, maar ik ga altijd naar festivals waar ik niks aan vind. (Het was goed bedoeld natuurlijk).

Tja met vaste date... Nu gaat het weer goed tussen ons maar het blijft op en af gaan. Het verschil qua financiele situatie begint wel echt een dealbreaker te worden. Hij kan er niks aan doen, ik ook niet, dus dat is wat het is. Maar dat maakt het niet makkelijker. Om die reden gaan we ook niet meer samen weg. En ik neem nu wat meer afstand. Zoals ik net al schreef bij Winkje probeer ik me wat meer open te stellen voor anderen.

Sporter waar ik een aantal weken geleden over schreef is inderdaad achter mijn vriendin aan gegaan en het blijkt een gevalletje Plakker en Mega Bord voor zijn Kop. Zij heeft geen interesse, maar hij wil het niet horen. Arme vriendin, die zit er nu mee...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Treez: Jullie gingen elkaar dus toch weer missen... Fijn dat het uitgepraat is in ieder geval.

Flutter? en Jeanette; welkom!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@imi: Toch niet dat feestnummer uit dat Misschien ben ik de trigger'-topic he

Onbestaanbaar..
Aan wie het vroeg: Hier alles z'n gangetje (net even in de lappenmand gezeten). Kind vriend nog niet ontmoet. Ben van plan om als we nog even samen weggaan, tegen het eind van de zomer, even luchtig te informeren.
Ehm welk topic? Ik ga ff zoeken....
Zo, ik heb de hele avond gechat met een leuke man. Het gesprek vlotte goed, erg leuk! Ook gelijk alle ins en outs al besproken rond verleden en wensen, ik schrok er zelf van hoe vlot het ging. Afgesproken dat we binnenkort een drankje doen.
Even heel kort ego want ben net thuis en moet morgen weer vroeg. Vandaag niets gehoord. Ga er zelf vanuit dat als je echt interesse in iemand hebt, dat je er dan wel een appje ofzo aan waagt. Ik wacht morgen even af, maar als ik dan nog niets hoor geef ik het op, dan heb ik me weer eens vergist. Ja of hij was pissed dat ik hem niet nog eens thuis op de koffie wilde na de date (maar daar heb ik verder niets van gemerkt).
Zo...ben even paar dagen weggeweest maar gelukkig wordt hier niet stilgezeten! Welkom Flutter en Jenette!

Ogut wat fijn dat het een leuke man blijkt. Nu niet de boel gaan saboteren he! Een dag niks horen hoeft echt niks te betekenen. Je hoeft daar nu echt nig geen conclusies uit te gaan trekken.

Flutter, leuk dat je jezelf weer op de markt gooit. Tinder werkt idd erg snel. Wat gelijk ook een minpunt is naar mijns inziens. Ik hou t luchtig op de chat en vertel niet alles zo snel. Als je in het echt gaat daten is daar tijd genoeg voor.

Ook ik heb de geen ONS/FWB in mijn profiel staan. Is ook een vraag die vaak vrij vroeg in het gesprek gesteld wordt dus ik dacht dan ben ik vooraf al duidelijk. Vind het ook fijn als een man duidelijk is in zijn profieltekst.

Ik heb morgen ook een date! Vorige week mee gematcht en al wat leuke gesprekken gehad. Heel ander type, maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Ik durf niet al te enthousiast te zijn want het is eerste date nummer zoveel, maar ik ga gewoon een nieuwe leuke man ontmoeten. Kom maar op!
Ogut dus je hebt zelf ook geen appje gestuurd gisteren?

Zit je op te sommen wat je van hem verwacht maar doe je het zelf niet... dus gaat hij er maar van uit dat je geen interesse hebt...

Of hij denkt 'ik stuur niks en dan weet ze vanzelf dat ik not that into her ben'

Corona veel plezier!
@Mok, succes vandaag!!! Ok dus leuk genoeg om hem graag weer te willen zien en dan te zien of 'wolk 'n tik' erin zit

@Trees, fijn dat jullie het hebben uitgepraat en dat het weer goed voelt. Missen is een goed teken!

@Flutter, leuk als gesprekken lekker lopen he. En v.w.b. dat aangeven op je profiel. Doe ik ook, maar het schiften moet alsnog. Het is niet zo dat de mannen uit op een ONS automatisch denken dat de jacht gestaakt moet worden haha. Tenminste is mijn ervaring.

@Mina, ik snap het wel. Eens per week en dan vaak niet doorgaan. Ook eens gehad en op een of andere manier ga je er zelfs rekening mee houden dat het niet doorgaat en wen je aan de teleurstelling. Bouwen lukt dan ook niet zo goed. En dan scheelt het ook nog wat het is. Een band plakken voelt 'vervelender' dan als z'n kind een gat in het hoofd heeft bijv. Helaas is dit zijn situatie en gaat hij daar ver in mee. Het is aan jou of je daar genoegen mee neemt, gevoel versus situatie. Een lastige altijd.

@Imo, ik ben het eens met Renske. En daarnaast geloof ik dat het lastig is om open te staan voor het 'fuck yes' gevoel als je hart eigenlijk bij iemand anders ligt en je die persoon als FWB hebt. Gevoel slijt dan ook niet. Goed dat je getrouwde man op afstand houdt, daar komt alleen maar gedoe van.

@Corona, wat schreef jij laat! En is morgen vandaag of dan woensdag? Begrijp dat je niet te enthousiast wilt zijn, wil ik ook niet, maar lijkt me zo leuk. Eerst maar eens zien!

@Og, het komt voor hoor dat iemand een dagje niet appt. Ik heb een date gehad die sloeg zo 2 dagen over. Trek niet te snel conclusies. Hij hoeft niet pissed te zijn, misschien wil hij je ruimte geven? Ik zou zelf appen, merk je vanzelf of en hoe snel hij antwoordt. Kijk uit dat je niet gaat claimen (waarom app je niet etc.), dan maak je het stuk.

@Rens, je klinkt rustiger maar ook wel duidelijker dat het niks wordt. Kun je het zien als iets 'voor nu'? Irritant als er zoveel disbalans zit in de financiële situatie en je daardoor niet weg kunt. En merk je dat vaker dat mensen je op die manier aanspreken?

Nog steeds zin in de date, maar hij gaat wel erg hard en dat schrikt mij af. We gaan het meemaken straks, ik wissel heel erg in gevoel. Van super enthousiast en zenuwen naar ik weet het zo net nog niet en weer terug
Claimen ga ik niet doen hoor, maar de eerste dag heb ik een appje gestuurd en ik wil niet achter iemand aan lopen, vind dat het van 2 kanten moet komen. Veel plezier Fam !
Veel plezier Corona! Waarin verschilt deze kandidaat van de vorige? Omdat je zegt ander type?

Over snel veel informatie, ik merkte zelf dat ik het wel fijn vond. Hij is lang getrouwd geweest en heeft dus bij de juiste persoon geen bindingsangst. Wel fijn te weten na de Vrijgezel. Verder zoek ik toch een vent met best wat niveau en diepgang, uit het gesprek van gisteren weet ik in elk geval dat hij daaraan voldoet. En hij kan nadenken over wat mogelijke deal-breakers bij mij.

Og, ik ben het wel eens met Treezebees en Famke. Niet te druk maken over een of twee dagen niet appen en heb je er toch behoefte aan dan kun je zelf ook gewoon appen toch?

Famke succes met de date en veel plezier!
Famke, heel veel plezier, je gaat iig weer een hopelijk gezellige avond tegemoet. Dat hard gaan ken ik van een ex date en helaas werd dat alleen maar erger. Die begon nog voordat we elkaar gezien hadden al over een weekend weg..en na een date dacht hij dat we iets hadden.

Corona, ook weer spannend dus. Een ander type daten kan heel verrassend zijn!

Ogut, hoeft niks te zeggen maar ik heb helaas ervaren dat er dan gewoon niet genoeg interesse is. Alle dates die niet meteen iets lieten horen bleken wel graag sex te willen, en een keer een gezellig avondje. Kan bij jou heel anders uitpakken natuurlijk of hij heeft het heel druk. Maar hij gaat ook verhuizen toch?

Dan ben ik bang dat hij alleen afleiding voor even zocht..

Renske, balen joh ! Geen nieuwe lijntjes lopen?
Mot met to
Fluttershy, dat is dus een potentiële kandidaat. .leuk!

Ik selecteer ook op diepgang, maar vooral moet een man mij prikkelen, boeien. Mijn interesse is snel weg. Als we met chatten eindeloos kunnen kletsen en ik wil meer weten, dan wordt het een date.

Helaas voel ik dan nooit de lichamelijke aantrekkingskracht en dus wordt het niks.
Mot met to
Dat heb ik inderdaad ook! Mijn fwb was een lieve vent maar hij kon me niet boeien in gesprekken. Dat is echt een deal-breaker. Terwijl als ik thuis nog over gesprekken nadenk, ik seksueel geïnteresseerd kan raken in een man die uiterlijk mijn type niet is. Zolang hij niet écht lelijk is dan.

Deze man heeft vanmorgen iig nog een berichtje gedaan dus ik vind het leuk. Beginnersenthousiasme
Dat dus! Een man die uiterlijk niet mijn type is daar kan ik na een tijd heel veel van gaan houden vanwege zijn persoonlijkheid. Andersom verveelt het snel, dan is een man leuk voor de neuk.

Ik had onlangs een date met een man die qua uiterlijk leuk was, en hij was lief en attent. Toch miste er iets. Heb hem twee keer gezien en hij wilde meer, maar het knaagde en iets hield me tegen.

We hadden hele oppervlakkige gesprekken. Over hoe was jouw dag en wat ga je doen. Niet boeiend.

Dat ben ik snel zat. Dus die heb ik afgekapt en hij snapte waarom.
Mot met to
Positief Flutter, hij denkt aan je!

Mannen zijn heel duidelijk : als je in hun hoofd zit, dan hoor je iets.

Ik heb dat nooit anders ervaren, hoe graag ik het soms anders wilde..
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven