Pokemon Go
zondag 10 juli 2016 om 00:17
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
maandag 11 juli 2016 om 14:22
Haha, hier ook al een paar dagen fanatiek bezig. Helaas geen excuus-hond die met me mee kan, dus gebruik ik een excuus-broertje, haha! Wel goed voor de bonding! We hebben in de afgelopen drie dagen al gauw 35 kilometer gewandeld. Op de raarste tijden ook; vannacht liepen we om 1 uur nog buiten, op zoek naar een Clefairy... We komen ook regelmatig anderen trainers tegen, haha! Zo direct gaan we weer een stuk wandelen. Ik heb een 10 KM-ei wat nodig uitgebroed moet worden.
Ik ben nu level 13 en mijn beste pokémon zijn een Seaking van 602, een Seadra van 599 en een Vaporeon van 512. Ik vind het echt een uitvinding; de halve wereld is nu opeens in beweging! En ik vind het heerlijk; channeling my inner geek, haha!
Ik ben nu level 13 en mijn beste pokémon zijn een Seaking van 602, een Seadra van 599 en een Vaporeon van 512. Ik vind het echt een uitvinding; de halve wereld is nu opeens in beweging! En ik vind het heerlijk; channeling my inner geek, haha!
maandag 11 juli 2016 om 14:25
maandag 11 juli 2016 om 14:26
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:25:
Mijn toppokemon is een Pigeot van 316 en daarna een Dratini van 210 (waar ik heel trots op ben ).
Straks na mn werk maar even wat pokestops affietsen, want ik heb nog maar 5 ballen.Ik las ergens dat als je misgooit, je je bal kan terugkrijgen door er nog snel op te klikken. Maar nog niet kunnen uittesten.
Mijn toppokemon is een Pigeot van 316 en daarna een Dratini van 210 (waar ik heel trots op ben ).
Straks na mn werk maar even wat pokestops affietsen, want ik heb nog maar 5 ballen.Ik las ergens dat als je misgooit, je je bal kan terugkrijgen door er nog snel op te klikken. Maar nog niet kunnen uittesten.
maandag 11 juli 2016 om 14:29
maandag 11 juli 2016 om 14:31
maandag 11 juli 2016 om 14:32
quote:Wardijntje schreef op 11 juli 2016 @ 14:31:
ik heb maar een lullig telefoonabonnementje van 5 euro, ik bel nooit.
Ik speel dus alleen met wifi, want ik vrees dat ik dik moet betalen per mb internet.
Maar goed, die eieren uitbroeden met van de keuken naar de woonkamer lopen schiet natuurlijk niet op...Valt mee; een uur actief spelen kost ong. 10 MB begreep ik.
ik heb maar een lullig telefoonabonnementje van 5 euro, ik bel nooit.
Ik speel dus alleen met wifi, want ik vrees dat ik dik moet betalen per mb internet.
Maar goed, die eieren uitbroeden met van de keuken naar de woonkamer lopen schiet natuurlijk niet op...Valt mee; een uur actief spelen kost ong. 10 MB begreep ik.
maandag 11 juli 2016 om 14:51
maandag 11 juli 2016 om 14:59
quote:Ttass28 schreef op 11 juli 2016 @ 14:56:
Hoe downloaf je het?Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:
https://www.apkmirror.com ... 9-0-android-apk-download/
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.
Hoe downloaf je het?Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.
maandag 11 juli 2016 om 15:03
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:59:
[...]
Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Ik heb alles van ios
[...]
Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Ik heb alles van ios
maandag 11 juli 2016 om 15:05
Je kan dit proberen:
Here’s how:
Log out of the App Store on your iPhone by tapping on Apple ID and Sign Out
Change your region to the US in Settings > General > Language & Region > Region
Go to the US Pokémon Go App Store listing and tap on Change Store
Install the app as normal
When prompted create a new US iTunes account and select None for billing information
Verify your email address
Go back to the US Pokémon listing and install the app using your US iTunes account
Here’s how:
Log out of the App Store on your iPhone by tapping on Apple ID and Sign Out
Change your region to the US in Settings > General > Language & Region > Region
Go to the US Pokémon Go App Store listing and tap on Change Store
Install the app as normal
When prompted create a new US iTunes account and select None for billing information
Verify your email address
Go back to the US Pokémon listing and install the app using your US iTunes account
maandag 11 juli 2016 om 15:15
Ik vind het hilarisch, heel Viva aan de Pokémon Go
Jullie hebben nog veel te doen er zijn maar liefst 721(!!!) verschillende Pokémon.
En nog een link met alle Pokémon, misschien leuk om te bekijken voor de fanaten hier:
http://pokemondb.net/pokedex/national
Jullie hebben nog veel te doen er zijn maar liefst 721(!!!) verschillende Pokémon.
En nog een link met alle Pokémon, misschien leuk om te bekijken voor de fanaten hier:
http://pokemondb.net/pokedex/national
maandag 11 juli 2016 om 15:23
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:59:
[...]
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Is er een officiële release date bekend voor Nederland? Ik wil heel graag spelen maar heb geen zin in dubbele Apple ID's.
[...]
Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Is er een officiële release date bekend voor Nederland? Ik wil heel graag spelen maar heb geen zin in dubbele Apple ID's.