Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
Haha, hier ook al een paar dagen fanatiek bezig. Helaas geen excuus-hond die met me mee kan, dus gebruik ik een excuus-broertje, haha! Wel goed voor de bonding! We hebben in de afgelopen drie dagen al gauw 35 kilometer gewandeld. Op de raarste tijden ook; vannacht liepen we om 1 uur nog buiten, op zoek naar een Clefairy... We komen ook regelmatig anderen trainers tegen, haha! Zo direct gaan we weer een stuk wandelen. Ik heb een 10 KM-ei wat nodig uitgebroed moet worden.

Ik ben nu level 13 en mijn beste pokémon zijn een Seaking van 602, een Seadra van 599 en een Vaporeon van 512. Ik vind het echt een uitvinding; de halve wereld is nu opeens in beweging! En ik vind het heerlijk; channeling my inner geek, haha!
Spijtig dat ze niet iets gelijkaardigs hebben met jaren 90 barbies of my little pony, ik ken al die pokemon beesten niet
Mijn toppokemon is een Pigeot van 316 en daarna een Dratini van 210 (waar ik heel trots op ben ).

Straks na mn werk maar even wat pokestops affietsen, want ik heb nog maar 5 ballen, de rest is opgegaan aan die Garydos vanochtend die ik maar niet kon vangen.
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:25:

Mijn toppokemon is een Pigeot van 316 en daarna een Dratini van 210 (waar ik heel trots op ben ).

Straks na mn werk maar even wat pokestops affietsen, want ik heb nog maar 5 ballen.Ik las ergens dat als je misgooit, je je bal kan terugkrijgen door er nog snel op te klikken. Maar nog niet kunnen uittesten.
Ik download hem ook kom ik teminste in beweging
Ik heb ook geen excuus hond of broertje. En mijn partner zit in het buitenland, anders zou ik die proberen mee te krijgen. Hij is iets jonger met een nog jongere broer, en heeft denk ik pokemon iets beter meegemaakt dan ik. Misschien dat ik hem dan snel kan motiveren.
Maar ga je er echt kilometer van lopen?
ik heb maar een lullig telefoonabonnementje van 5 euro, ik bel nooit.

Ik speel dus alleen met wifi, want ik vrees dat ik dik moet betalen per mb internet.

Maar goed, die eieren uitbroeden met van de keuken naar de woonkamer lopen schiet natuurlijk niet op...
Ik zit op een van de grootste nerdafdelingen van mn bedrijf (data-analyse) maar helaas lachten al mijn collega's mij uit toen ik mijn Pokemon liet zien.

Behalve één collega, die is jaloers want hij heeft alleen een iPhone .
Vanaf welke leeftijd doen jullie kids mee? Dochter van 8 had er van gehoord en wil graag mijn mobiel gebruiken om die dingen te vangen. Ik kan best af en toe maar niet altijd samen (heb verder ook nog een leven)
quote:Wardijntje schreef op 11 juli 2016 @ 14:31:

ik heb maar een lullig telefoonabonnementje van 5 euro, ik bel nooit.

Ik speel dus alleen met wifi, want ik vrees dat ik dik moet betalen per mb internet.

Maar goed, die eieren uitbroeden met van de keuken naar de woonkamer lopen schiet natuurlijk niet op...Valt mee; een uur actief spelen kost ong. 10 MB begreep ik.
Oh dan valt het opzich nog wel mee bij mij.

Ik ben gister middag begonnen en mijn beste pokemon zijn een jinx van 190 (echt heel trots op) en dus de pidgeotto van 163.

Maar ik zit een beetje krap met stardust om ze verder sterker te maken.
Mijn partner beweegt er ook meer door. Vind het wel grappig.
quote:nursy schreef op 11 juli 2016 @ 14:32:

Vanaf welke leeftijd doen jullie kids mee? Dochter van 8 had er van gehoord en wil graag mijn mobiel gebruiken om die dingen te vangen. Ik kan best af en toe maar niet altijd samen (heb verder ook nog een leven)Mijn zoon is 15
Hoe downloaf je het?
quote:Ttass28 schreef op 11 juli 2016 @ 14:56:

Hoe downloaf je het?Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:

https://www.apkmirror.com ... 9-0-android-apk-download/

Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:59:

[...]

Heb je Android? Dan moet je via deze link een bestand (APK) downloaden en openen op je telefoon:

https://www.apkmirror.com ... 9-0-android-apk-download/

Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Ik heb alles van ios
Je kan dit proberen:

Here’s how:

Log out of the App Store on your iPhone by tapping on Apple ID and Sign Out

Change your region to the US in Settings > General > Language & Region > Region

Go to the US Pokémon Go App Store listing and tap on Change Store

Install the app as normal

When prompted create a new US iTunes account and select None for billing information

Verify your email address

Go back to the US Pokémon listing and install the app using your US iTunes account
Ik vind het hilarisch, heel Viva aan de Pokémon Go

Jullie hebben nog veel te doen er zijn maar liefst 721(!!!) verschillende Pokémon.

En nog een link met alle Pokémon, misschien leuk om te bekijken voor de fanaten hier:

http://pokemondb.net/pokedex/national
Alleen heeft de app alleen nog maar de eerst 151 Pokemon.

Gelukkig, want de rest ken ik niet
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 14:59:

[...]

Als je een iPhone hebt, moet je nog even een paar daagjes wachten of een nieuwe account aanmaken in de appstore met een adres in USA of Australie maar mij lukte dat niet goed.Is er een officiële release date bekend voor Nederland? Ik wil heel graag spelen maar heb geen zin in dubbele Apple ID's.
Volgens mij niet, ik weet alleen dat de geplande datum uitgesteld is ivm de serverproblemen.
Ik lees en hoor steeds 'binnenkort' en 'enkele dagen'.
quote:AnAppleADay schreef op 11 juli 2016 @ 15:26:

Volgens mij niet, ik weet alleen dat de geplande datum uitgesteld is ivm de serverproblemen.Volgens 'bronnen', ergens binnen de week. Maar officieel is er nog geen datum denk ik.
Ik was aan het zoeken op playstore maar ze hebben alleen de gids? Waar moet ik de app zelf onder zoeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven