Les Beaux de Viva

10-07-2016 08:02 65 berichten
Na enige aarzeling open ik toch dit topic. Wat ik namelijk mis op dit forum is een hang-out voor lesbo's, dames die op dames vallen, of bij welke naam je je dan ook pretig voelt.

In 85% van de discussies voel ik me gewoon forumlid als een ieder, maar er zijn soms momenten dat ik me toch "anders" voel (zoals wanneer iemand mij liefdevol een leuke man toewenst om een gezinnetje te stichten). Dan zou ik af en toe gewoon niet weer uitleg hoeven geven.

Mijn openingsvraag: bestaat er behoefte aan een speciaal hoekje voor vrouwenvrouwen?

(ik plak er maar meteen een polletje onder)

Bestaat er behoefte aan een speciaal topic voor lesbo's

Totaal aantal stemmen: 33

Ja (55%)
Nee (45%)
Alle reacties Link kopieren
En ben ik nou de enige die vragen heeft?
Krijgen jullie ook wel eens de vraag wie de 'man' is in de relatie? Ik vind dat zo'n ontzettend domme vraag maar hoor het nog best vaak.
quote:Rooddraadje schreef op 11 juli 2016 @ 14:05:

En ben ik nou de enige die vragen heeft? Nee, maar het is maandagmiddag en ik zit in de tram
quote:VanilleNoire schreef op 11 juli 2016 @ 14:12:

Krijgen jullie ook wel eens de vraag wie de 'man' is in de relatie? Ik vind dat zo'n ontzettend domme vraag maar hoor het nog best vaak.Ja, laatst nog. Overigens uit oprechte belangstelling
Okay, next: hoe ontdekten jullie dat je op vrouwen valt en duurde het lang om het aan je familie en jezelf toe te geven?
Wish you were beer
Of: " hoe doen jullie het dan?"

Stuk implicieter...
quote:Dymphnatam schreef op 11 juli 2016 @ 14:16:

Of: " hoe doen jullie het dan?"

Stuk implicieter...Ik ben dan nogal geneigd om wat genante tegenvragen te stellen, als de persoon in kwestie een relatie heeft. Waar ze het zoal doen, welke standjes. Dat vinden ze dan weer niet mijn zaak (dus informatie over mijn seksleven is publiek bezit dan ofzo )
Tja.. hoe wij het doen? Dat gaat je geen flikker (badum tss) aan.

Ook zo irritant; mensen die vragen wanneer je lesbo werd. Alsof ik op een mooie maandagochtend opstond en dacht: 'ja, vandaag word ik lesbisch'
Wish you were beer
quote:Tribal_Lautje schreef op 11 juli 2016 @ 14:15:

Okay, next: hoe ontdekten jullie dat je op vrouwen valt en duurde het lang om het aan je familie en jezelf toe te geven?

Ik werd tot over mijn oren verliefd, wist niet wat me overkwam.

En het heeft erg lang geduurd voor ik het aan mezelf toe gaf en nóg langer voor ik het aan familie toe gaf.
quote:VanilleNoire schreef op 11 juli 2016 @ 14:22:

[...]

Ik ben dan nogal geneigd om wat genante tegenvragen te stellen, als de persoon in kwestie een relatie heeft. Waar ze het zoal doen, welke standjes. Dat vinden ze dan weer niet mijn zaak (dus informatie over mijn seksleven is publiek bezit dan ofzo )
[quote]Tribal_Lautje schreef op 11 juli 2016 @ 14:23:

Tja.. hoe wij het doen? Dat gaat je geen flikker (badum tss) aan.

Ook zo irritant; mensen die vragen wanneer je lesbo werd. Alsof ik op een mooie maandagochtend opstond en dacht: 'ja, vandaag word ik lesbisch'[/quote]

Hahaha, nou dat dus
Gelukkig heeft lesbisch zijn in deze tijd ook zn voordelen!;) stuk geaccepteerder dan 30 jaar terug
Wish you were beer
quote:Tribal_Lautje schreef op 11 juli 2016 @ 17:17:

Gelukkig heeft lesbisch zijn in deze tijd ook zn voordelen!;) stuk geaccepteerder dan 30 jaar terug

Eens. Jonge meiden komen er tegenwoordig al zo'n beetje op hun 17e voor uit. Vraag me af hoe dat dan gaat:

Hey yoh, heb ff vet gaaf nieuws

Waddan?

Ik denk dat ik verliefd ben op Chantal

Nou, boeie hoor, lekker chill. Zullen we nog ff naar de HEMA?, me oogpotlood is op
quote:Dymphnatam schreef op 11 juli 2016 @ 17:24:

[...]

Eens. Jonge meiden komen er tegenwoordig al zo'n beetje op hun 17e voor uit. Vraag me af hoe dat dan gaat:

Waddan?

Nou, boeie hoor, lekker chill. Zullen we nog ff naar de HEMA?, me oogpotlood is op

Gelukkig maar, zo hoort het in de ideale wereld wel te gaan.
quote:Dymphnatam schreef op 11 juli 2016 @ 17:24:

[...]

Waddan?

Wish you were beer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven