En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb gisteren toch nog wat weten te bedenken, het is spaghetti geworden

Beterschap voor alle zieke
heb gisteren ook nog verse tomatensaus gemaakt,denk dat ik visfilet dr bij ga eten en courgette-aardappeltaart.voel me gelukkig iets beter dan de afgelopen dagen.

bedankt voor de beterschapswensen,ut helpt!!
Vandaag eet ik de spercieboontjes die gister niet meer in de pan paste bij de stoofkip erbij gekookte aardappels, een gehaktbal en appelmoes. Lekker Hollands dus!
Ben net thuis.......restje van gister even in de oven gedaan, ik wacht met smart !
zondag op restaurant; hawaian salad met ananas, stukjes kip en scampis in een lekker sausje

maandag een durum = belgisch voor wrap , erin zitten frietjes, sla, maïs,tomaatjes, eventueel feta en vlees of kip

dinsdag: zelfgemaakte pita met pitasaus , met van dat lekker dik sesambrood dat je bij de indier of pakistaan kan kopen.

woensdag: stokbrood in oven gedaan met daarin plakjes kaas, vleesbeleg, beetje mayo en ketchup en plakjes tomaat. gesmolten kaas in een krokant broodje mmm

vandaag, donderdag: spaghetti met pestosaus en gehakt. gemengde sla, witlof, tomaatjes.
Ga vandaag kaasfondueen met een vriendin. Lekker met een salade erbij, wat verschillende kaasjes/olijven/gevulde zoete pepertjes, broccoli, cherry tomaatjes en uiteraard stokbrood.
Gisteren dus de preitaart van Cherise1981 en ondanks dat ik de walnoten vanwege niet in huis vervangen heb door uitgebakken spekjes, was het superlekker!

Vanavond simpel en snel: hartige pannekoeken met zalm en creme fraiche.
vanavond ga ik vissoep maken van het restje van gisteren;tilapiafilet in tomatensaus.ff paar dingen dr bij halen,garnalen,mosselen.bak dr een vers broodje bij.

morgen restant courgette-aardappeltaart,moet nog iets bij,maar weet nog niet wat.
quote:robo schreef op 28 november 2008 @ 08:21:

Gisteren dus de preitaart van Cherise1981 en ondanks dat ik de walnoten vanwege niet in huis vervangen heb door uitgebakken spekjes, was het superlekker!

Fijn dat het lekker was!!

Ik eet vandaag een opgewarmd restje roti. Heeft vriend gister van werk meegenomen, had de gastvrouw helemaal zelf gemaakt. Heb het net al even uitgepakt en het ruikt superlekker, dus ik heb er zin an!
Oeh lekker Myleen, ik zat net ook te bedenken dat ik weer eens trek heb ik kaasfondeu. Ga ik misschien wel zondag maken voor vriend en mezelf.... Lekker!
Ik heb beefburgers met sperzieboontjes gehaald, even opwarmen dus en ik doe dan mayo, bosui, knoflook, als dipje voor de bonen.
heb tong gemaakt, met basilicumpuree en witlof, tomaatjes en komkommers met een dipsausje.
Kaasfondue ging helemaal op, heerlijk. Ik had er o.a. ook gebakken champignons bij, broccoli, cherrie tomaatjes en stokbrood om te dippen en iets van 6 kaasjes en salade. Daar is nog genoeg van over dus ga vandaag even iets in elkaar knutselen. Ik heb nog aardappelpuree en mini rundervinkjes dus daar is wel iets lekkers mee te maken.
Klinkt als een heerlijke kaas fondue MV!

Wij aten gisteren lekkerbekjes (van kabeljauw) met ovenfrietjes en prei al la creme. Vandaag komen mijn ouders eten en die krijgen boerenkool, zuurkool, gehaktballen, rookworst en tafelzuur.
En aangezien ik zelf redelijk brak ben verheug ik me er nogal op, vooral op de gehaktballen
Hete kip!
quote:Lorelai schreef op 29 november 2008 @ 15:40:

En aangezien ik zelf redelijk brak ben verheug ik me er nogal op, vooral op de gehaktballen Vergeet de mosterd niet bij je gehaktballen/stamppotten!!!! (en de ananas bij de zuurkool )
Uiteten!
Groenten stroganoff (Knorr wereldgerecht), ik maak een vegetarische variant met ipv vlees tahoe en courgette.
Ik eet vanavond een pizza quatro formagi.

Voor morgen heb ik alles in huis voor een heerlijke kaas fondeu! Voor er in te dopen heb ik natuurlijk stokbrood, champignons (die ik heel laat en 5 minuutjes kook in bouillon), cherrietomaatjes, komkommer en paprika. Erbij een lekker frisse salade, waar ik vergeten ben dressing voor te kopen bedenk ik me nu de winkels hier dichtzijn... Lomperd.
Ik heb zin in wraprolletjes, dus heb roomkaas, ham, basilicum, bosui en peper gestaaf mixert en daar ga ik zo rolletjes van maken.

Ik heb nog kaasfondue (kantenklaarbonuskoopje) liggen, maar zoek nog pan en brander, iemand een idee ?
Gevulde griekse gehaktballetjes in tomatensaus, met rijst en komkommersalade.
O ja, als toetje had ik succesvol een bbq-recept vertaald naar de oven: in de schil gebakken banaan met bruine suiker en rum
Spaghetti met courgette, cherrytomaatjes, gerookte zalm (even meegewarmd), rode pesto, knoflook, peper en een scheutje rode wijn. Jammie!!!
vanavond pasta met tomaten gehaktsaus en veel groenten erdoorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven