Ervaringen Eliza was here
donderdag 30 juni 2016 om 13:37
Hoi
Ik weet niet of ik het zo in de titel mag zetten ivm mogelijke reclame. Daarvoor dan alvast mijn excuus. Maar om eerlijk te zijn ben ik benieuwd naar ervaringen over deze reisaanbieder. Vooral benieuwd of het echt zo is dat het exclusiever is door middel van minder toeristenmassa etc.
Dus brand los zou ik zo zeggen
Ik weet niet of ik het zo in de titel mag zetten ivm mogelijke reclame. Daarvoor dan alvast mijn excuus. Maar om eerlijk te zijn ben ik benieuwd naar ervaringen over deze reisaanbieder. Vooral benieuwd of het echt zo is dat het exclusiever is door middel van minder toeristenmassa etc.
Dus brand los zou ik zo zeggen
woensdag 13 juli 2016 om 14:39
Wij helaas geen fijne ervaring met Eliza. Het was al een jaar of vier geleden dat we een vakantie boekten naar een Grieks eiland. We hadden veel moeite gedaan om en geschikte locatie te vinden voor onze (toen nog) kleine kinderen. We wilden graag een zwembad, maar wel eentje die afgeschermd was zodat de kinderen veilig konden spelen. Een dag na het maken van de boeking kregen we een telefoontje dat het huis van onze keuze al was volgeboekt. De zoektocht ging dus weer verder en we kozen een andere bestemming en boekten deze. Een week of acht voor vertrek werden we weer gebeld dat ze wederom een fout hadden gemaakt en dat we voor de derde keer een andere bestemming moesten kiezen! Inmiddels was in onze vakantieperiode niet meer zoveel keus en waren er geen acomodaties meer te boeken met onze eisen. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of Eliza ons nog een korting aan heeft geboden, maar ik geloof van niet.
Uiteindelijk hebben we een prima vakantie gehad, op de laatste anderhalve dag na. Toen was er waterschaarste op het hele eiland en zaten wij en iedereen zonder water. Dat is niet fijn met twee kleine kinderen, als je niet eens de wc kan doortrekken of kan douchen. Gelukkig hadden wij een zwembad. Dat waterprobleem lag uiteraard ook niet bij Eliza.
Al met al baalde ik flink van het voortraject. Zeker omdat de eerste en tweede bestemming van onze keus op een veel kleiner eiland lagen en wij Kreta niet zo interessant vonden. Het huis was absoluut geweldig, maar dus niet onze eerste (en tweede) keus.
Uiteindelijk hebben we een prima vakantie gehad, op de laatste anderhalve dag na. Toen was er waterschaarste op het hele eiland en zaten wij en iedereen zonder water. Dat is niet fijn met twee kleine kinderen, als je niet eens de wc kan doortrekken of kan douchen. Gelukkig hadden wij een zwembad. Dat waterprobleem lag uiteraard ook niet bij Eliza.
Al met al baalde ik flink van het voortraject. Zeker omdat de eerste en tweede bestemming van onze keus op een veel kleiner eiland lagen en wij Kreta niet zo interessant vonden. Het huis was absoluut geweldig, maar dus niet onze eerste (en tweede) keus.