Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Of zal ik een bedeltopic openen?
Alle reacties Link kopieren
Puss, het spijt me, mea culpa, mea maxima culpa. pb me je reknr maar dan maak ik het over
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 juli 2016 @ 19:57:

Of zal ik een bedeltopic openen? JAAAAA! En benadrukken dat je zo goed voor je beestjes wil zorgen terwijl je eigenlijk zelf nieuwe schoenen nodig hebt, maar ja je hebt twee paar nodig en dat is prijzig. En dan pas later weggeven dat je linkervoet schoenmaat 39 is en je rechter 36 en.... en... en... Ik doe mee!
Oh en dodelijke blik van de prinses. ER STAAT EEN DING IN DE KEUKEN!!!

Zo dankbaar hé die zwervertjes
Wollie hoe ging de reis en het eerste dagje? Ik krijg jubelberichten van zus die het daar heeeeel erg naar haar zin heeft.
Mijn kat drinkt alleen warm water van de badkamervloer

Drinkfontein heb ik laatst maar weggegooid, want hond vond 'm eng. En is nu dood
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 juli 2016 @ 19:35:

(het is een kattenmandje)

[afbeelding]

Is eens wat anders dan hangtieten.

In combinatie met die halsslagader in de knakworst ben ik even op zoek naar mijn gezonde verstand.

(Wilde bijna Pokemon schrijven, dacht vandaag minstens de aankomst van de koningin te missen toen ik door kluitjes klaarstaande telefoons moest fietsen. Bleek ik over superpokemon heen te rijden met mijn woeste ros.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 13 juli 2016 @ 20:04:

[...]

Is eens wat anders dan hangtieten.

In combinatie met die halsslagader in de knakworst ben ik even op zoek naar mijn gezonde verstand.

(Wilde bijna Pokemon schrijven, dacht vandaag minstens de aankomst van de koningin te missen toen ik door kluitjes klaarstaande telefoons moest fietsen. Bleek ik over superpokemon heen te rijden met mijn woeste ros.)
quote:Oudblond schreef op 13 juli 2016 @ 19:44:

[...]

En ik ben ech nie dieslectiesch ofsow!Vrij logisch toch dat jullie halalslager associëren met halsslagader?
Ik boodschappen doen in Duitsland. Nu eerst een Berliner!
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 20:02:

Mijn kat drinkt alleen warm water van de badkamervloer

Drinkfontein heb ik laatst maar weggegooid, want hond vond 'm eng. En is nu dood

Agos

Hier drinkt poes niet uit de waterbak maar doopt poot erin en likt dan de druppels eraf. (en smeert dus daarna mijn vloer weer vol) Ik probeer maar of de fontein wel werkt.
Ik ga zo in bad, denk ik.
quote:Peacy schreef op 13 juli 2016 @ 20:11:

Ik ga zo in bad, denk ik.Oh, ik ben jaloers. Ik wil ook een bad!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Oudblond schreef op 13 juli 2016 @ 20:01:

Wollie hoe ging de reis en het eerste dagje? Ik krijg jubelberichten van zus die het daar heeeeel erg naar haar zin heeft.

Alles prima gegaan. Na de reis even een supermarkt gezocht voor wat eten. Vanavond op tijd slapen en morgen lekker op pad. Mijn eerste indruk is positief, er hangt een prettige sfeer, relaxed.

Alleen die tv, 45 zenders en niets leuks. En wat er is nagesynchroniseerd. Dat doen ze nog steeds

Heb echt zoveel zin om morgen op pad te gaan. Ga veeeeel kunst zien. Voeding voor mijn ziel
Onze kat dronk alleen buiten, het was vrij zinloos om binnen water neer te zetten - blijkbaar was het te schoon?

Nu ze ouder is, heb ik een metalen teiltje met een berg stenen, wat waterplantjes, slakken en liters water in de keuken staan. Vindt ze super.

Een kennis probeerde het laatst ook en het bleek dè oplossing voor haar binnenkat die steeds problemen had omdat hij slecht dronk.
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:08:

Ik boodschappen doen in Duitsland. Nu eerst een Berliner!Ja ik ook! Ben net bij de rewe geweest en zag hier ook al een DM.
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 20:05:

[...]

[afbeelding]

Halverwege de training gestopt want het ging van geen kanten :( Dat heb je soms maar meeeeen wat baal ik daar altijd van.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik kom even een rondje koffie brengen! (Behalve voor Barbaracartland natuurlijk; proost!)

Haha, het is niet zo'n Berliner, maar zo eentje met jam erin.

Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.
Dankje!
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:46:

Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.

Veel plezier bij de buren dames!
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:46:

Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.Ik ben in Berlijn, voor het eerst. Nog nooit bij Rossmann geweest, maar staat wel op mijn lijstje. Maar goed dat mijn koffer al vol is
Dank je Star. Voor jou nu ook snel vakantie.
Berlijn. Wat ga je allemaal doen? Museumsviertel in elk geval, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven