Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 13 juli 2016 @ 19:37:

[...]

Ik las tot drie keer toe halsslagader en zat me af te vragen wat die met varkensvlees te maken heeft Ik ook
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:46:

Haha, het is niet zo'n Berliner, maar zo eentje met jam erin.

Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.Haha, een Berliner bol! Nou, eet smakelijk dan. En neem er een koffie bij
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 juli 2016 @ 20:51:

Dank je Star. Voor jou nu ook snel vakantie.Halleluja. Nog 5,5 uur morgen
Oh heerlijk Deutsche Kuchen
Nog 2 dagen werken
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:52:

Berlijn. Wat ga je allemaal doen? Museumsviertel in elk geval, denk ik.

Deze musea:

Alte Gemaeldegalerie

Bauhausarchiv

Brohan museum

Stasi museum

Joods museum

Verder kijk ik wel. Wil naar kadewe en misschien naar het aquarium, haaien kijken. Op vrijdagavond naar een concert in Schloss Charlottenburg. En elke avond lekker eten.

Waar ben jij?
quote:SaveAngie schreef op 13 juli 2016 @ 20:57:

Oh heerlijk Deutsche Kuchen

Dat niet helaas. Ik hou van kasekuchen. Zo lekker. Maar ik ga er niet aan beginnen.

Gaan jullie op vakantie Angie?
Leuk Berlijn! Ik vind dat een heerlijke stad!

Oh heerlijk Deutsche Kuchen En in Duitsland krijg je ook nog een stuk waar je met z'n tweeën van kunt smikkelen. In Nederland mag je al blij zijn als je een stukje krijgt dat meer doet dan het vullen van je holle kies........
Oh dear, how sad, never mind.

Nog 2 dagen werken Is het nu een beetje opgelost op je werk?
quote:Hayek schreef op 13 juli 2016 @ 21:05:

[...]

En in Duitsland krijg je ook nog een stuk waar je met z'n tweeën van kunt smikkelen. In Nederland mag je al blij zijn als je een stukje krijgt dat meer doet dan het vullen van je holle kies........Met uitzondering van de Bossche bol.
Holy moly, Boris wordt foreign secretary.....dat wordt interessant!
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 21:07:

[...]

Met uitzondering van de Bossche bol.Ja, maar die kun je dan weer alleen eten als je een douche ter beschikking hebt.
OMG.
Ik ben alweer terug in Nederland. Ik was gewoon even de grens over. Deze zomer ga ik voor het eerst in 9 jaar niet naar een Duitstalig land in de zomervakantie. Ik voel me er helemaal wiebelig onder.

Maar klinkt goed, Wollstone. Veel plezier!
OMG een docu over crossfit op Netflix!! Ik glij langzaam van de bank. Die kerels!!! En die vrouwen!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hayek schreef op 13 juli 2016 @ 21:07:

Holy moly, Boris wordt foreign secretary.....dat wordt interessant!Ik las het ook net. Ben benieuwd.
quote:hatsetats schreef op 13 juli 2016 @ 21:11:

OMG een docu over crossfit op Netflix!! Ik glij langzaam van de bank. Die kerels!!! En die vrouwen!!! *gaat maar weer eens google aanslingeren*
Star Trek staat aan hier.
quote:CrossFit is a branded fitness regimen created by Greg Glassman[1] and is a registered trademark of CrossFit, Inc.[2] which was founded by Greg Glassman and Lauren Jenai[3] in 2000.[4][5] Promoted as both a physical exercise philosophy and also as a competitive fitness sport, CrossFit workouts incorporate elements from high-intensity interval training, Olympic weightlifting, plyometrics, powerlifting, gymnastics, girevoy sport, calisthenics, strongman, and other exercises. It is practiced by members of over 13,000[6] affiliated gyms,[7] roughly half of which are located in the United States,[8] and by individuals who complete daily workouts (otherwise known as "WODs" or "workouts of the day").Ah......ik heb niks met gespierde vrouwen, dus ik geloof niet dat ik iets mis.........
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 juli 2016 @ 21:00:

[...]

Deze musea:

Alte Gemaeldegalerie

Bauhausarchiv

Brohan museum

Stasi museum

Joods museum

Verder kijk ik wel. Wil naar kadewe en misschien naar het aquarium, haaien kijken. Op vrijdagavond naar een concert in Schloss Charlottenburg. En elke avond lekker eten.

Waar ben jij?Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!
The owls are not what they seem
quote:Hayek schreef op 13 juli 2016 @ 21:14:

[...]

Ah......ik heb niks met gespierde vrouwen, dus ik geloof niet dat ik iets mis.........Ik keek laatst naar Louis Theroux's Weird Weekends, aflevering over bodybuilders. Hele zaal vol haast zaadlozende mannen tijdens de performances van de vrouwen. Het was haast eng.
Hayek: bad kan fijn zijn. Soms.
quote:LadyL0101 schreef op 13 juli 2016 @ 21:17:

[...]

Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!Jugendstil
quote:Peacy schreef op 13 juli 2016 @ 21:19:

Hayek: bad kan fijn zijn. Soms.Nope. Dagelijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven