Het stamcafé XVII
woensdag 13 juli 2016 om 20:55
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:46:
Haha, het is niet zo'n Berliner, maar zo eentje met jam erin.
Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.Haha, een Berliner bol! Nou, eet smakelijk dan. En neem er een koffie bij
Haha, het is niet zo'n Berliner, maar zo eentje met jam erin.
Oh, wollstonecraft, ook in de Heimat? Ik vind DM en Rossmann zo fijn, vooral als het tegen de kerst loopt en ze de mafste douchegels verkopen.Haha, een Berliner bol! Nou, eet smakelijk dan. En neem er een koffie bij
woensdag 13 juli 2016 om 21:00
quote:barbaracartland schreef op 13 juli 2016 @ 20:52:
Berlijn. Wat ga je allemaal doen? Museumsviertel in elk geval, denk ik.
Deze musea:
Alte Gemaeldegalerie
Bauhausarchiv
Brohan museum
Stasi museum
Joods museum
Verder kijk ik wel. Wil naar kadewe en misschien naar het aquarium, haaien kijken. Op vrijdagavond naar een concert in Schloss Charlottenburg. En elke avond lekker eten.
Waar ben jij?
Berlijn. Wat ga je allemaal doen? Museumsviertel in elk geval, denk ik.
Deze musea:
Alte Gemaeldegalerie
Bauhausarchiv
Brohan museum
Stasi museum
Joods museum
Verder kijk ik wel. Wil naar kadewe en misschien naar het aquarium, haaien kijken. Op vrijdagavond naar een concert in Schloss Charlottenburg. En elke avond lekker eten.
Waar ben jij?
woensdag 13 juli 2016 om 21:05
quote:SaveAngie schreef op 13 juli 2016 @ 20:57:
Oh heerlijk Deutsche Kuchen En in Duitsland krijg je ook nog een stuk waar je met z'n tweeën van kunt smikkelen. In Nederland mag je al blij zijn als je een stukje krijgt dat meer doet dan het vullen van je holle kies........
Oh heerlijk Deutsche Kuchen En in Duitsland krijg je ook nog een stuk waar je met z'n tweeën van kunt smikkelen. In Nederland mag je al blij zijn als je een stukje krijgt dat meer doet dan het vullen van je holle kies........
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 13 juli 2016 om 21:07
woensdag 13 juli 2016 om 21:14
quote:CrossFit is a branded fitness regimen created by Greg Glassman[1] and is a registered trademark of CrossFit, Inc.[2] which was founded by Greg Glassman and Lauren Jenai[3] in 2000.[4][5] Promoted as both a physical exercise philosophy and also as a competitive fitness sport, CrossFit workouts incorporate elements from high-intensity interval training, Olympic weightlifting, plyometrics, powerlifting, gymnastics, girevoy sport, calisthenics, strongman, and other exercises. It is practiced by members of over 13,000[6] affiliated gyms,[7] roughly half of which are located in the United States,[8] and by individuals who complete daily workouts (otherwise known as "WODs" or "workouts of the day").Ah......ik heb niks met gespierde vrouwen, dus ik geloof niet dat ik iets mis.........
woensdag 13 juli 2016 om 21:17
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 juli 2016 @ 21:00:
[...]
Deze musea:
Alte Gemaeldegalerie
Bauhausarchiv
Brohan museum
Stasi museum
Joods museum
Waar ben jij?Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!
[...]
Deze musea:
Alte Gemaeldegalerie
Bauhausarchiv
Brohan museum
Stasi museum
Joods museum
Waar ben jij?Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!
The owls are not what they seem
woensdag 13 juli 2016 om 21:18
quote:Hayek schreef op 13 juli 2016 @ 21:14:
[...]
Ah......ik heb niks met gespierde vrouwen, dus ik geloof niet dat ik iets mis.........Ik keek laatst naar Louis Theroux's Weird Weekends, aflevering over bodybuilders. Hele zaal vol haast zaadlozende mannen tijdens de performances van de vrouwen. Het was haast eng.
[...]
Ah......ik heb niks met gespierde vrouwen, dus ik geloof niet dat ik iets mis.........Ik keek laatst naar Louis Theroux's Weird Weekends, aflevering over bodybuilders. Hele zaal vol haast zaadlozende mannen tijdens de performances van de vrouwen. Het was haast eng.
woensdag 13 juli 2016 om 21:19
quote:LadyL0101 schreef op 13 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!Jugendstil
[...]
Ik dacht nog, hoe heet dat jugendstil-museum ook alweer? Maar t staat al op je lijstje: Brohan. Erg leuk, vond ik. En in een mooie omgeving. Kadewe viel me tegen, vooral qua prijzen, maar leuk om te zien. Viel spass!Jugendstil