VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
En ik zie op dat stink MP toch een -ongevaarlijke- dicussie tussen Madelijn, Daan en Risje. Mij allen onbekend.... hoe kan dat? Vast vrienden van Nathje, maar zij vinden het vast ook niet fijn als we hun fotocommentaren kunnen lezen.

Ik wil ook niet dat mijn solli-gesprekken voor iedereen leesbaar zijn immers...
Zo, ff snel voor ik in bed ga lezen. Ben moe. Moe van 's ochtends twee kinderen naar plaats van bestemming brengen en dan zelf nog naar je werk moeten. Gisteren was ik vanaf 5.30 wakker en ik was pas om 10 voor 9 op mijn werk. En echt niet dat ik geluierd had in de tussentijd. Dat soort werk....

Eigenlijk voor het eerst sinds ik werk dat ik er moe van ben, het regelen en rennen en vliegen begint zijn tol te eisen denk ik.

Sinds de euro vind ik de bedragen voor een bon moeilijk. 5 euro is meer dan 10 gulden, terwijl ik denk ik 7,50 in guldens al genoeg had gevonden voor een kind van 7. Maar je gaat geen bon van 3 euro geven....

Harrie is ook misselijk. Maar toch de muur van mijn ouders af gaan stuccen.

Wereldkaart is leuk Pebbles, Schorrie heeft ook een grote wereldkaart op zijn kamer hangen en hij wijst heel vaak landen aan, vooral landen waar we iemand kennen (dat zijn er niet heel veel hoor .

Die Kelvin verlanglijst kreeg ik vandaag ook van mijn broertje, lachen is dat elk jaar weer!

Schorrie heeft maat 28. Knorrie heeft geen maat .

Mille, nou weet ik nog niet of die brandwondenvrouw gelijk had, en ik ga het niet met mijn eigen kinderen proberen. Maar ze zei dus ook dat kinderen niet gelijk zelf hun hand terugtrekken, dat ze daarvoor hun vader of moeder roepen!

En Schorrie had het vandaag alweer over dat meisje waar hij wilde spelen omdat hij er kauwgom kreeg. Ik vind kauwgom dus ook iets voor kinderen vanaf een jaar of 10. Niet voor kinderen van 4. Volgens mij zijn die ook geneigd het gewoon door te slikken.

Zo, op alles gereageerd op deze pagina waar ik op wilde reageren. Nu lekker onder mijn dekbedje met een goed boek!
Lekker naar bed Morrie. Vreselijk vermoeiend zijn dat soort ochtenden.

Hier liggen de apies nu ook. Apie is de hele week al moe, bijwerking van de prik denk ik want verder niets bijzonders. Vanavond opeens koorts en viel terwijl er twee vriendinnen van haar waren in slaap op de bank.

Waar zie je dat dan Lien? Ik heb ook iets op MP staan waarvan ik zeker niet wil dat anderen dat lezen.
En ik begrijp ook niet hoe jullie mijn contacten kunnen volgen. Ik zit er zwaar over te denken me af te melden. Gets.
Oja, suf verzoek van die kadobonnen. Ik zou ook geen gehoor geven aan het verzoek. Er zijn genoeg leuke dingen te verzinnen voor een knul van 7.
Zo ik heb me afgemeld. Ik meld me wel weer aan (of kan iemand me uitnodigen?) en dan wil ik alleen jullie als mijn contacten. Maakt het stuk overzichtelijker.
quote:Morrie schreef op 28 november 2008 @ 19:55:

Mille, nou weet ik nog niet of die brandwondenvrouw gelijk had, en ik ga het niet met mijn eigen kinderen proberen. Maar ze zei dus ook dat kinderen niet gelijk zelf hun hand terugtrekken, dat ze daarvoor hun vader of moeder roepen!

Ot van 2.5 jaar trok wel meteen zijn hand terug toen hij met stoel en al op het kookeiland kieperde. (En ik nog even denken dat hij huilde van de schrik, totdat ik de vellen zag hangen .
Nouja, kind wist alleen grote dingen te verzinnen (welk kind niet) en toen had de moeder bedacht dat hij maar bonnen meoest vragen zodat hij niet allerlei kleinigheden kreeg maar kon kopen wat hij zelf wilde. Ik vind zulke dingen altijd vrij hebberig overkomen. Net zoals dat mijn zusje altijd een uitgebreide verlanglijst meestuurt met de uitnodigingen. Ook voor haar eigen verjaardag trouwens. Ik noem pas wat als erom gevraagd wordt. En dan zijn het nog suggesties zeg maar.

Maar, ik ben druk zat en als ze het zo willen kunnen ze het zo krijgen. Het is kind van vrienden en op de route ernaar toe is speelgoedwinkel dus ik ren daar naar binnen enkoop een bon van ¤ 10,-. Ik zou ook een kado rond dat bedrag kopen (of iets goedkoper of duurder als het zo uitkomt).

Lien, ik zal je een geheim verklappen. Zo goed als iedereen die bij ons in de winkel om korting vraagt krijgt wel iets. ALs is het mar een paar euro, het idee doet veel.

Deze lampen hebben een ruime marge dus... En als wij dat doen dan verwachten we heus geen korting van Linoleum hoor. Dat is toch heel wat anders. We willen de lamp wel ruilen, voor een maand gratis campane. We vragen ons trouwens af hoe we het moeten gaan doen. Als Lino beter is dan de huidige man, wat we wel verwachten, dan zal het aantal bestellingen aanzienlijk toenemen (lijkt me ook de bedoeling) en dan komen we dus echt tijd te kort. We gaan nu op zoek naar externe serverruimte ofzo, zodat we overal online toegang kunnen hebben tot programma's en zo efficienter kunnen werken.

Multiply is nog niet echt mijn ding.

Ik heb buikpijn. Ik ben erger, of anders, ongesteld sinds ik miskraam heb gehad. Zaterdag laatste pil en dan pas op donderdag ongesteld en dan ook kort en hevig, dan een dag of 2 niet en dan nog paar dagen een beetje bloedverlies. Heel apart.

Erwtensoep was lekker. Maar ik had weekendboodschappen al gedaan, waaronder chocoladepinda's. Daarvan tijdens koken teveel gegeten dus eetlust weg. Neem wel pannetje snert mee voor mijn vader. Hij maakte het vroeger altijd en nu niet meer omdat hij het alleen in hele grote hoeveelheid kan maken.

GP maat 34, maar zijn gymschoenen op school zijn te klein dus dat wordt al 35.

KP maat 29.

Ik ben blij dat wij niet zoveel geregel hebben 's ochtends. Kinderen naar zelfde school en we doen het ochtendprogramma samen. We staan 7.15 op en gaan om 8.25 de deur uit. Volgens mij scheelt het logistieke deel al veel, dat je niet naar 2 adressen moet om af te leveren.

Mijn kinderen zijn ook moe hoor. Maar dat is elk jaar rond deze tijd. Tegen de tijd dat het kerstvakantie is staan ze echt op instorten. En dan doe wij nog heel relaxed met de Sint. We hebben het er niet veel over, behalve 2x schoen zetten per week. Sintjournaal enzo vragen ze niet om dus ik attendeer ze er ook niet op. Sint in winkelcentra enzo slaan we over. We hebben Sint op school en de Sint in de wijk. Tot dit jaar was dat het, we gingen dus ook bewust niet naar Sint bij Pebblo op werk. We hebben wel dit jaar Sint op atletiek er bij gedaan, eergisteren. 2 weken geleden gevraagd of ze er heen willen, opgegeven en verder geen ophef over gemaakt. Heb echt geen zin in overspannen toestanden om en kerel die niet eesn bestaat.

GP vraagt het wel, dat Mees niet in de Sint gelooft en zegt dat hij niet bestaat. "Maar Sinterklaas bestaat toch wel mama?".

"Wat denk jezelf GP?"

"Ik denk het wel".

"Nou dan is het toch goed? Laat Mees dan maar praten..."

Ik kan het niet hoor, zeggen dat de Sint echt bestaat. Maar deze oplossing gaat goed. Ze zien wel dat alle Sinten anders zijn.

Oh en over kauwgom... Ik heb er een hekel aan. Eet het zelf ook niet. Vind het echt stompzinnig kauwen en niets binnekrijgen. Pebbeltjes vinden het rete-interessant. Mogen het bij een ander wel, maar krijgen het thuis niet. Het ergste vind ik dat ze met mond open driftig staan te kauwen als een stel koeien. Het is gewoon geen gezicht, armoedig.
Oh... wat een lap.

Kort en bondig is niet mijn sterkste kant.
Wij hebben eigenlijk nooit kauwgum in huis, ik vind het ook helemaal niks. De kinderen eten het dus ook nooit, ook Maxi niet.

Lolly's vind ik ook van die ondingen, doodeng. Ik zie altijd voor me hoe zo'n stokje achterin een strotje schiet -want vaak zijn de ouders die lolly's aan hun kinderen voeren ook net degenen die er geen moeite mee hebben als ze die dingen al rennend en spelend of in de auto eten (en dan flink remmen..).

Pebbles, wat een leuke lamp! Die zie ik ook wel bij Mini staan. Hoe hoog is ie?

Nathje, volgens mij hebben jouw multiplycontacten gewoon niet door dat je privacy-instellingen hebt, net als bij bv. Hyves. Onze groep is besloten, maar zou ook openbaar kunnen zijn.
Haha, wat een enthousiasme over een lamp!

Ik ben maandag pas weer op de zaak, dan zal ik even meten.

Moet hem ook maar voor de Pebbeltjes opzij zetten! Ik vind dat kleintje wel het meest cute, maar ze hebben geen nachtkastjes.
Hai meiden,

Bedankt voor jullie tips, meeleven.

Als ik heel eerlijk ben, gaat het helemaal niet zo goed. Niet slecht ook hoor, het is niet dramatisch ofzo.

Maar ik voel het wel als een signaal, dat ik echt even bewust moet zijn van mijn lijf en van hoe ik dingen aanpak. Want ik doe dat niet goed, dat merk ik aan alles. Ik heb erg veel last van stress en dat uit zich in lichamelijke klachten en onrust.

Ik heb ook niet echt ruimte in mijn hoofd, om sociaal te reageren, sorry als ik voor jullie belangrijke dingen over het hoofd zie, of heb gezien.

Ik meld het bewust even hier, omdat ik niet echt veel meelees door alle drukte en ik jullie niet het gevoel wil geven dat ik niet meeleef.

Het is gewoon allemaal te druk; werk, priveperikelen, etc.

Er zijn een heleboel dingen op het werk, die me (te) veel energie kosten.

Zo veel energie dat ik thuis niet meer de energie heb om te genieten van de kindjes, maar ze ook zie als energieslurpertjes.

Ben nu dus een beetje plan de campagne aan het maken voor mezelf, om wat meer rust, maar ook energie te krijgen.

Zal er dus vast even minder zijn hier. Sorry daarvoor, maar het is even niet anders vrees ik.

Zou een beetje zonde zijn, als ik straks overspannen thuis zit, omdat ik het ook nog belangrijk vond om te forummen

Waarmee, ik dus niet wil zeggen, dat jullie ook energieslurpers zijn

Hier een zeer hectisch weekje achter de rug, met ondanks alle stress, wel wat leuks. Pimpel en ik zijn naar de dvdviewing van Kane geweest! Foto's staan op mijn hyve

Heb gewoon gezoend met Dinand!! Lekker puberaal, maar o zo leuk.

Vandaag opleiding afgesloten tot vertrouwenspersoon. Ben officieel geslaagd, dus ik kan aan de slag.

Morgen Sintfeest op werk van Zorro. Helaas is Zen ziek, dus ik hoop dat die morgen mee kan. Anders blijf ik thuis en gaat Zorro alleen met Zootje.

Nou, dit was het voor nu even. Hoop er snel weer te zijn,maar dan even vrolijker en meer ontspannen

Dikke kus.

Lien, ik ga trouwens dit weekend even reageren op je mail. Moet ik even rustig voor gaan zitten. Liefs!
Kom ook ff kijken, crypte is weer geopend, even snel een voor Elyane en een haai en baai voor de rest en reacties volgende x! Ely, wat een stress zeg, lief dat je überhaupt de moeite neemt om het hier zo uitgebreid uit te komen leggen. Kan me helemaal voorstellen dat je het even niet meer trekt, er gebeurt ook veel in korte tijd in jouw leven. En gezoend met Dinand???? Watte? Pimpel ook of jij alleen? En gefeliciteerd met je examen!

Wij zondag Sintfeest van werk vent. Ben benieuwd.

Meisjes, jullie liggen vast allemaal (misschien Vrolijk niet) op 1 ooor maar toch welterusten!
Ely, rustig aan meid... goed dat je luistert (beter gaat luisteren) naar de signalen die je lichaam afgeeft. Een paar dingen minder 'moeten' op je dagelijkse bezigheden zullen wellicht al een hoop ruimte tot ontspanning geven.
Morgen!

KW kwam vanmorgen zijn bed uit en ik hoorde GW zeggen "KW, ga nog maar even slapen. Het is half zes en nog nacht." Waarop ik me omdraai en denk nog even te genieten van mijn warme bed. Ik hoorde KW verdrietig in z'n bed huilen dus toch maar even uitgestapt. Kijk ik op de wekker... is het 06.50 uur!! Ach...

Ben bij hem gaan liggen want misschien viel hij (tegen beter weten in natuurlijk ) nog wel in slaap. ondertussen BRS ook wakker en GW gaat naar hem, toe, geef hem (denk ik) een speen en peert hem weer naar zijn bed. BRS ook huilen dus ik naar BRS toe waarop GW zegt "laat hem nou, die gaat zo slapen".

Yeah right. Catergorietje "wishful thinking" dacht ik zo.

Dus heb ik ze allebei maar meegenomen naar beneden en GW laten slapen. Jongens zitten op de bank onder KW z'n dekbed ned. 3 te kijken en ik ga boterhammen smeren.

Ben er nog niet uit tot hoelaat GW mag slapen.
Berichtje voor Mille, want Mille was vanmorgen heel verbaasd toen ze me om 10.30 belde en ik nog sliep. Maar jij hebt toch een kind zei ze Ja, maar ik heb ook een vriend zei ik. Jarenlang jaloers geweest op uitslapende Vrolijk en nu mocht ik lekker zelf. Nou, je hebt em goed afgericht zei ze. Maar dit was de eerste keer dat ik zooo lang uitgeslapen heb. De eerste keer in 3,5 jaar. Jaja. I it

Was hele week ziek geweest, dus had het wel nodig ook

En sokken? Wat is dat nu voor kado om te vragen van de Sint? Tsssssk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij dit vaker doet?

(heeft dus hele ochtend Chica vermaakt en ontbijt voor haar gemaakt enzo)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Totaal bevroren op voetbal veld, wel ook nog het sint-cadeau gescoord, ondanks dat we woensdag niet bij de voetbal-sint waren geweest. Dat vind ik wel weer goed georganiseerd hoor, dat ze dan weten wie er niet was en alsnog cadeautjes geven.

Pebb, goede business dankzij mij zie ik . Als je de kleuren even hier meldt willen er vast nog meer die lamp. Linoleum zei trouwens dat hij wel korting had gegeven, op de opstartfee, want hij wil jullie graag als klant.

Vannacht een kotsende Linoleum, ben nu wel weer klaar met de ziekenboeg en hij moet eigenlijk schilderen.... tegelijkertijd, als ik ga heu-en wordt hij niet blij... dus ik houd me in (zal 't lukken?).
Ely, doe het rustig aan, sowieso eerst gezin, werk en af en toe ook echt iets voor jezelf en daarna komt de rest wel hoor.
En ik vind dat MP nog steeds gek, want ik kan lezen en posten in november 2008, zien jullie die ook staan?

Ik vind het maar niets geloof ik, als ik iets post dat iedereen mag lezen doe ik dat wel hier, maar als het bijvoorbeeld over echt persoonlijke dingen gaat (net als die posts van Nath en de zorgen die daar spelen) zou ik het toch heel onprettig vinden dat anderen dat kunnen zien. Hoe kunnen we daar achter komen?

Nath, misschien jij eens aan jouw vriendinnen vragen of zij ook de Vrolijk dingen kunnen lezen?
En tot slot, Nath, ik heb je uitgenodigd, zet het vinkje even uit als je je aanmeldt (dat je hele vriendenclub uit je adresboek wordt uitgenodigd ).
Hmm, Lien het zijn niet echt mijn vriendinnen. Beetje lullig om te zeggen maar het zijn eigenlijk oude bekenden. Door die enthousiaste mail die MP naar iedereen die ik ooit gemaild heb gestuurd heeft (omdat ik een vinkje vergeten was uit te zetten) zijn dat opeens mijn contacten.Het klinkt erg onaardig hoe het hier zwart/wit staat geschreven maar het is wel zo gegaan.

Ik maakte me ook zorgen over mijn info op MP daarom heb ik me afgemeld. Volgens mij is mijn content dan ook weg toch?

Ach Ely toch. Je klinkt ook echt een beetje overladen, wat niet gek is met alles van de laatste tijd. Super dat je nu vertrouwenspersoon kan zijn. Dat zal ook een last van je schouders zijn. Hopelijk is het in het werk niet meteen nodig want dan heb je dat er weer bij.

En tijd plannen voor q-time voor jezelf. Iets waar je helemaal lekker rustig van wordt.

Hier rustig dagje voor de boeg. Aap is gister wezen stappen en ik was onrustig daardoor dus heb flut geslapen. straks zijn auto halen en wat klusjes in en om het huis doen.
Weet iemand een alternatief voor MP?

Lien is zo vriendelijk geweest mijn prive info te verwijderen omdat ik niet echt het gevoel had dat MP er zorgvuldig mee om ging. Kreeg het er helemaal benauwd van.

Ik ben bezig met Sint cadeautjes online te bestellen. Ik vind het voor Japie lastig. Iemand hier ideeën?
Nee, weet geen alternatief. Je moet toch inloggen en uitgenodigd worden voor je toegang krijgt tot onze groep?

Lien, hoe kwam je bij november 2008 dan?

Vandaag lekker dagje gehad. Vanmorgen GW tot 10.00 uur laten liggen en daarna met z'n allen in bad. Nog voor de lunch op de fiets (en KW op z'n eigen fiets) naar het winkelcentrum geweest om bij AH broodjes en beleg te halen. Heb ook meteen chocolademelk gekocht (3 = 2 ) om warme choco te maken! Vanmiddag na BRS z'n slaap naar de voetbal geweest om naar schoonzusje te kijken. Was weer koud, maar wel lekker buiten geweest. Nu ligt het spul op bed en gaan wij zo Con Air kijken.

Gisteren trouwens geslaagd bij Marlies. Leuk hoor!

Beetje minder was de grote kleedkamer waar geen plaats was voor preutsheid. Gezellige tietenparade met schoonma

Bij de kassa zei schoonmoeder dat ze vooraf had besloten mij één setje kado te doen en omdat ik 1 bh en twee slips had werd alles voor me betaald. Zo lief!
Deze is het geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven